Kuinka tehdä tyttöön vaikutus

Anonyymi

Eli joo oon kasiluokkalainen poika ja oon ihastunu mun luokal olevaa tyttöön, tai oikeestaa ollu jo seiskalta asti, meijä menneisyys on sellanen et sanoin sil et oon kiinnostunu ja pyysin ulos. No siit tuli estot joka somee ja se kieltäytys puhumasta mut nyt osittain meijän yhteisen kaverin ja parhaan kaverin ansiosta. Ollaa taas väleissä jutellaaki sillon tällöin ja meil on samoi kiinnostuksen kohteita, oon siis antanu kuvan ettei muo enää kiinnostais ja tää mykkä koulu kokonaisuudessaa kesti vähän päälle puoli vuotta moni saattais pitää tätä tyttöö lapsellisena koska ei hommia kyl noin hoideta mut uskon hänen muuttuneen ja ettei tää tuu toistumaa.

Mut siit pääsen kysymyksee, mitä teen en haluu tota selkkausta uuestaa enkä haluu unohtaa häntä ja vaihtaa kohdetta sillä hänessä on jotai jota en osaa sanoin kuvailla, kukaan mun kaveri ei pidä häntä viehättävänä paitsi minä joten kaikki vinkit otan hyvillä mielin vastaan

11

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole myös mikään kovis tai ääntä pitävä, lv kuvas muo kilttin ja ystävällisenä

    • Anonyymi

      Tai siis en oo varma tuleeko toistumaa mut ei uskalla ottaa riskejä

    • Anonyymi

      Miksi häneen pitää tehdä vaikutus etkä käy sellaisena mitä itse olet?

      Tekstisi oli sen verran epäselvää, etten ole 100 varma kaikesta mistä puhut, mutta kuulostaa siltä, että ihastuksesi menee vain muiden mukana. Tai sitten jätit pois jotain tärkeitä asioita omasta käytöksestäsi ja mykkäkoulu johtuikin monesta muustakin syystä. Aika yksipuolinen tarina.

      Vaikuttaa siltä, että ihastuksesi hakee vielä itseään, joten toisen ihastuminen voi olla liikaa ja sitä on vaikea käsitellä. Eikä hänelle ajankohtainen aihe.
      Joillekin tällaiset asiat on isompia kuin toisille ja jokaisen kehitys menee omalla tasolla. Hyvin mahdollista, ettei hän ole vielä valmis niin isohin asioihin ja etsii itseänsä.
      Jo kerran hän selkeästi on tuonut ilmi, että ei halua mennä ulos kanssasi ja minusta sinun pitää kunnioittaa häntä ja hänen päätöstään tässä asiassa.

      Molemmat teistä tarvitsevat kasvamista. Hän, että osaisi asiallisemmin ilmaista, että ei halua seurustella, mutta myös sinä sillä kirjoituksesi ei tuo sinusta kauhean hyvää kuvaa.

      Sinä et kertonut itsestäsi tai omasta käytöksestä paljoa mitään. Ainoastaan, että olet ihastunut ja pyysit ulos.
      Itse esim. koko aika haukut tyttöä, tämän käytöstä ja ulkonäköä ohimennen kirjoituksessasi - kun samalla et itsestäsi sano mitään muuta kuin neutraaleja asioita tai, että vain sinä hänet hyväksyisit.

      Mitä kerrot ihastuksestasi: Hän teki väärin, lapsellinen, muut ei pidä häntä viehättävänä.

      Et sanonut yhtään hyvää sanaa hänestä paitsi, että teillä samoja kiinnotuksen kohteita ja sekin liittyy osaksi sinuun.
      Itsestäsi teit viattoman sankarin, joka on ainoa henkilö kuka hyväksyisi tämän ei viehättävän (ruman?) tytön.

      Oletko tosiaan ihastunut häneen vai onko hän vain sinulle helppo kohde ja se on se juttu?

      Ymmärrätkö yhtään mitä yritän sanoa?

      Lyhyesti:
      Et ainakaan kuulosta siltä kuin puhuisit ihmisestä johon olet ihastunut.
      Vaan kirjoitat enemmänkin tehtävästä missä sinun täytyy vain onnistua.

      • Anonyymi

        Sori hei ei ollu tarkotus antaa tollast kuvaa mut jos haluut tietää mun käytöksestä oon toverillinen ja ystävällinen häntä kohtaan niinkuin aina oon myös kanssa ujo ja pyysin häntä ulos lähimmäisten rohkaistuna hän on hyvin nätti ja se koko esto homma meni siinä että pyrin kertomaan hänelle kuinka pahoillani olin. Mutta silti kiitoksia sieltä ja viestisi pisti miettimään paljon ja toi ”vaikutus” sana otsikossa oli hyvin radikaali mutta halusin vaan vinkkejä en haluaisi vaan olla epätoivoinen hänen silmissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori hei ei ollu tarkotus antaa tollast kuvaa mut jos haluut tietää mun käytöksestä oon toverillinen ja ystävällinen häntä kohtaan niinkuin aina oon myös kanssa ujo ja pyysin häntä ulos lähimmäisten rohkaistuna hän on hyvin nätti ja se koko esto homma meni siinä että pyrin kertomaan hänelle kuinka pahoillani olin. Mutta silti kiitoksia sieltä ja viestisi pisti miettimään paljon ja toi ”vaikutus” sana otsikossa oli hyvin radikaali mutta halusin vaan vinkkejä en haluaisi vaan olla epätoivoinen hänen silmissä

        Ja lisäks jos mun kaverit puhuu pahaa ja sanoo et se on ruma en pidä siitä oon tolkuttanu niille satoja kertoja että lopettais ja on lopettanut


      • Anonyymi

        Ja en haukkunut häntä kertaakaan tuossa kirjoitin näin
        ”moni saattaisi pitää häntä lapsellisena”
        Eli minä en pidä
        ”Kukaan kavereistani ei näe häntä viehättävänä paitsi minä” eli hän on nätti mut jostai syystå mun kaverit ei ymmärrä mun näkökantaa.
        Toivon että luet nää viestit sillå en haluu et kukaa saa musta tuollaisen kuvan vaikka anonyyminä ollaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en haukkunut häntä kertaakaan tuossa kirjoitin näin
        ”moni saattaisi pitää häntä lapsellisena”
        Eli minä en pidä
        ”Kukaan kavereistani ei näe häntä viehättävänä paitsi minä” eli hän on nätti mut jostai syystå mun kaverit ei ymmärrä mun näkökantaa.
        Toivon että luet nää viestit sillå en haluu et kukaa saa musta tuollaisen kuvan vaikka anonyyminä ollaankin

        Hyvä että luit ja mietit asiaa. Et vain tuonnut asiaa esille ihastuksena tavastasi kirjoittaa.
        Siksi se tuntui jotenkin hassulta.
        Tarvitseeko vaikuttaa? Paras vaikutus on, että on rehellinen MUTTA ottaa toisen huomioon eikä tyrkytä.
        Onko teillä mitään normaalia kaksikeskistä aikaa missä voisitte keskustella kasvotusten niin, ettei se ole heti outoa? Mitä jos kysyisit ihastuksesti mielipidettä ja miltä ihastuksestasi tuntuu? Voit samalla taas kertoa tunteesi, mutta ole valmis siihen, että ihastuksesti ei ole itse valmis niitä vastaanottamaan tai käsittelemään.

        On vähän outoa, mutta jos te pystytte keskustelemaan kunnolla asiasta niin siinä saisi selville molempien tason ja voisitte sopia, että onnistuuko seurustelu vai onko kavereina nyt hyvä olla. Muilla ei ole tässä tilanteessa mitään sanottavaa vaan se on teidän kesken puhuttava asia. Tiedän, että varmasti harmittaa jos hän ei vastaa ihastumiseen, mutta ei ketään voi siihen pakottaakaan.

        Paras mahdollinen tapa on tehdä se niin, että saatte kaikessa rauhassa aikaa puhua, vaikka tuntuukin nololta ja hermostuttaa. Koska silloin ei tule mitään vääriä olettamuksia ja isompi mahdollisuus, että välit ei taas mene rikki vaan pystytte olemaan sopuisasti.
        Mitä hyvänsä käykin. Oletan, että et kumminkaan halua menettää häntä kaverina?

        On vähän outo aikuisten tapa selvittää asiaa, mutta eniten virheitä tulee kun ei keskustella ja oletetaan vain asioita tai mennään täysiä juosten vain eteenpäin.. Säikäyttäen muut. Teininä tapahtuu noita virheitä enemmän, mutta kyllä aikuisetkin sellaisia tekee. Puhuminen on aina tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että luit ja mietit asiaa. Et vain tuonnut asiaa esille ihastuksena tavastasi kirjoittaa.
        Siksi se tuntui jotenkin hassulta.
        Tarvitseeko vaikuttaa? Paras vaikutus on, että on rehellinen MUTTA ottaa toisen huomioon eikä tyrkytä.
        Onko teillä mitään normaalia kaksikeskistä aikaa missä voisitte keskustella kasvotusten niin, ettei se ole heti outoa? Mitä jos kysyisit ihastuksesti mielipidettä ja miltä ihastuksestasi tuntuu? Voit samalla taas kertoa tunteesi, mutta ole valmis siihen, että ihastuksesti ei ole itse valmis niitä vastaanottamaan tai käsittelemään.

        On vähän outoa, mutta jos te pystytte keskustelemaan kunnolla asiasta niin siinä saisi selville molempien tason ja voisitte sopia, että onnistuuko seurustelu vai onko kavereina nyt hyvä olla. Muilla ei ole tässä tilanteessa mitään sanottavaa vaan se on teidän kesken puhuttava asia. Tiedän, että varmasti harmittaa jos hän ei vastaa ihastumiseen, mutta ei ketään voi siihen pakottaakaan.

        Paras mahdollinen tapa on tehdä se niin, että saatte kaikessa rauhassa aikaa puhua, vaikka tuntuukin nololta ja hermostuttaa. Koska silloin ei tule mitään vääriä olettamuksia ja isompi mahdollisuus, että välit ei taas mene rikki vaan pystytte olemaan sopuisasti.
        Mitä hyvänsä käykin. Oletan, että et kumminkaan halua menettää häntä kaverina?

        On vähän outo aikuisten tapa selvittää asiaa, mutta eniten virheitä tulee kun ei keskustella ja oletetaan vain asioita tai mennään täysiä juosten vain eteenpäin.. Säikäyttäen muut. Teininä tapahtuu noita virheitä enemmän, mutta kyllä aikuisetkin sellaisia tekee. Puhuminen on aina tärkeää.

        Kiitos😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😊

        Onnea! Kävi miten kävi niin kaikesta ottaa vain oppia, että jatkossa osaa paremmin. Elämä on sellaista vuoristorataa, varsinkin kun tunteet on mukana.


    • Anonyymi

      Älä tee vaikutusta kehenkään, ole oma itsesi niin silloin löydät joku päivä tytön jonka kanssa sinun on oikeasti tarkoitus olla yhdessä.

    • Anonyymi

      Kysy siltä haluisko se tutustuu suhun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe