Epävarmuus suhteessa

Anonyymi

Olemme seurustelleet reilun vuoden. Minun erosta on aikaa 8 vuotta ja sen jälkeen olen yhden kerran pidempään tapaillut yhtä miestä. Nykyisellä kumppanillani avioerosta on aikaa reilu 2 vuotta. Heidän suhde päättyi vaimon pettämiseen. Lapsia on molemmilla meillä 3 ja lapset ovat kouluikäisiä. Lasten kanssa on mm ennyt ihan hyvin, varmaan normaaleja uusioperheen ongelmia.
Meidän ongelma on ollut alusta lähtien se että minä koen että kumppanini ei ole käynyt omaa eroaan läpi. Tämä vuosi on ollut paljon sitä että hän kertoo asioita heidän liitostaan. Jos mimä kerron jotain, hän kertoo miten he ovat silloisessa liitossaan asiat tehneet. Tämä loukkaa minua, koen että hän vertaa heidän liittoaan meidän liittoon. Myös epävarmuus hänen puoleltaan että petänkö minäkin häntä tulee usein esille. Minun epävarmuus on että kelpaanko minä, kun hän paljon kertoo miten entisessä liitossa kaikki on ollut niin hyvää. Asiasta olemme paljon puhuneet. Koen että ole ne hyvin eri vaiheissa, minä olisin valmis miettimään yhteen muuttoa, mutta kumppanini tarrautuu asioihin kuten missä hänen lapset nukkuvat jne. Koen että nämä ovat asioita mitkä pystytään sopimaan.
Nyt alkaa tuntua että onko meillä mitään tulevaisuutta kun kumppanini on niin epävarma kaikesta että minäkin alan olla epävarma koko suhteesta.
Hyviä neuvoja vai onko terapian paikka minulla😔?

20

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä se ja hae parempi kumppani ei tuosta tule yhtään mitään, tai älä muuta sen kanssa yhteen missään nimessä.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta kommentista. Voinko kysyä miksi ajattelet noin? Mielelläni kuulisin kokemuksia jos on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista. Voinko kysyä miksi ajattelet noin? Mielelläni kuulisin kokemuksia jos on?

        Koska hän on vielä exässään kiinni ei ole henkisesti eronnut , siksi hän ei ole valmis yhteen muuttoon, jos nyt kuitenkin muutatte yhteen niin se kaatuu siihen , kun hän ei osaa olla sinun kanssa, kun kaipaa sitä entistä liittoansa , ja exäänsä , tuo vertaaminen just kertoo siitä. Riitaa tulee ja eroatte.
        Minusta sinun pitää nyt vain odotella , ehkä hän jonkin ajan päästä on valmis ,tai sitte ei.
        Niin, kun itsekin toteat olette ihan eri vaiheessa ihmisinä, sinä jo itsenäinen ja hän vielä erovaiheessa, ja kaipaa exäänsä.
        Painostaa ei ainakaan pidä , se olis sama, kun ajat hänet vallan nurkkaan, ja hän jättää sinut, tai sinä jätät hänet.
        Itse päätät, mitä teet , mutta juttunne tuntuu aika hankalalta, kun jo tässä vaiheessa noinkin paljon eroavaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän on vielä exässään kiinni ei ole henkisesti eronnut , siksi hän ei ole valmis yhteen muuttoon, jos nyt kuitenkin muutatte yhteen niin se kaatuu siihen , kun hän ei osaa olla sinun kanssa, kun kaipaa sitä entistä liittoansa , ja exäänsä , tuo vertaaminen just kertoo siitä. Riitaa tulee ja eroatte.
        Minusta sinun pitää nyt vain odotella , ehkä hän jonkin ajan päästä on valmis ,tai sitte ei.
        Niin, kun itsekin toteat olette ihan eri vaiheessa ihmisinä, sinä jo itsenäinen ja hän vielä erovaiheessa, ja kaipaa exäänsä.
        Painostaa ei ainakaan pidä , se olis sama, kun ajat hänet vallan nurkkaan, ja hän jättää sinut, tai sinä jätät hänet.
        Itse päätät, mitä teet , mutta juttunne tuntuu aika hankalalta, kun jo tässä vaiheessa noinkin paljon eroavaisuuksia.

        Kiitos asiallisesta kommentista. Se on totta mitä sanoit. Seurustelu on paljon vaikeampaa kun on lapsia. Pitää antaa aikaa tähän ja katsoa miten tämä lähtee menemään. Oletko ollut itse uusioperheessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista. Se on totta mitä sanoit. Seurustelu on paljon vaikeampaa kun on lapsia. Pitää antaa aikaa tähän ja katsoa miten tämä lähtee menemään. Oletko ollut itse uusioperheessä?

        Olen , eron jälkeen tuli elämääni mies , jolla oli vielä yksi alaikäinen lapsi teinityttö , joka halusi asua meidän kanssa, tappeli aina äitinsä kanssa, mutta meidän kanssa tuli hyvin toimeen niin hän muutti meille, nyt jo aikuinen opiskelee sairaanhoitajaksi toisella paikkakunnalla.
        Minulla kaksi lasta , jotka jo aikuisia kun erosin ekasta liitosta.
        Nyt olen ollut jo aviossa 12 vuotta ja hyvin on mennyt, kumpikin on oppinut entisestä elämästä, ja exien kanssa tullaan hyvin toimeen.


    • Anonyymi

      Olet ukolle laastari.

    • Anonyymi

      Miksi rikoit perheen? Siitäs saat, huomaa itse miten olet miehelle vaan "kun joku on vaan" ei välitä susta pätkääkään, olet siivooja ja kokki ja illanilo! Hähääää....

      Mitäs rikoita ja pilasit hänen perheensä?

      • Anonyymi

        Miten rikkonut jos mies 2v. Sitten eronnut. Lue tarkemmin aloitus ennen ku kirjoitat tuomitsevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rikkonut jos mies 2v. Sitten eronnut. Lue tarkemmin aloitus ennen ku kirjoitat tuomitsevasti.

        Tarkoitim eronnneihien ei kosketa koska ne menee vieljä takas uhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitim eronnneihien ei kosketa koska ne menee vieljä takas uhteen.

        Kuka niin sanoo et menee takasin. Siellähä voi olla uus mies naisella ta jokin muu syy. Toiha on jos jokaisen eronneen pitäis odotella takasin öääsyä. Toi alkaa kuulostaa et sul on pakkomielle mistä et pääse yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rikkonut jos mies 2v. Sitten eronnut. Lue tarkemmin aloitus ennen ku kirjoitat tuomitsevasti.

        Ainahan voi kirjottaa kaikenlaista. Oletko tarkistanut asian oikeellisuuden? Aina pitää epäillä jos ei tiedä. usein se rikkoja kaunistelee aisoita, se on helppoa täällä. Mutta totuus voi olla ihan toinen.

        Kyllä ne rikkoo siitä ei ole epäilystäkään, niin kauan kunnes toiin todistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan voi kirjottaa kaikenlaista. Oletko tarkistanut asian oikeellisuuden? Aina pitää epäillä jos ei tiedä. usein se rikkoja kaunistelee aisoita, se on helppoa täällä. Mutta totuus voi olla ihan toinen.

        Kyllä ne rikkoo siitä ei ole epäilystäkään, niin kauan kunnes toiin todistetaan.

        Joo pidä mielipide omanas. Älä puhu todistdlusta, koska et voi myöskäön todistaa itse olehasi oikeassa. Miehellä voi olla aivan erilainen kuha kuin sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pidä mielipide omanas. Älä puhu todistdlusta, koska et voi myöskäön todistaa itse olehasi oikeassa. Miehellä voi olla aivan erilainen kuha kuin sinulla.

        Pehreenrikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehreenrikkoja

        Ai mieskö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mieskö?

        Molemmat


    • Anonyymi

      Hyvä keskustelu. Jokaisen pitää oppia puolikkaista ihmisistä kaikki. On hukeeta ketkä tuntee puolikkaita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Sinäkin olet puolikas olet puolihullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet puolikas olet puolihullu.

        Olenko? Siksipä kysyinkin että mikä on puolikas ihminen kun en tiedä. Omasta mielestä olen kokonainen. Määrittelisitkö tarkemmin, mikä on puolikas?

        Mlla on talo, koiria, mies, lapsia anoppi, appi kummi, ystäviä, ja kaikki on kokonaisia. En voi käsittää miten joku näkee ihnisissä puolikkaita.????? kerro kerro kuvastin olen maailman kaunehin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko? Siksipä kysyinkin että mikä on puolikas ihminen kun en tiedä. Omasta mielestä olen kokonainen. Määrittelisitkö tarkemmin, mikä on puolikas?

        Mlla on talo, koiria, mies, lapsia anoppi, appi kummi, ystäviä, ja kaikki on kokonaisia. En voi käsittää miten joku näkee ihnisissä puolikkaita.????? kerro kerro kuvastin olen maailman kaunehin.

        Just, mutta kuljet puolivaloilla.
        Jos kerran olet uusperheellinen niin olet sillon äitipuoli miehesi lapsille ja miehesi isäpuoli sinun lapsille , jos olet niin tyhmä ,että et tätä tajua, niin antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko? Siksipä kysyinkin että mikä on puolikas ihminen kun en tiedä. Omasta mielestä olen kokonainen. Määrittelisitkö tarkemmin, mikä on puolikas?

        Mlla on talo, koiria, mies, lapsia anoppi, appi kummi, ystäviä, ja kaikki on kokonaisia. En voi käsittää miten joku näkee ihnisissä puolikkaita.????? kerro kerro kuvastin olen maailman kaunehin.

        Olet jotenkin kovin yksinkertainen, onko ymmärryksessäsi vikaa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe