Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kannattaako jatkaa kun

Anonyymi

ongelmia on miehen puolella niin paljon. Exä on hankala ja heidän lapset ovat kauheita, huutelevat, sotkevat ja kiukkuavat ja häiriköivät. Olen niin tottunut siihen omien lasten kanssa kun he ovat niin ihania ja rauhallisia, ja osaavia. Olen kypsynyt miehen lasten oikutteluun ja riehumiseen, mut se on onni ettei he asu meillä, se vielä puutskin, en jaksasi. Nyr olen täällä kun ovat niin harvoin meillä että saa olla paljon myös rauhassa.
Jotenkin tuntuu, etten kuulu tänne mutta olen miehen kanssa en tahtonut sen lapsia. Omia on sen verran että riittää.
Ehdotin miehelle ettei ottasi lapsiaan kun kerran kuussa, ettei olisi omia avaimia että tulee koska haluaa, vaan sitten kun me haluamme. Äitä ei tarvis olla.
Olen töissä joten rankkaa on kasvattaa kauheeta laumaa ja tehdä hommia. Mitä teen en haluu jättää niitä pulaan, mutta en jaksa. Kasvatusvasutuuni on kamala

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tiedät mitä sinun pitäisi tehdä. Et voi tehdä muutosta kuin omalta kohdaltasi.

    • Anonyymi

      Miten sinä jaksat tehtailla samanlaisia trolli aloituksia päivästä päivään , kuukaudesta kuukauteen , vuodesta vuoteen, kun sinulla ei edes ole miestä eikä miehen lapsia, olet yksinäinen vanha nainen , juuttunut menneisyyteen katkerana.

    • Anonyymi

      Kannattaako jatkaa kun ongelmia on NAISEN puolella niin paljon. Exänikin on hankala mutta naiseni lapset ovat kauheita, huutelevat, sotkevat ja kiukkuavat ja häiriköivät. Olen niin tottunut siihen omien lasten kanssa kun he ovat niin ihania ja rauhallisia, ja osaavia. Olen kypsynyt NAISENI lasten oikutteluun ja riehumiseen, Ja ne vielä asuu meillä, en jaksa noita naiseni lapsia , täällä saa harvoin olla rauhassa.
      Jotenkin tuntuu, etten kuulu tänne mutta olen NAISENI kanssa , en tahtonut sen lapsia. Omia on sen verran että riittää.
      Ehdotin naiselleni et hänen exänsä ottais hänen lapset ja ne kävis vain kerran kuussa, ettei olisi omia avaimia että tulee koska haluaa, vaan sitten kun minä haluan . ISÄ ei tarvis olla.
      Olen töissä joten rankkaa on kasvattaa kauheeta laumaa ja tehdä hommia. Mitä teen en haluu jättää naistani pulaan , mutta en jaksa. Kasvatusvasutuuni on kamala

    • Anonyymi

      Niinpä, ei kannata jos rikkoo toisen perheen. Se harmittaa ja surettaa koko loppuelämän. Kannattaa etsiä se mies ihan vapaista miehistä, niitä on. Toisilla naisilla vaan on taipumus rikkoa toisten perheet kun ei jaksa etsiä miehiä.

      Surullista että tämmöistä vielä on.

      • Anonyymi

        Niinpä, ei kannata jos rikkoo toisen perheen. Se harmittaa ja surettaa koko loppuelämän. Kannattaa etsiä se NAINEN ihan vapaista NAISISTA, tai eronneista ja leskistä, niitä on baarit ja yökerhot pullollaan Toisilla miehillä vaan on taipumus rikkoa toisten perheet kun ei jaksa etsiä NAISIA

        Surullista että tämmöistä vielä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei kannata jos rikkoo toisen perheen. Se harmittaa ja surettaa koko loppuelämän. Kannattaa etsiä se NAINEN ihan vapaista NAISISTA, tai eronneista ja leskistä, niitä on baarit ja yökerhot pullollaan Toisilla miehillä vaan on taipumus rikkoa toisten perheet kun ei jaksa etsiä NAISIA

        Surullista että tämmöistä vielä on.

        Niinpä niin. Entäs ne jotka löytyvät onnen erottuaan. Vapaan on valinnut, mutta lapset on silti olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Entäs ne jotka löytyvät onnen erottuaan. Vapaan on valinnut, mutta lapset on silti olemassa.

        Ei kannata rikkoa perheitä. Lapset on isälle erittäin tärkeitä, suttura on aina se viimeinen, eksätkin menee sutturoiden edelle ketkä rikkooo perhietä. Siinä ei rikoa perhettä vaan mieskin menee rikki kun suttura pakottaa häntä hylkäämään lapsensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata rikkoa perheitä. Lapset on isälle erittäin tärkeitä, suttura on aina se viimeinen, eksätkin menee sutturoiden edelle ketkä rikkooo perhietä. Siinä ei rikoa perhettä vaan mieskin menee rikki kun suttura pakottaa häntä hylkäämään lapsensa.

        Ei kannata rikkoa perheitä. Lapset on äidille erittäin tärkeitä, häntäheikki on aina se viimeinen, eksätkin menee häntähessujen edelle ketkä rikkooo perhietä. Siinä ei rikoa perhettä vaan nainenkin menee rikki kun häntähessu pakottaa häntä hylkäämään lapsensa.


    • Anonyymi

      Jätä se

    • Anonyymi

      Anna kenkää....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe