Kyselen tästä nyt silkasta kiinnostuksesta. Itse olen 14v poika ja pituutta löytyy noin 161cm. Isäni on ainakin yli 185cm, äiti 167cm luokkaa ja vuoden ja 3 kuukautta nuorempi pikku-siskoni on jo ohittanut minut pituudessa. Kasvupyrähdyksen on mainittu alkavan noin vuoden sisällä ja aikuispituudeksi on luvattu noin 188cm. En kyllä usko itsekään tähän ennustukseen, sillä tuntuuhan se aika utopistiselta ajatukselta olla kerrakin muita pidempi, vaikka kyllä tuokin pituus toki kelpaisi.
Loppujen lopuksi aikuispituudella ei ole minulle kuitenkaan juuri väliä, kunhan nyt 170cm raja rikkoutuisi.
Minkä pituisina ja ikäisinä teidän kasvupyrähdys alkoi ja kuinka pitkiksi lopulta päädyitte?
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olin jo 12- vuotiaana 160cm pitkä.
Olen nyt 20 vuotias ja olen n. 175.5cm pitkä.
Olen siis nainen. Äitini on 167cm, isä 184cm, isosisko (2vuotta vanhempi) 177cm ja pikkuveljeni (2vuotta nuorempi) 170cm pitkä.
Että aika pitkiä olemme, äitini lyhin tällä hetkellä.- Anonyymi
Anteeksi, olen siis 176.5 cm pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, olen siis 176.5 cm pitkä.
Anteeksi taas, en vastannut yhteen kysymykseesi.
Kasvupyrähdykseni alkoi kun oli 11 ja puoli vuotta vanha.
Loppui siinä 16 vuoden paikkeilla.
- Anonyymi
Siis sun pikkusisko on luulatavasti pidempi, koska tytöillä alkaa murrosikä aijemmin kun pojilla.
- Anonyymi
olen kohta 14v ja olen 156cm ja ennuste on 170cm ja isä 173 ja äiti 160 ei ole kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746