Minkä pituisina ja ikäisinä teidän kasvupyrähdys alkoi ja kuinka pitkiksi lopulta päädyitte?

Anonyymi

Kyselen tästä nyt silkasta kiinnostuksesta. Itse olen 14v poika ja pituutta löytyy noin 161cm. Isäni on ainakin yli 185cm, äiti 167cm luokkaa ja vuoden ja 3 kuukautta nuorempi pikku-siskoni on jo ohittanut minut pituudessa. Kasvupyrähdyksen on mainittu alkavan noin vuoden sisällä ja aikuispituudeksi on luvattu noin 188cm. En kyllä usko itsekään tähän ennustukseen, sillä tuntuuhan se aika utopistiselta ajatukselta olla kerrakin muita pidempi, vaikka kyllä tuokin pituus toki kelpaisi.

Loppujen lopuksi aikuispituudella ei ole minulle kuitenkaan juuri väliä, kunhan nyt 170cm raja rikkoutuisi.

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olin jo 12- vuotiaana 160cm pitkä.
      Olen nyt 20 vuotias ja olen n. 175.5cm pitkä.
      Olen siis nainen. Äitini on 167cm, isä 184cm, isosisko (2vuotta vanhempi) 177cm ja pikkuveljeni (2vuotta nuorempi) 170cm pitkä.
      Että aika pitkiä olemme, äitini lyhin tällä hetkellä.

• Anonyymi

Anteeksi, olen siis 176.5 cm pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, olen siis 176.5 cm pitkä.

Anteeksi taas, en vastannut yhteen kysymykseesi.
        Kasvupyrähdykseni alkoi kun oli 11 ja puoli vuotta vanha.
        Loppui siinä 16 vuoden paikkeilla.

• Anonyymi

Siis sun pikkusisko on luulatavasti pidempi, koska tytöillä alkaa murrosikä aijemmin kun pojilla.

• Anonyymi

olen kohta 14v ja olen 156cm ja ennuste on 170cm ja isä 173 ja äiti 160 ei ole kivaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1856
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1762
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1072
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      62
      1056
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1027
    6. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      8
      992
    7. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      901
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      59
      878
    9. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      811
    10. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      41
      786
    Aihe