Millainen työnantaja mahtaa olla?
ketju minimani?
6
3585
Vastaukset
- En päässy
Ne ei ota sellaisia jotka kuuluu liittoon.. Olen kuullut, että on ihan ok paikka. Muuten en sinne olis hakenutkaan.
- SSSSSS
No ei taida ihan ok:lta kuulostaa. Sellaisissa työnantajissa on jotain mätää, jos liittoon kuuluminen vaikuttaa ettei töihin oteta. Jos työnantaja tollasta kysyy, niin eihän sitä tarvii kertoo ja sitä paisti liittoon voi liittyä vaikka ensimmäisen työpäivän jälkeen.
- haisee
SSSSSS kirjoitti:
No ei taida ihan ok:lta kuulostaa. Sellaisissa työnantajissa on jotain mätää, jos liittoon kuuluminen vaikuttaa ettei töihin oteta. Jos työnantaja tollasta kysyy, niin eihän sitä tarvii kertoo ja sitä paisti liittoon voi liittyä vaikka ensimmäisen työpäivän jälkeen.
mitään hyötyä myyjän kuulua liittoon.
Pienestä kuukausipalkasta menee vaan turhan iso osa aivan hukkaan! Olen kahdeksan vuotta ollut palvelualalla, niistä kolme myyjänä, enkä koskaan kuulunut mihinkään liittoon. Ja hyvä niin , satoja euroja olis menny ihan hukkaan. - alalla...)
haisee kirjoitti:
Pienestä kuukausipalkasta menee vaan turhan iso osa aivan hukkaan! Olen kahdeksan vuotta ollut palvelualalla, niistä kolme myyjänä, enkä koskaan kuulunut mihinkään liittoon. Ja hyvä niin , satoja euroja olis menny ihan hukkaan.On ollut liitosta apua,se avunsaantikin saattaa tulla todella yllättäin.
Kyllä jos firma ei palkkaa liittoon kuuluvia?niin mikä mättää?noudattaako minimani tessin palkkoja?ylityö/loma korvauksia? - myyjä
Tämä väite, että Minimani ei palkkaisi liittoon kuuluvia ei pidä lainkaan paikkaansa. Varmasti juuri mieluiten palkataan sellaisia ihmisiä, jotka kuuluvat liittoon ja joilla on kokemusta alalta.
Palkat ja lisät ovat prikulleen TES:n mukaisia. Ei mitään valittamista sillä saralla. - huima säästö
haisee kirjoitti:
Pienestä kuukausipalkasta menee vaan turhan iso osa aivan hukkaan! Olen kahdeksan vuotta ollut palvelualalla, niistä kolme myyjänä, enkä koskaan kuulunut mihinkään liittoon. Ja hyvä niin , satoja euroja olis menny ihan hukkaan.Jos 8 vuotta on saanut kaikki liiton jäsenten taistelemat edut itselleen ja tavallaan siitä vielä maksetaan, säästyneinä jäsenmaksuina, niin onnittelen. Rahat ovat varmaan sijoitettuina johonkin korkealla tuotolla.Sinulla pitäisi olla nyt tiliä nettona 2000-3000€ vähintään tuotto.
Terveisin:Yli 30 vuotta jäsenmaksuja maksanut ja taivaan tuuliin 10500€ korot heittänyt.On muuten osa-aikaisen kaupan työntekijän ½ vuoden palkka.Ja on sillä varmaan työllistetty yksi liiton ihminen, joka on hoitanut asioitani puolestani, että minun ei jokaista palkankorotusta ja muita etuja ole tarvinnut lähteä kadulle huutamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670