Vieläkö Hyrynsalmella kyläkoulut on toiminnassa, itse kävin -60 luvulla Ilveksen koulua, pelaattiin jalkapalloa Tapanikylää ja Kypärävaaraa vastaan. Täällä Vaasassa ei juuri Kainuun uutisia kuule.
Kyläkoulu.
7
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että lähit ilvekseltä hevonvittuun, kuka nyt haluaa asua lähelläkään hyrynsalmee
- Anonyymi
Kyllähän Hyrynsalmi erinomaisen viihtyisä ja luonnonrikas asuinpaikka on. Mutta viime viikolla vaasalainen ylilääkäri toivoi, että kaikki olisivat Vaasassa syysloman aikana. Niinpä mekin olemme juuri pakkaamassa tojotaamme ja matkaamme Vaasaan, kuten tohtori toivoi!
- Anonyymi
Minä tulin hyrylle vaasasta eilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin hyrylle vaasasta eilen
Tällä hyryllä ihmiset ovat kateellisia ja oikein vittumaisia toisia kohtaan. Haukutaan ja juorutaan toisista paskaa ja vääristellään asioita jotka eivät ole niin.. Hyrynsalmi on raukkamaisista ihmisistä koostuva ihmisröykkiö. Mitä maanpäällä voi kantaa. Asia on näin mitä sitä vääristelemään.
- Anonyymi
On Hyryllä joka kylällä oma koulu, joissakin on kaksikin. Lapsia on niin paljon että eiväthän he mitenkään mahtuisi yhteen kouluun kirkonkylälle. Suurin koulu taitaa olla Moisiovaarassa. Yleisestikin mainitsemastasi 60 luvun lopusta pitäjän väkiluku on moninkertaistunut kuten muuallakin Kainuussa määrätietoisen ja onnistuneen kunnan työllisyys ja elinvoima politiikan ansiosta. Pitkäjänteinen työ kantaa nyt hedelmää ja kylille tosiaan rakennetaan lisää kouluja ja päiväkoteja jatkuvasti kasvavan väestömäärän tarpeisiin.
- Anonyymi
Liitupää osti luvankoulun
- Anonyymi
Ja osti tapanikylän koulun kans.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1632566Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n752380Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi692042- 1281853
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1091828Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1041570Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241554Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki401418- 811214
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191211