Vieläkö Hyrynsalmella kyläkoulut on toiminnassa, itse kävin -60 luvulla Ilveksen koulua, pelaattiin jalkapalloa Tapanikylää ja Kypärävaaraa vastaan. Täällä Vaasassa ei juuri Kainuun uutisia kuule.
Kyläkoulu.
7
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että lähit ilvekseltä hevonvittuun, kuka nyt haluaa asua lähelläkään hyrynsalmee
- Anonyymi
Kyllähän Hyrynsalmi erinomaisen viihtyisä ja luonnonrikas asuinpaikka on. Mutta viime viikolla vaasalainen ylilääkäri toivoi, että kaikki olisivat Vaasassa syysloman aikana. Niinpä mekin olemme juuri pakkaamassa tojotaamme ja matkaamme Vaasaan, kuten tohtori toivoi!
- Anonyymi
Minä tulin hyrylle vaasasta eilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin hyrylle vaasasta eilen
Tällä hyryllä ihmiset ovat kateellisia ja oikein vittumaisia toisia kohtaan. Haukutaan ja juorutaan toisista paskaa ja vääristellään asioita jotka eivät ole niin.. Hyrynsalmi on raukkamaisista ihmisistä koostuva ihmisröykkiö. Mitä maanpäällä voi kantaa. Asia on näin mitä sitä vääristelemään.
- Anonyymi
On Hyryllä joka kylällä oma koulu, joissakin on kaksikin. Lapsia on niin paljon että eiväthän he mitenkään mahtuisi yhteen kouluun kirkonkylälle. Suurin koulu taitaa olla Moisiovaarassa. Yleisestikin mainitsemastasi 60 luvun lopusta pitäjän väkiluku on moninkertaistunut kuten muuallakin Kainuussa määrätietoisen ja onnistuneen kunnan työllisyys ja elinvoima politiikan ansiosta. Pitkäjänteinen työ kantaa nyt hedelmää ja kylille tosiaan rakennetaan lisää kouluja ja päiväkoteja jatkuvasti kasvavan väestömäärän tarpeisiin.
- Anonyymi
Liitupää osti luvankoulun
- Anonyymi
Ja osti tapanikylän koulun kans.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605775KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274473Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671290Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191131- 911086
- 1021069
- 621003