Vieläkö Hyrynsalmella kyläkoulut on toiminnassa, itse kävin -60 luvulla Ilveksen koulua, pelaattiin jalkapalloa Tapanikylää ja Kypärävaaraa vastaan. Täällä Vaasassa ei juuri Kainuun uutisia kuule.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Hyvä että lähit ilvekseltä hevonvittuun, kuka nyt haluaa asua lähelläkään hyrynsalmee
- Anonyymi
Kyllähän Hyrynsalmi erinomaisen viihtyisä ja luonnonrikas asuinpaikka on. Mutta viime viikolla vaasalainen ylilääkäri toivoi, että kaikki olisivat Vaasassa syysloman aikana. Niinpä mekin olemme juuri pakkaamassa tojotaamme ja matkaamme Vaasaan, kuten tohtori toivoi!
- Anonyymi
Minä tulin hyrylle vaasasta eilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin hyrylle vaasasta eilen
Tällä hyryllä ihmiset ovat kateellisia ja oikein vittumaisia toisia kohtaan. Haukutaan ja juorutaan toisista paskaa ja vääristellään asioita jotka eivät ole niin.. Hyrynsalmi on raukkamaisista ihmisistä koostuva ihmisröykkiö. Mitä maanpäällä voi kantaa. Asia on näin mitä sitä vääristelemään.
- Anonyymi
On Hyryllä joka kylällä oma koulu, joissakin on kaksikin. Lapsia on niin paljon että eiväthän he mitenkään mahtuisi yhteen kouluun kirkonkylälle. Suurin koulu taitaa olla Moisiovaarassa. Yleisestikin mainitsemastasi 60 luvun lopusta pitäjän väkiluku on moninkertaistunut kuten muuallakin Kainuussa määrätietoisen ja onnistuneen kunnan työllisyys ja elinvoima politiikan ansiosta. Pitkäjänteinen työ kantaa nyt hedelmää ja kylille tosiaan rakennetaan lisää kouluja ja päiväkoteja jatkuvasti kasvavan väestömäärän tarpeisiin.
- Anonyymi
Liitupää osti luvankoulun
- Anonyymi
Ja osti tapanikylän koulun kans.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681216
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137999Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i108679Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16581S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22542Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61521Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀31503Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52499Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22466Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62465