En mä halua ketään

Anonyymi

joka on vähän sinnepäin, kun haluan juuri SINUT! <3

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko tää nyt matille vai tepolle.. tuskin molemmille?

      • Anonyymi

        naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naiselle.

        Täytyy se onlla namu nanna nainen.
        Huomion täältä tausstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy se onlla namu nanna nainen.
        Huomion täältä tausstalta.

        🍭🍬🍒


      • Anonyymi

        Mikä sämpylän tilaaja se sinäkin olet?


    • Anonyymi

      KIVA! Se on mun mielestä hyvä tilanne, jos tietää, mitä haluaa.

    • Anonyymi

      Aina ei saa läheskään sitä mitä haluaa! Muista se!

      • Anonyymi

        Muistan kyllä :( Siis korjaan aloituksen HALUAISIN sanalla.


    • Anonyymi

      Millaselle naiselle

      • Anonyymi

        Millaiselle naiselle..satumaiselle!


    • Anonyymi

      Kuka haluaa ja kenet??

      • Anonyymi

        Nainen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen naisen.

        Itse kirjoittelen miehelle että..


    • Anonyymi

      Miehelle menee..veikkaan.

    • Anonyymi

      Niihinköpäin tarkoititkin.

    • Anonyymi

      Sepäs söpösti sanottu! 😊

    • Saahan haluta vaikka kuuta taivaalta..

      Minäkin tahtoisin vaan yhden miehen, erään <3
      ruskeat silmät on hänellä.

    • Anonyymi

      Minusta on mahtavaa kun parisuhteet kestävät yli 10-v. Kommenttia sivusta vaan

      • Anonyymi

        MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap

        No ei muuta kuin sitten tekemään oikeassa elämässä asioita sen eteen. Onnekas mies tai nainen hän. Toivottavasti jakaa tunteen tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap

        No minä lähden aina yrittämään loppuelämäksi asenteella. Hän vaan ei halua minua joka sydämeni on vallannut. Näppejä jäin siis nuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap

        Täällä nainen samoissa tunnelmissa ja vasta ensi viikolla nähdään..


    • Anonyymi

      Nainen haluaa naisen?

      • Anonyymi

        Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D

        Sopisi minulle, jos hän vaan haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D

        Ei ole :D


    • Anonyymi

      Mulla ei ole nyt ketään kenet haluaisin. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen johon rakastuisin ja jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni ajan. Ikäeroa vain muutama vuosi. En etsi ketään, ehkä joskus illanvietossa tulee tapahtumaan jotain elämää mullistavaa. Nyt tarvitsen pelkästään omaa aikaa jotta jaksa ajatella suhdeasiaakin joskus.

    • Anonyymi

      Haluispa joku muaki yhtä paljon.

    • Anonyymi

      Hyvä aloittaja, niin pitääkin haluta vaan yhtä. Jotkut haluaa naista mutta mä haluan yhden miehen enkä ketään muuta kuin juuri hänet. Oikeasti tiedän että jos tästä ei mitään tule niin en tarvitse ketään.

    • Anonyymi

      ei nyt oikein yhtään mitään, senkin leveä p3rse. rautakanki on ainoa puolustusastalo, jos teet liikkees, sun liikkees, lähe meneen, liiteleen, anna mennä.......
      rauhallisuus, turvallisuus illanjatkoihuus....
      moro
      https://www.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4

      • Anonyymi

        Se on lantio idiootti ja mitä tuijotat jos tekee pahaa? Olla hyvä ja Katsele puikula perseitä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe