En mä halua ketään

joka on vähän sinnepäin, kun haluan juuri SINUT! <3
31<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

Oliko tää nyt matille vai tepolle.. tuskin molemmille?

Äänestä
  • naiselle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

naiselle.

Täytyy se onlla namu nanna nainen.
    Huomion täältä tausstalta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy se onlla namu nanna nainen.
    Huomion täältä tausstalta.

🍭🍬🍒

Äänestä

• Mikä sämpylän tilaaja se sinäkin olet?

Äänestä

KIVA! Se on mun mielestä hyvä tilanne, jos tietää, mitä haluaa.

Äänestä

Aina ei saa läheskään sitä mitä haluaa! Muista se!

Äänestä
  • Muistan kyllä :( Siis korjaan aloituksen HALUAISIN sanalla.

Äänestä

Millaselle naiselle

Äänestä
  • Millaiselle naiselle..satumaiselle!

Äänestä

Kuka haluaa ja kenet??

Äänestä
  • Nainen naisen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen naisen.

Itse kirjoittelen miehelle että..

Äänestä

Miehelle menee..veikkaan.

Äänestä

Niihinköpäin tarkoititkin.

Äänestä

Sepäs söpösti sanottu! 😊

Äänestä

Saahan haluta vaikka kuuta taivaalta..

Minäkin tahtoisin vaan yhden miehen, erään <3
ruskeat silmät on hänellä.

Äänestä

Minusta on mahtavaa kun parisuhteet kestävät yli 10-v. Kommenttia sivusta vaan

Äänestä
  • MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap

No ei muuta kuin sitten tekemään oikeassa elämässä asioita sen eteen. Onnekas mies tai nainen hän. Toivottavasti jakaa tunteen tuon.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap

No minä lähden aina yrittämään loppuelämäksi asenteella. Hän vaan ei halua minua joka sydämeni on vallannut. Näppejä jäin siis nuolemaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä nainen samoissa tunnelmissa ja vasta ensi viikolla nähdään..

Äänestä

Nainen haluaa naisen?

Äänestä
  • Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D

Sopisi minulle, jos hän vaan haluaisi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D

Ei ole :D

Äänestä

Mulla ei ole nyt ketään kenet haluaisin. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen johon rakastuisin ja jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni ajan. Ikäeroa vain muutama vuosi. En etsi ketään, ehkä joskus illanvietossa tulee tapahtumaan jotain elämää mullistavaa. Nyt tarvitsen pelkästään omaa aikaa jotta jaksa ajatella suhdeasiaakin joskus.

Äänestä

Haluispa joku muaki yhtä paljon.

Äänestä

Hyvä aloittaja, niin pitääkin haluta vaan yhtä. Jotkut haluaa naista mutta mä haluan yhden miehen enkä ketään muuta kuin juuri hänet. Oikeasti tiedän että jos tästä ei mitään tule niin en tarvitse ketään.

Äänestä

ei nyt oikein yhtään mitään, senkin leveä p3rse. rautakanki on ainoa puolustusastalo, jos teet liikkees, sun liikkees, lähe meneen, liiteleen, anna mennä.......
rauhallisuus, turvallisuus illanjatkoihuus....
moro
https://www.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4

Äänestä
  • Se on lantio idiootti ja mitä tuijotat jos tekee pahaa? Olla hyvä ja Katsele puikula perseitä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

joka on vähän sinnepäin, kun haluan juuri SINUT! <3

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu