joka on vähän sinnepäin, kun haluan juuri SINUT! <3
En mä halua ketään
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tää nyt matille vai tepolle.. tuskin molemmille?
- Anonyymi
naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naiselle.
Täytyy se onlla namu nanna nainen.
Huomion täältä tausstalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy se onlla namu nanna nainen.
Huomion täältä tausstalta.🍭🍬🍒
- Anonyymi
Mikä sämpylän tilaaja se sinäkin olet?
- Anonyymi
KIVA! Se on mun mielestä hyvä tilanne, jos tietää, mitä haluaa.
- Anonyymi
Aina ei saa läheskään sitä mitä haluaa! Muista se!
- Anonyymi
Muistan kyllä :( Siis korjaan aloituksen HALUAISIN sanalla.
- Anonyymi
Millaselle naiselle
- Anonyymi
Millaiselle naiselle..satumaiselle!
- Anonyymi
Kuka haluaa ja kenet??
- Anonyymi
Nainen naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen naisen.
Itse kirjoittelen miehelle että..
- Anonyymi
Miehelle menee..veikkaan.
- Anonyymi
Niihinköpäin tarkoititkin.
- Anonyymi
Sepäs söpösti sanottu! 😊
Saahan haluta vaikka kuuta taivaalta..
Minäkin tahtoisin vaan yhden miehen, erään <3
ruskeat silmät on hänellä.- Anonyymi
Minusta on mahtavaa kun parisuhteet kestävät yli 10-v. Kommenttia sivusta vaan
- Anonyymi
MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap
No ei muuta kuin sitten tekemään oikeassa elämässä asioita sen eteen. Onnekas mies tai nainen hän. Toivottavasti jakaa tunteen tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap
No minä lähden aina yrittämään loppuelämäksi asenteella. Hän vaan ei halua minua joka sydämeni on vallannut. Näppejä jäin siis nuolemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä haluaisin että tämä kestäisi loppuelämän ja sellainen tunne että saattaisi kestääkin. T.ap
Täällä nainen samoissa tunnelmissa ja vasta ensi viikolla nähdään..
- Anonyymi
Nainen haluaa naisen?
- Anonyymi
Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D
Sopisi minulle, jos hän vaan haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, onko ihan ennen kuulumatonta? ;D
Ei ole :D
- Anonyymi
Mulla ei ole nyt ketään kenet haluaisin. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen johon rakastuisin ja jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni ajan. Ikäeroa vain muutama vuosi. En etsi ketään, ehkä joskus illanvietossa tulee tapahtumaan jotain elämää mullistavaa. Nyt tarvitsen pelkästään omaa aikaa jotta jaksa ajatella suhdeasiaakin joskus.
- Anonyymi
Haluispa joku muaki yhtä paljon.
- Anonyymi
Hyvä aloittaja, niin pitääkin haluta vaan yhtä. Jotkut haluaa naista mutta mä haluan yhden miehen enkä ketään muuta kuin juuri hänet. Oikeasti tiedän että jos tästä ei mitään tule niin en tarvitse ketään.
- Anonyymi
ei nyt oikein yhtään mitään, senkin leveä p3rse. rautakanki on ainoa puolustusastalo, jos teet liikkees, sun liikkees, lähe meneen, liiteleen, anna mennä.......
rauhallisuus, turvallisuus illanjatkoihuus....
moro
https://www.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4- Anonyymi
Se on lantio idiootti ja mitä tuijotat jos tekee pahaa? Olla hyvä ja Katsele puikula perseitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402