Tiiättekö hyvii ratsastuspelei???

Lovely-angel

Elikkäs siis tiiättekö hyvii ratsastuspelei? Mahdollisimman uusii sitte!

16

14064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tikkari

hei!mene googleen ja kirjoita HevosPelit niin sitten siinä tulee kaiken näköstä niin sit painelet niit kaikkii niit pystyy myös pelata ilmaseksi mäkin olen....siel on yks semmoinen peli millä pystyy hypätä esteitä ja olla raveissa mut en pysty kertoo enempäää.......hei....hei.

• ---

voisitko kertoo tarkemmin kun haluaisin pelata mut en löydä

• Hepopöpi

Voisitko tarkentaa viestiäsi kun haluaisin minäkin tietää hevospelejä, ja myös aika uusii.. mut et kertonu tossa yhessä kohassa että millä sivuilla on niitä hevospelei.. mut jos se on hevoset.com :ista ni ei sit mitää...

• Miisa

Moi! Mä tiiän monia hyviä hepopelejä!! :-)
      esim: Rosemond Hillin perintö. ja jos osallistuu pollux-kerhoon sieltä saa seuraavan pelin: Tallitytöt 2. internetossa on: http://www.polluxinfo.com

• Ramona

• IssikkaFani

Onko se Rosemond Hillin perintö pakko ostaa?
        Eikö sitä millään sais ladattua netistä? Jos ostit sen jostain, niin kerrotko kaupan mistä sen ostit. Ja kerrohan, että onko peli kuinka vanha.

• Moi!

Moi! Polluxista tulleet tallitytöt. :)

• mertsul

Tiedättekö mitään tahansa hevospelien demoja? ei tarvii olla hyvä, kunhan on edes joku. Minulla on jo jonkun saksalaisen hevospelin demo. Kiitän jo etukäteen.

ps. tiedän nettipeleistä horseland ja wendyhorsegame

• emppu993
        mertsul kirjoitti:

Tiedättekö mitään tahansa hevospelien demoja? ei tarvii olla hyvä, kunhan on edes joku. Minulla on jo jonkun saksalaisen hevospelin demo. Kiitän jo etukäteen.

hei mitä noi pelit oli mitä tiedät? joku wendyhorsegame ja joku muu. ni jos voisit lähettää niiden ns. osoitteen mulle jos se on netis? ;) kiitos jo etukätee

• pilli
        mertsul kirjoitti:

www.unelmahevonen.fi

• koivupuuhalopaa
        mertsul kirjoitti:

Hei, Lass Uns Reiten 2 on mulla demona. Saksalainen, googlettaes löytyy demo, kun en nyt muista sitä osoitetta =) Voi mennä maastossa, hypätä (pitää rakentaa rata itse) ja mennä koulukiemuroita =)

• IssikkaFani
        koivupuuhalopaa kirjoitti:

Hei, Lass Uns Reiten 2 on mulla demona. Saksalainen, googlettaes löytyy demo, kun en nyt muista sitä osoitetta =) Voi mennä maastossa, hypätä (pitää rakentaa rata itse) ja mennä koulukiemuroita =)

Minä tuossa olen ladannut sen demon, mutta en ymmärrä, miten voin ratsastaa useammin. Olen yhden ainoan kerran ratsastanut sillä koulua, mutta sitten en enään tiedä mitä pitää tehdä... Ja demohan se sinullakin oli? Ja sinä pystyit myös menemään esteitä?

• Hungalooosjs

Miten tota Lass Uns Reiten 2 sivustolta voi ladta vai mikä sen osoite on ?? Kyselimpä vaan ..^^

• ..ria..

Mmoi. Miten siinä Lass uns reitenissä voi ratsastaa useamminkin kuin kerran. Olen voinut ratsastaa vain esteitä ja koulua kerran ja sitten on täytynyt tehdä uusi "profiili" luoda uusi hevonen ja pelata sillä. Mutta miten olet pystynyt menemään maastoa siinä pelissä. Onko sinulla demo, vai mikä?
        Kiitos jo etukäteen.

• anni

sivulla www.hevoset.com on hyviä pelejä

• sally 09

käy kattomassa "horsegames" peli paikasta
      omasta mielestäni se on ihan hyvä paikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe