Minulla on n.30 3 t. VHS-nauhaa, jotka haluaisin tallentaa nykylaitteisiin. Mikä olisi helpoin ja tapa ? DVD tai joku muu ?
VHS nauhojen kopiointi
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Joissakin kirjastoissa on laitteita, joilla voi itse paikan päällä kopioida DVD:lle.
Viet jonnekin liikkeeseen, joka tarjoaa kopioinnin tekoa. He tietenkin näkevät mitä nauhoilla on.
Ostat laitteen, jossa VHS/DVD eli molemmat. Pari-kolmesataa.
Kohta joku sanoo Bluraysta.- Anonyymi
"Kohta joku sanoo Bluraysta."
Ei kannata sanoa koska VHS-laatu ei yllä blurayn laatuun joten niitä on ihan turha siirtää bluraylle. :) DVD-laatukin on VHS:ää parempi.
Aloittajalle, kannattaa väijyä jos joku myy VHS/DVD-tallentimen. Uutena niitä ei Suomesta enää saa mutta käytettynä voi saadakin. Jos ei vaan tärppää niin osta vaikka Terratec Grabby-videokaappari esim. Verkkokauppa.comista, kytke se tietokoneeseen ja siirrä sitä kautta tietokoneelle, editoi ja polta dvd:lle. Noiden videokaappareiden laatu on viimevuosina kohentunut silmiinpistävästi. Itsekin käytän sekä tietokonetta että tallentavaa dvd-soitinta vhs:n ym. matskun siirtämiseen dvd:lle.
- Anonyymi
Voin myydä käytetyn täysin toimivan Philipsin VHS/DVD-laitteen.
Olen saanut kopioitua sillä kaikki toistasataa elämäkerta-VHS:ää jo.
Laita s-posti näkyviin.
Anonyymi
Tänään 16:39
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573595
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 532297
- 372258
- 432248
- 162236