Kuinka saa ite nollattua Astra H:n ns. huoltovalon, tän avaimen kuvan pois ?
Kiitos jo etukäteen. Nim. tietämätön
Astra H huoltovalon nollaus
6
5313
Vastaukset
- Anonyymi
Maalaa otsikko ja hae Googlella vastaus.
- Anonyymi
Kokeile: jarru ja kytkinpoljin pohjaan, paina trippi mittarin nappi pojaan, sitten laitat virrat päälle, älä starttaa, odota että mittariin tulee ---- km kohdalle, jotenkin näin muistaakseni menee.
- Anonyymi
Onnanistuko?
- Anonyymi
Aja auto johonkin betoni tm. seinän lähelle, laita vaihe päälle, kytkin ylös ja starttaa.
Saat samalla nollattua kaikki muutkin "vikavalot". - Anonyymi
Paina ja pidä tripin nollauspainike painettuna - kytke sytytysvirta - odota kunnes ilmaisin välähtää muutaman kerran tai tulee katkoviiva - vapauta nollausnappi- katkaise sytytysvirta.
- Anonyymi
Jos tuo ei toimi niin kokeile tätä:
Kytke sytytysvirta pois päältä.
Paina ja pidä painettuna trippimittarin nappia. Noin 3 sekunnin jälkeen näyttöön tulee teksti "INSP 0".
Pidä trippimittarin nappia edelleen painettuna, paina jarrupoljin alas ja kytke sytytysvirta päälle.
Kirjaimet "INSP ----" alkavat vilkkua ja noin 10 sekunnin jälkeen näyttöön tulee "INSP xxxx km".
Vapauta tripin painike, jarrupoljin ja kytke sytytysvirta pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899