Olen 15 vuotias poika, joka hankki mopokortin vähän aikaa sitten ja haluaisin kysyä että, onko väliä että onjo 2 tahtinen mopo vai 4 tahtinen. Auttais paljon jos kertoisitte. Kiitos.
2 tahti vai 4 tahti
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
50cc 2t vastaa paljon isompaa nelaria ja ei vaadi juuri muuta kuin että muistat voidella sen asiaan kuuluvalla tavalla. Ilmansuodatinta voi kanssa välillä puhdistaa.
Ketjut ja rattaat kannattaa voidella aika usein niin ei tarvitse varata aikaa huollosta niiden vaihtoon, samoin kaikki mikä yleensäkin liikkuu niin voidellaan usein ja hyvin esim CRC:llä.
Näillä konsteilla olen itse ajanut melkoisia määriä ilman että joudun käymään korjaamolla välissä. Renkaita toki menee ja jarrupaloja mutta ne on kulutustavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351