Kuopiossa erään tässä yhteydessä
sattuneista syistä mainitsemattoman tietolähteen mukaan eräs Jämsäläinen pyöräilevä hedelmien kaiverrusta ehkäpä harrastanut 39v. mies on ajautunut vaikeuksiin.
Uutinen ei kerro vosunsa tasosta sitä oliko tämä osto vaiko vuokra sellainen.
Amalia varmaankin pahoittelee hedelmäveitsen heikkoa tasoa.
Mutta...
Kuopio Rulez!
Polkupyöräilijöiden vaarallisuudesta Pattayalla
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vittuilu on taitolaji... vai onko, Amalia?
- Anonyymi
Luin tuon valokuvien kiitoksen ja tämänkin saman tyypin aloituksen, sekä kun tämä amaliakommenttikin oli tässä, niin päädyin kommentoimaan, että .... no antaas olla, ongelmansa kullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin tuon valokuvien kiitoksen ja tämänkin saman tyypin aloituksen, sekä kun tämä amaliakommenttikin oli tässä, niin päädyin kommentoimaan, että .... no antaas olla, ongelmansa kullakin.
Hyvä näin, arvostan, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sullahan, ei ongelmia ollen, jos nyt Neitiä ja orkesteriaan, ei lasketa.
- Anonyymi
Tarvitaanko polkuryörällä ajaessa osata vastaohjausta?
Ilolla saanen esitellä Vihreän Liiton varapuheenjohtajan Fatim Diarran. Hän on varsin kehopositiivinen ilman mitään epäilyjä.
Kuvassa hän ei ole vielä saanut noustua korruptiopyöränsä satulaan joka on sinänsä vaativa toimenpide. Toivomme toki hienoja polkukilometrejä kaunottarelle ilman sähköisiä vempaimia:
https://mvlehti.net/2020/08/22/diarra-kuuluu-uhrihierarkian-teflon-luokkaan-han-on-tummaihoinen-nainen-kansanedustaja-tynkkynen-mielipide/
- Anonyymi
Nuuka-Mattia ei ole enää näkynyt fillaroimassa rantakadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833