Laitan Lomallo jäsenyyteni myyntiin huutokaupatcomiin. Jos tonnin saan niin olen tyytyväinen vaikka otan takkiin pahasti.
Lomallo jäsenyys myyntiin
10
3073
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä pky-travel ostaa sen.
- Anonyymi
Taikka ontojoki capital.
- Anonyymi
Ja mitä näitä nyt onkaan.
- Anonyymi
Lomallo PKY Ontojoki Onnenlomat yms muu ostaja kyllä löytyy hintahaarukalla 50-500 euroa. Sen siitä saa vaikka olet maksanut 9500 euroa itse jäsenyydestä. Tässähän myydään ilmaa. Lomallo jäsenyyden tekemiseen ei tarvitse teollisuushallien rakentamista, ei materiaalikuluja, ei tehdas koneiden kuluja. Riittää kun on 300 euron kannettava tietokone ja tulostin. Voi mennä vaikka kahvilaan "töihin". Lomallo jäsenyyden luomisen kulut on se aika mikä menee exelin aukaisuun ja uuden jäsenen nimen kirjoitus ja laskutusohjelmasta lasku 9500 euroa ja enterin painaminen. Tähän menee yksi kahvikupposen juontiaika. Siinäpä ne kulut kun ilmaa (jäsenyys) myydään. Tämä olisi hyvä tietää jokaisen joka on nimeään laittamassa Lomallo sopimus jäsenyys papereihin ja hyväksymässä 9500 euron liittymishinnan ja 350 euron vuosittaista jäsenmaksua.
- Anonyymi
Tämähän on korkean jalostus asteen tuote kun ilmaa myydään 9500 euron hintaan. Suomi nousuun.
- Anonyymi
Ilma on siinämielessä ekologinen, hiilineutraali, sitä on riittävästi kaikkialla ja se ei maksa mitään että tämähän on oikein ekoteko ostaa Lomallo jäsenyys. Ja kun menettää sen 9500 euroa niin ei sitä voi mihinkään kuluttaakaan joka tuhoaa palloa.
- Anonyymi
Innovaatio-rahaa äkkiä tuolle porukalle lisää. Tosiaankin kulutus loppuu kun kaikki ostaa tälläisen.
- Anonyymi
Laitoin sivuston ja lähtöhinnan 10 euroa Lomallo jäsenyys mutta ylläpito poisti viestin. Hmm, miksi?
- Anonyymi
Menikö kaupaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882