Lomallo jäsenyys myyntiin

Anonyymi

Laitan Lomallo jäsenyyteni myyntiin huutokaupatcomiin. Jos tonnin saan niin olen tyytyväinen vaikka otan takkiin pahasti.

10

3293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkäpä pky-travel ostaa sen.

• Anonyymi

Taikka ontojoki capital.

• Anonyymi

Ja mitä näitä nyt onkaan.

• Anonyymi

Lomallo PKY Ontojoki Onnenlomat yms muu ostaja kyllä löytyy hintahaarukalla 50-500 euroa. Sen siitä saa vaikka olet maksanut 9500 euroa itse jäsenyydestä. Tässähän myydään ilmaa. Lomallo jäsenyyden tekemiseen ei tarvitse teollisuushallien rakentamista, ei materiaalikuluja, ei tehdas koneiden kuluja. Riittää kun on 300 euron kannettava tietokone ja tulostin. Voi mennä vaikka kahvilaan "töihin". Lomallo jäsenyyden luomisen kulut on se aika mikä menee exelin aukaisuun ja uuden jäsenen nimen kirjoitus ja laskutusohjelmasta lasku 9500 euroa ja enterin painaminen. Tähän menee yksi kahvikupposen juontiaika. Siinäpä ne kulut kun ilmaa (jäsenyys) myydään. Tämä olisi hyvä tietää jokaisen joka on nimeään laittamassa Lomallo sopimus jäsenyys papereihin ja hyväksymässä 9500 euron liittymishinnan ja 350 euron vuosittaista jäsenmaksua.

• Anonyymi

Tämähän on korkean jalostus asteen tuote kun ilmaa myydään 9500 euron hintaan. Suomi nousuun.

• Anonyymi

Ilma on siinämielessä ekologinen, hiilineutraali, sitä on riittävästi kaikkialla ja se ei maksa mitään että tämähän on oikein ekoteko ostaa Lomallo jäsenyys. Ja kun menettää sen 9500 euroa niin ei sitä voi mihinkään kuluttaakaan joka tuhoaa palloa.

• Anonyymi

Innovaatio-rahaa äkkiä tuolle porukalle lisää. Tosiaankin kulutus loppuu kun kaikki ostaa tälläisen.

• Anonyymi

Laitoin sivuston ja lähtöhinnan 10 euroa Lomallo jäsenyys mutta ylläpito poisti viestin. Hmm, miksi?

• Anonyymi

Menikö kaupaksi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      178
      8531
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      456
      7745
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3910
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      164
      3794
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      122
      3105
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      74
      2993
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2091
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2086
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1913
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1911
    Aihe