Onko muilla ongelmia saada oikeutta leikkauksesta aiheutuneesta potilasvahingosta? Ensin mennyt läpi että on hoitovirhe ja sen jälkeen tullut hylättynä takaisin kaiken maailman perustein.
Potilasvahinko
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Minun kohdalla sattui hoitovirhe vuosia sitten.
Oli aika pitkä taistelu korvauksista, ja monimutkainen juttu. Hankala tapaus kaikenkaikkiaan virheestä lähtien.
Sain vähän korvausta kivusta ja särystä sekä kosmeettisesta haitasta.
Myös kuukauden sairaalamaksut korvattiin vaikka olin sairaalassa kaksi kuukautta.
Tapahtuneen jälkeen minua on leikattu useaan kertaan virheen seurauksena ja yritin niihin hakea kulukorvauksia mutta päätös oli aina ettei liity virheeseen millään tavalla.
Lääkärit ovat kyllä aina olleet asiasta eri mieltä kuin mitä potilasvakuutuksessa väitettiin.
Jo hoitovirheen aikoinaan tapahduttua sanottiin että tulee vaivaamaan lopun elämää.
Useamman vuoden yritin kaikkeni asiaan liittyen mutta loppujen lopuksi luovutin ja annoin asian olla.
Potilasvakuutus tekee kaikkensa ettei vaan tarvitsisi mitään korvata.
Itsekin sain sieltä ajoittain vähän kyseenalaisia lausuntoja joista myös paljastui että myönsivät virheen virheeksi.
Pitkiä kirjeitä ja lausuntoja kirjoittelivat yrittäen puolustelevasti selitellä vaikka mitä.
On todella vaikeaa alkaa taistella " isompiaan " vastaan, lopputulos on usein niin ennalta-arvattavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143