Potilasvahinko

Anonyymi

Onko muilla ongelmia saada oikeutta leikkauksesta aiheutuneesta potilasvahingosta? Ensin mennyt läpi että on hoitovirhe ja sen jälkeen tullut hylättynä takaisin kaiken maailman perustein.

1

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun kohdalla sattui hoitovirhe vuosia sitten.
      Oli aika pitkä taistelu korvauksista, ja monimutkainen juttu. Hankala tapaus kaikenkaikkiaan virheestä lähtien.

Sain vähän korvausta kivusta ja särystä sekä kosmeettisesta haitasta.
      Myös kuukauden sairaalamaksut korvattiin vaikka olin sairaalassa kaksi kuukautta.

Tapahtuneen jälkeen minua on leikattu useaan kertaan virheen seurauksena ja yritin niihin hakea kulukorvauksia mutta päätös oli aina ettei liity virheeseen millään tavalla.
      Lääkärit ovat kyllä aina olleet asiasta eri mieltä kuin mitä potilasvakuutuksessa väitettiin.
      Jo hoitovirheen aikoinaan tapahduttua sanottiin että tulee vaivaamaan lopun elämää.

Useamman vuoden yritin kaikkeni asiaan liittyen mutta loppujen lopuksi luovutin ja annoin asian olla.
      Potilasvakuutus tekee kaikkensa ettei vaan tarvitsisi mitään korvata.
      Itsekin sain sieltä ajoittain vähän kyseenalaisia lausuntoja joista myös paljastui että myönsivät virheen virheeksi.
      Pitkiä kirjeitä ja lausuntoja kirjoittelivat yrittäen puolustelevasti selitellä vaikka mitä.

On todella vaikeaa alkaa taistella " isompiaan " vastaan, lopputulos on usein niin ennalta-arvattavissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7348
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1874
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe