Miksi lesbot ovat niin epätasa-arvoisia ja suvaitsemattomia?

Anonyymi

En kuitenkaan väitä mitään, vaan ainoastaan kysyn?

Täällä on voimakkaasti hierarkinen, lesbojen sisäinen arvojärjestelmä.

Pyramidin huipulla ovat syntymälesbot, jotka mollaavat muita ja katsovat heitä alaspäin.

Sitten tulevat myöhäisheränneet, jotka eivät kuitenkaan ole "aivan oikeita" lesboja.

Seuraavina ovat bi- ja pan -henkilöt, joiden pitäisi pysyä jollain muulla palstalla ja olla hiljaa.

Alimpana ovan heteronaiset, joihin suhtaudutaan kuin lemmikkieläimiin.

Koko kastijärjestelmän alinta luokkaa ovat kuitenkin kastittomat, eli suomalaiset heteromiehet. He ovat arvottomia, ja heitä pidetään vaarallisina villipetoina.

Kysynkin, miten te sateenkaari-ihmiset kehtaatte mainostaa itseänne suvaitsevaisina ja parempina ihmisinä?

Me elämme sentään Suomessa demokratiassa, olemme tasa-arvoisia ja kunnioitamme oikeusvaltio -periaatetta ja kaikkia ihmisoikeuksia.

Hyi olkoon!

Terveisin, sateenkaaren loppupäätä etsivä lesbo

84

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä minäkin ihmettelen. Itse olen bi joka on ns myöhäisherännyt bi seksuaali. Vasta aikuisena ensi kertaa ihastuin naiseen. Kumppanini voisi olla mies tai nainen. Minua nyppii se, että en minä leiki kenenkään kanssa enkä etsi kerralla useampaa suhdetta. Mutta alakastia siis olen monien mielestä.
      Mutta olihan Tove janssonillakin myös mies suhteita, kunnes löysi Tuulikin elämäänsä. Häntä moni syntymälesbokin arvostaa. Mutta miksi pitää olla niin tuomitseva, kun odottaa muilta suvaitsevaisuutta.

      • Anonyymi

        Taas tämä aivopesu LESBOpalstalla: ”olen bi”, ”bi sitä tai tätä”, ”bi, bi bi”, ”kyllä minä miesten kanssa” jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä aivopesu LESBOpalstalla: ”olen bi”, ”bi sitä tai tätä”, ”bi, bi bi”, ”kyllä minä miesten kanssa” jne.

        Asiaahan se kirjoittaa. Mikään ei ole niin suvaitsematon ja ilkeä kuin ikääntynyt syntymälesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaahan se kirjoittaa. Mikään ei ole niin suvaitsematon ja ilkeä kuin ikääntynyt syntymälesbo.

        Periaatteessa bi -ihmiset vois kirjoitella bi -palstalla.
        Vois olla hyödyllisempää heille.
        Muttaa sana on vapaa missä vaan, käytännössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä aivopesu LESBOpalstalla: ”olen bi”, ”bi sitä tai tätä”, ”bi, bi bi”, ”kyllä minä miesten kanssa” jne.

        Olen syntymä-bi ja olen saanut siitä aina moitteita.
        En kuitenkaan muuksi voi muuttua, valitettavasti.
        Olen aina rehellisesti kertonut olevani bi, vaikka monesti on tehnyt mieli valehdella, että olen puhtaasti lesbo.
        Ei bi-seksuaalisuus tarkoita sitä, että pettäisi miehen kanssa tai haaveilisi miehestä tai hyppisi sinne tänne eri sukupuolten välillä tai pettäisi kaikki siskot.
        Etsin avioliittoon naispuolisoa. MUTTA olen ollut miehen kanssa naimisissa ja se määrittää minua lesbonaisten mielissä. En halua enää miespuolisoa, mutta törmään aina uudelleen siihen, että minulle sanotaan: "Biipparit älkööt edes vaivautuko!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaahan se kirjoittaa. Mikään ei ole niin suvaitsematon ja ilkeä kuin ikääntynyt syntymälesbo.

        Haluaisit siis lesbojen olevan biseksuaaleja? Miksi ihmeessä? Eikö niitä bi-ja heteronaisia ole ihan tarpeeksi jo muutenkin? Etkö suvaitse lesboja? Haluat siis käännyttää lesbot biseksuaaleiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntymä-bi ja olen saanut siitä aina moitteita.
        En kuitenkaan muuksi voi muuttua, valitettavasti.
        Olen aina rehellisesti kertonut olevani bi, vaikka monesti on tehnyt mieli valehdella, että olen puhtaasti lesbo.
        Ei bi-seksuaalisuus tarkoita sitä, että pettäisi miehen kanssa tai haaveilisi miehestä tai hyppisi sinne tänne eri sukupuolten välillä tai pettäisi kaikki siskot.
        Etsin avioliittoon naispuolisoa. MUTTA olen ollut miehen kanssa naimisissa ja se määrittää minua lesbonaisten mielissä. En halua enää miespuolisoa, mutta törmään aina uudelleen siihen, että minulle sanotaan: "Biipparit älkööt edes vaivautuko!"

        Mikset hakisi sitä kumppania toisesta bi-naisesta? Luulisi toisen bi:n paremmin ymmärtävän kaltaistaan. Vai etkö tunne heihin vetoa?


      • Jep. Jotkut arvostaa ja hyväksyy jonkun seksuaalisen suuntautumisen, koska on julkisuuden henkilö. Tove Jansson oli tunnettu kuvataiteilija ja kirjailij ja siksi varmaan jotkut ajattelee, että hän saa vapaasti olla mikä oli. Ja joitakin ei haittaa yhtään myöskään, että Rob Halford (Judas Priestin laulaja on homo), mutta kun kyse jostain toisesta, saattaa ruveta haittaamaan. Onko tällainen avarakatseisuutta? Itse annan monenlaisten kukkien kukkia ja kyllä minustakin Tove Jansson oli mielenkiintoinen ihminen (olen lukenut hänestä tehdyn elämänkerran "Rakasta ja tee työtä", jonka sain joitain vuosia sitten mun siskolta synttärilahjaksi ja juuri sain luettua loppuun Rob Halfordin omaelämänkerran "Tunnustan", jonka ostin toissapäivänä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaahan se kirjoittaa. Mikään ei ole niin suvaitsematon ja ilkeä kuin ikääntynyt syntymälesbo.

        No, miksi et kirjoita bi-palstalle?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Jotkut arvostaa ja hyväksyy jonkun seksuaalisen suuntautumisen, koska on julkisuuden henkilö. Tove Jansson oli tunnettu kuvataiteilija ja kirjailij ja siksi varmaan jotkut ajattelee, että hän saa vapaasti olla mikä oli. Ja joitakin ei haittaa yhtään myöskään, että Rob Halford (Judas Priestin laulaja on homo), mutta kun kyse jostain toisesta, saattaa ruveta haittaamaan. Onko tällainen avarakatseisuutta? Itse annan monenlaisten kukkien kukkia ja kyllä minustakin Tove Jansson oli mielenkiintoinen ihminen (olen lukenut hänestä tehdyn elämänkerran "Rakasta ja tee työtä", jonka sain joitain vuosia sitten mun siskolta synttärilahjaksi ja juuri sain luettua loppuun Rob Halfordin omaelämänkerran "Tunnustan", jonka ostin toissapäivänä).

        Onkohan kyseessä sittenkin ettei hyväksy sitä, että joku ihminen on tavis eikä julkkis vaan väkisin pitää tehdä julkkis (tai poliitikko) ihmisestä, joka itse ei sitä halua?


    • Anonyymi

      Ihmettelen ihan samaa. Tietenkään kaikkia lesboja ei voi yleistää saman mielipiteen omaavaksi, mutta moni tuo asiaa esille täällä. En ymmärrä mitä väliä sillä on milloin on lesbouteensa herännyt, tai jos sattuu olemaan sellainen joka rakastuu ihmiseen ei sukupuoleen. Heti saa kuulla kunniansa, että ei ole sellainen kun pitäisi. Lesboja on sen verran vähän että jokainen joka liputtaa asian puolesta tai on asian suhteen suvaitsevainen on tervetullut keskustelemaan. Nämä ihmiset jotka eivät suvaitse muita voisivat vähän miettiä omia rajoitteitaan.

      • Anonyymi

        Samoja asioita oon miettinyt. Ehkä se ahdistaa joitakin lesboja liikaa, että nainen on ollut miehen kanssa. Samaan naiseen on koskenut mies, jota itse rakastaa. Osalle miehet on kauhistus.

        Toisena syynä oon aatellut vähemmistöön kuulumisen tuskaa. Sitä miten ainakin elämänkokemusta jo omaavat lesbot ovat joutuneet kohtaamaan suvaitsemattomuutta tässä heteronormien maailmassa. Taistelemaan oikeuksistaan. Kokevat, että myöhäisheränneet tai bit ovat päässeet helpommalla.

        Yhtenä syynä voi olla myös se, että eivät ymmärrä miksi joku ei jo nuorena tajua suuntautumistaan tai elä sen mukaan. Lisäksi se voi ahdistaa, jos on tullut vaihdetuksi mieheen. Joillekin se on kova paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja asioita oon miettinyt. Ehkä se ahdistaa joitakin lesboja liikaa, että nainen on ollut miehen kanssa. Samaan naiseen on koskenut mies, jota itse rakastaa. Osalle miehet on kauhistus.

        Toisena syynä oon aatellut vähemmistöön kuulumisen tuskaa. Sitä miten ainakin elämänkokemusta jo omaavat lesbot ovat joutuneet kohtaamaan suvaitsemattomuutta tässä heteronormien maailmassa. Taistelemaan oikeuksistaan. Kokevat, että myöhäisheränneet tai bit ovat päässeet helpommalla.

        Yhtenä syynä voi olla myös se, että eivät ymmärrä miksi joku ei jo nuorena tajua suuntautumistaan tai elä sen mukaan. Lisäksi se voi ahdistaa, jos on tullut vaihdetuksi mieheen. Joillekin se on kova paikka.

        Tuo kokemus siitä, että joku bi / myöhäisherännyt on "voinut valita" yhteiskunnassa helpomman tien selittää asiaa jotenkin. Mutta enpä minä bi seksuaalianakaan voi valita kehen rakastun. Mutta koitetaan ymmärtää toisiamme.
        Minun on vaikeaa myös ymmärtää, miten se olisi pahempi asia, että joku pettää miehen kanssa. Minusta pettäminen on aina törkeää, enkä itse siihen ryhdy. Ensin päätetään edellinen suhde, jos se ei toimi. Sitten vasta katsellaan uusia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kokemus siitä, että joku bi / myöhäisherännyt on "voinut valita" yhteiskunnassa helpomman tien selittää asiaa jotenkin. Mutta enpä minä bi seksuaalianakaan voi valita kehen rakastun. Mutta koitetaan ymmärtää toisiamme.
        Minun on vaikeaa myös ymmärtää, miten se olisi pahempi asia, että joku pettää miehen kanssa. Minusta pettäminen on aina törkeää, enkä itse siihen ryhdy. Ensin päätetään edellinen suhde, jos se ei toimi. Sitten vasta katsellaan uusia..

        Bi seksuaalisuuteen liittyy monia vaikeuksia. Näin koen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kokemus siitä, että joku bi / myöhäisherännyt on "voinut valita" yhteiskunnassa helpomman tien selittää asiaa jotenkin. Mutta enpä minä bi seksuaalianakaan voi valita kehen rakastun. Mutta koitetaan ymmärtää toisiamme.
        Minun on vaikeaa myös ymmärtää, miten se olisi pahempi asia, että joku pettää miehen kanssa. Minusta pettäminen on aina törkeää, enkä itse siihen ryhdy. Ensin päätetään edellinen suhde, jos se ei toimi. Sitten vasta katsellaan uusia..

        Uskon että suurin osa näistä ns. äärilesboista, jotka katsovat olevansa asemassa dissata muita vähemmistöjä ovat vielä sen verran nuoria että heille tie on joka tapauksessa ollut helppo. Nähdään asiat vain omasta näkökulmasta ja kun jotkut ovat raivanneet (mm. Tove Jansson) tien valmiiksi niin helppohan se on huudella kun syntyy aikaan jolloin on Pride-kulkueet ym. ovat arkea.

        Lisäksi ihmisellä tai jollain ihmisillä on ilmeisesti sisäänrakennettu tarve laittaa ihmiset asteikolle ja sitten mollata niitä jotka katsoo olevansa itsensä alapuolella. Vähemmistöt sitten mollaavat muita vähemmistöjä. Saa tuntea jossain olevansa ns. parempi. Ja tosiaan samanaikaisesti itse itketään sen suvaitsevaisuuden perään. Todella oksettavaa käytöstä mutta ei onneksi sentään koske läheskään kaikkia. Nämä itsensä paremmiksi tuntevat yksilöt kun vaan ovat niitä äänekkäimpiä, etenkin tällaisella anonyymipalstalla missä se huutelu on helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja asioita oon miettinyt. Ehkä se ahdistaa joitakin lesboja liikaa, että nainen on ollut miehen kanssa. Samaan naiseen on koskenut mies, jota itse rakastaa. Osalle miehet on kauhistus.

        Toisena syynä oon aatellut vähemmistöön kuulumisen tuskaa. Sitä miten ainakin elämänkokemusta jo omaavat lesbot ovat joutuneet kohtaamaan suvaitsemattomuutta tässä heteronormien maailmassa. Taistelemaan oikeuksistaan. Kokevat, että myöhäisheränneet tai bit ovat päässeet helpommalla.

        Yhtenä syynä voi olla myös se, että eivät ymmärrä miksi joku ei jo nuorena tajua suuntautumistaan tai elä sen mukaan. Lisäksi se voi ahdistaa, jos on tullut vaihdetuksi mieheen. Joillekin se on kova paikka.

        Ihan normaalia muiden ihmisten huomioonottamista, että kirjoittelee lesbopalstalla lesbo asioita eikä bi/heteroasioita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia muiden ihmisten huomioonottamista, että kirjoittelee lesbopalstalla lesbo asioita eikä bi/heteroasioita..

        Enpä ole sellaista tällä palstalla havainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että suurin osa näistä ns. äärilesboista, jotka katsovat olevansa asemassa dissata muita vähemmistöjä ovat vielä sen verran nuoria että heille tie on joka tapauksessa ollut helppo. Nähdään asiat vain omasta näkökulmasta ja kun jotkut ovat raivanneet (mm. Tove Jansson) tien valmiiksi niin helppohan se on huudella kun syntyy aikaan jolloin on Pride-kulkueet ym. ovat arkea.

        Lisäksi ihmisellä tai jollain ihmisillä on ilmeisesti sisäänrakennettu tarve laittaa ihmiset asteikolle ja sitten mollata niitä jotka katsoo olevansa itsensä alapuolella. Vähemmistöt sitten mollaavat muita vähemmistöjä. Saa tuntea jossain olevansa ns. parempi. Ja tosiaan samanaikaisesti itse itketään sen suvaitsevaisuuden perään. Todella oksettavaa käytöstä mutta ei onneksi sentään koske läheskään kaikkia. Nämä itsensä paremmiksi tuntevat yksilöt kun vaan ovat niitä äänekkäimpiä, etenkin tällaisella anonyymipalstalla missä se huutelu on helppoa.

        Etkö siis itse hyväksy lesboja lesboiksi vaan koet tarvetta käännyttää lesbot biseksuaaleiksi höpöttämällä lesbopalstalla kaikkea biseksuaalisuuteen liittyvää jos vaikka tällä tavoin lesbot kääntyisivätkin biseksuaaleiksi?


    • Anonyymi

      Olen itse vähän myöhemmällä iällä hyväksynyt, huomannut lesbouteni. Olen todellakin ihmetellyt "rasistista " suhtaumista ihmisiin. Sitten huudetaan pridessa tasa-arvoa !!! Aina huvittanut 😂😂😂

      • Anonyymi

        Olen ssmankaltaisessa tilanteessa, olen vasta muutama vuosia sitten (nyt keski-ikäinen) tajunut ja hyväksynyt olevani lesbo. En kuitenkaan ymmärrä näitä ihmidiä jotka ei kertaka kaikkiaan pysty suvaitsevaisuuteen. Olen huomannut vastaavnlaista suvaitsemattomuuta myös muissa vähemmistöissä, en vaan pride ihmisten joukoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ssmankaltaisessa tilanteessa, olen vasta muutama vuosia sitten (nyt keski-ikäinen) tajunut ja hyväksynyt olevani lesbo. En kuitenkaan ymmärrä näitä ihmidiä jotka ei kertaka kaikkiaan pysty suvaitsevaisuuteen. Olen huomannut vastaavnlaista suvaitsemattomuuta myös muissa vähemmistöissä, en vaan pride ihmisten joukoissa.

        Sinänsähän pitäisi jättää muiden ihmisten mielipiteet omaan arvoonsa. Itse en omassa elämässäni "suvaitse" missään asiassa kovin kapeakatseisia tai tuomitsevia ihmisiä, joten tällaiset jää oman elämäni ulkopuolelle luontevasti suht sujuvasti.


    • Anonyymi

      Tämän palstan kirjoittajien perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä siitä, minkälaisia me lesbot olemme. Kommentoinnisssa pomppaa esiin usein ääripäät. Netissä, anonymiteetin takana kirjoittelu on omiaan ruokkimaan sitä, että ihmiset päästelevät täällä paineitaan ja turhautumisiaan vaikkapa ihmissuhteisiin liittyen.

    • Anonyymi

      Edelleenkin kyseessä on lesbopalsta, biseksuaaleille löytyy omansa tuosta sivuvalikosta. Sinne voi mennä jauhamaan miessuhteistaan.

      • Anonyymi

        Aika paha huti.

        En ole nähnyt kenenkään jauhavan tällä palstalla miessuhteistaan.

        Haluatte vain biseksuaalit pois tältä palstalta, koska ette pidä heistä.

        Se on vallankäyttöä, jota on turha selitellä parhain päin.

        Totuus on se, että olette suvaitsemattomia ja se on rumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paha huti.

        En ole nähnyt kenenkään jauhavan tällä palstalla miessuhteistaan.

        Haluatte vain biseksuaalit pois tältä palstalta, koska ette pidä heistä.

        Se on vallankäyttöä, jota on turha selitellä parhain päin.

        Totuus on se, että olette suvaitsemattomia ja se on rumaa.

        Menenkö minäkin kirjoittelemaan bipalstalle kuinka ihanaa on olla lesbo? Entä puutarhapalstalle kuinka moottoriurheilu on jees?

        Eikös ihan peruskoulussakin opetettu kun kirjoittaa äidinkielen ainetta niin on syytä pysyä otsikon mukaisessa aiheessa? Käsittämätöntä kuinka aikuiset ihmiset eivät tätä ymmärrä. Tälläkin palstalla tätä aihetta jankataan jo yli 10 vuotta vai onko aiheet niin lopussa?

        Jos kirjoitelman aiheena on eläimet niin ei siinä silloin kirjoiteta ravintoloista tai jos otsikon aiheena on lesbot niin ei siinä silloin kirjoteta biseksuaaleista.


    • Anonyymi

      Jokainen olkoon sellainen kuin on, se ei ole minulta pois mitenkään. Suvaitsevaisuus on oma kysymyksensä kuin se, ketä valitsen rakastaa. Siis kenen kanssa haluan jakaa elämääni ja ryhtyä vakavaan suhteeseen, jossa voin kokea riittävää turvallisuutta ja yhteenkuuluvuutta.
      Ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta rakastaminen on valinta. Kun haluan seurustella tässä elämänvaiheessa kaltaiseni, siis lesbon kanssa, se on oma päätökseni. Se ei silti tarkoita, että väheksyisin toisella tavalla suuntautuvia tai en pystyisi kokemaan empatiaa heidän kokemuksiaan kohtaan.

      • Anonyymi

        Kommenttisi on järkevä, jopa rakentava. Parisuhteen jokainen valitsee, sen mihin lähtee. Sitä en itse allekirjoita, että voisin valita keneen rakastuu, mutta sen tosiaan voi valita, kenen kanssa ryhtyy suhteeseen. Ja siinä tulee seurata omia "kriteerejä". Niin meistä toivottavasti monet tekevät.
        Minä en arvosta muiden mollaajia ja lokeroitsijoita, vaan toivoisin suvaitsevaisuutta. Mutta tällaista tätä sinun näkemystä ja "kriteeristöä" kunnioitan, siihen sinulla on täysi oikeus. Mukavaa syksyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on järkevä, jopa rakentava. Parisuhteen jokainen valitsee, sen mihin lähtee. Sitä en itse allekirjoita, että voisin valita keneen rakastuu, mutta sen tosiaan voi valita, kenen kanssa ryhtyy suhteeseen. Ja siinä tulee seurata omia "kriteerejä". Niin meistä toivottavasti monet tekevät.
        Minä en arvosta muiden mollaajia ja lokeroitsijoita, vaan toivoisin suvaitsevaisuutta. Mutta tällaista tätä sinun näkemystä ja "kriteeristöä" kunnioitan, siihen sinulla on täysi oikeus. Mukavaa syksyä!

        Harvinainen poikkeus tällä vihamielisellä palstalla.


      • Anonyymi

        Mitä jos minä olisin toimittaja ja minun työnäni olisi kirjoittaa lehteen artikkeli ravintoloista niin otsikkona olisi ravintolat, mutta tekstin sisältö käsittelisi vain aihetta puutarhat? Olenko siis suvaitsematon kun kirjoittaisin täysin ohi otsikon vaiko ammattitaidoton tomppeli? En siis suvaitse ravintoloita kun haluan kirjoittaa puutarhoista? Vai haluaisinko vain huomiota aikaan heittäytymällä täysin tontuksi kun en muuten mitään huomiota tai reaktiota saa kenessäkään aikaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos minä olisin toimittaja ja minun työnäni olisi kirjoittaa lehteen artikkeli ravintoloista niin otsikkona olisi ravintolat, mutta tekstin sisältö käsittelisi vain aihetta puutarhat? Olenko siis suvaitsematon kun kirjoittaisin täysin ohi otsikon vaiko ammattitaidoton tomppeli? En siis suvaitse ravintoloita kun haluan kirjoittaa puutarhoista? Vai haluaisinko vain huomiota aikaan heittäytymällä täysin tontuksi kun en muuten mitään huomiota tai reaktiota saa kenessäkään aikaiseksi?

        Onko lesbot ja bi:t sun mielestä yhtä kaukana toisistaan kuin ravintolat ja puutarhat? Naisista kai molemmat tykkää? Ja miehistä täällä ei ole kukaan jankannut. Joten kuule , vedä hetki henkeä ja rauhoitu. Ei sulta kukaan ole viemässä mitään. Ei tarvitse olla niin ärhäkkä. Peace!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lesbot ja bi:t sun mielestä yhtä kaukana toisistaan kuin ravintolat ja puutarhat? Naisista kai molemmat tykkää? Ja miehistä täällä ei ole kukaan jankannut. Joten kuule , vedä hetki henkeä ja rauhoitu. Ei sulta kukaan ole viemässä mitään. Ei tarvitse olla niin ärhäkkä. Peace!

        Etkö hyväksy lesboja vai miksi lesbojen pitäisi olla biseksuaaleja? Eikö jo valmiiksi biit ja heteronaiset kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lesbot ja bi:t sun mielestä yhtä kaukana toisistaan kuin ravintolat ja puutarhat? Naisista kai molemmat tykkää? Ja miehistä täällä ei ole kukaan jankannut. Joten kuule , vedä hetki henkeä ja rauhoitu. Ei sulta kukaan ole viemässä mitään. Ei tarvitse olla niin ärhäkkä. Peace!

        Sun mielestä lesbous on sama kuin biseksuaalisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lesbot ja bi:t sun mielestä yhtä kaukana toisistaan kuin ravintolat ja puutarhat? Naisista kai molemmat tykkää? Ja miehistä täällä ei ole kukaan jankannut. Joten kuule , vedä hetki henkeä ja rauhoitu. Ei sulta kukaan ole viemässä mitään. Ei tarvitse olla niin ärhäkkä. Peace!

        Tykkäähön miehetkin naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lesbot ja bi:t sun mielestä yhtä kaukana toisistaan kuin ravintolat ja puutarhat? Naisista kai molemmat tykkää? Ja miehistä täällä ei ole kukaan jankannut. Joten kuule , vedä hetki henkeä ja rauhoitu. Ei sulta kukaan ole viemässä mitään. Ei tarvitse olla niin ärhäkkä. Peace!

        Miksi jankkaat ja mainostat tätä biseksuaalisuutta vuosia tällä lesbopalstalla? Kuvitteletko, että näin lesbot muuttuisivat biiseksuaaleiksi? Miksi? Mitä sinä siitä hyötyisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäähön miehetkin naisista.

        Jotkut tykkää, mut ei kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen poikkeus tällä vihamielisellä palstalla.

        Sinähän sitä vihamielisyyttä kaivat kuin verta nenästä kirjoittelemalla lesbopalstalle tahalleen kaikkea biseksuaalisuutta ja heteroseksiä ylistävää, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä vihamielisyyttä kaivat kuin verta nenästä kirjoittelemalla lesbopalstalle tahalleen kaikkea biseksuaalisuutta ja heteroseksiä ylistävää, vai mitä?

        Tällä palstalla ei sellaista ole näkynyt, muuten kuin omassa mielikuvituksessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä vihamielisyyttä kaivat kuin verta nenästä kirjoittelemalla lesbopalstalle tahalleen kaikkea biseksuaalisuutta ja heteroseksiä ylistävää, vai mitä?

        Kuka on ylistänyt biseksuaalusuutta? Tai "käännyttänyt" ketään miesten seuraan? En ole sellaista huomannut.
        Eikö olisi hyötyä kaikille vähemmistöille, että he arvostaisivat ja kunnioittasivat toisiaan? Se ei vaadi sitä, että toimii samoin kun toinen, eikä edes sitä että tykkää toisen tavasta elää tai jakaa samoja arvoja. Toista voi kunnioittaa ja tukea, vaikka hän toimisi tosin kun itse, niin kauan kun toiminta ei vahingoita ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä vihamielisyyttä kaivat kuin verta nenästä kirjoittelemalla lesbopalstalle tahalleen kaikkea biseksuaalisuutta ja heteroseksiä ylistävää, vai mitä?

        Ihme juttuja. Onko joku nähnyt täällä viestejä, joissa ylistetään heteroseksiä???


    • Anonyymi

      Bi seksuaalit voi mennä bi palstalle ja lesbot tänne lesbo palstalle. 🥰

      • Saako kuitenkin lukea näitä lesbopuolen kirjotuksia, vai onko kokonaan porttikielto? 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saako kuitenkin lukea näitä lesbopuolen kirjotuksia, vai onko kokonaan porttikielto? 😉

        Haluat siis lesbon olevan bi, jotta voit parittaa sitä binaista miehille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis lesbon olevan bi, jotta voit parittaa sitä binaista miehille?

        Otahan ihan rauhallisesti 😉 Hyvää yötä


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saako kuitenkin lukea näitä lesbopuolen kirjotuksia, vai onko kokonaan porttikielto? 😉

        Oletko vielå sitå mieltä, että kepua/kokoomusta pitäisi kannattaa ja lesbojen pitäisi muuttua biseksuaaleiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vielå sitå mieltä, että kepua/kokoomusta pitäisi kannattaa ja lesbojen pitäisi muuttua biseksuaaleiksi?

        Kohta tämäkin aihe on taas näyttävästi Iltasanomissa tai MeNaisissa (ja hyvin yksipuolisesti kirjoitettuna). Sillä pitäähän kaiken olla hyvin NÄYTTÄVÄÄ ja HUOMIONHAKUISTA sekä hyvin yksilöön menevää.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saako kuitenkin lukea näitä lesbopuolen kirjotuksia, vai onko kokonaan porttikielto? 😉

        Tottakai saa. 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saa. 🥰

        No kiva 😁


    • Anonyymi

      Jos noin syyttäävästi muotoilet ns. kysymyksesi, niin ei kai ole mikään yllätys että moni fiksu ja suvaitsevainen lesbo jättää tähän kommentoimatta. Sen sijaan bi:t ja vastaavat ryömivät koloistaan haukkumaan ja vahvistamaan negatiivisia stereotypioita lesboista. Ihme, että kukaan lesbo viitsii enää palstalla kohta käydäkään, saati kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Miksi haluaisit lesbojen olevan binaisia? Jotta voisit parittaa binaista miehille? Jotta voisit houkutella hänet miehesi kanssa jonnekin? Jotta voisit houkutella helpommin seksuaalirikoksen uhriksi, ihmiskauppaan vai mikä? Kuitenkaan ei kiinnosta ne valmiikso aidot biit ja heteronaiset? Saat tyydytystä kun sinulla on valtaa ihmiseen ja kun saat muokata, manipuloida ja alistaa häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisit lesbojen olevan binaisia? Jotta voisit parittaa binaista miehille? Jotta voisit houkutella hänet miehesi kanssa jonnekin? Jotta voisit houkutella helpommin seksuaalirikoksen uhriksi, ihmiskauppaan vai mikä? Kuitenkaan ei kiinnosta ne valmiikso aidot biit ja heteronaiset? Saat tyydytystä kun sinulla on valtaa ihmiseen ja kun saat muokata, manipuloida ja alistaa häntä?

        Taidat olla hieman tärähtänyt. Hakeudu hoitoon, please. Olet häpeäksi koko sateenkaariaatteelle!

        Noin suvaitsematonta, ahdasmielistä, ennakkoluuloista, asenteellista ja sanoisinko suoraan, että typerää tekstiä ei löydy edes kristillisdemokraattien vaalisivuilta 😂

        Peace!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hieman tärähtänyt. Hakeudu hoitoon, please. Olet häpeäksi koko sateenkaariaatteelle!

        Noin suvaitsematonta, ahdasmielistä, ennakkoluuloista, asenteellista ja sanoisinko suoraan, että typerää tekstiä ei löydy edes kristillisdemokraattien vaalisivuilta 😂

        Peace!

        Voi kuinka ahdasmielistä. Et siis suvaitse lesboja etkä lesbopalstaa vaan lesbopalsta pitää täyttää vuosia ja vuosia biseksuaalisuuden ylistämisellä, mainostamisella, tuputtamisella ja aivopesulla sekä luonnollisesti miestarinoilla ja seksin harrastamisen miesten kansaa hehkuttamisella.

        Tuosta on kyllä suvaitsevaisuus kaukana! Miten voi vaatia suvaitsemaan bisekseksuaalisuutta jos ei itse edes kykene suvaitsemaan lesboja ja lesboutta edes sen vertaa, että jättää lesbopalstan lesboille eikä täytä sitä vuosia ja vuosia biselseksuaalisuuden ylistämisellä ja aivopesulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuinka ahdasmielistä. Et siis suvaitse lesboja etkä lesbopalstaa vaan lesbopalsta pitää täyttää vuosia ja vuosia biseksuaalisuuden ylistämisellä, mainostamisella, tuputtamisella ja aivopesulla sekä luonnollisesti miestarinoilla ja seksin harrastamisen miesten kansaa hehkuttamisella.

        Tuosta on kyllä suvaitsevaisuus kaukana! Miten voi vaatia suvaitsemaan bisekseksuaalisuutta jos ei itse edes kykene suvaitsemaan lesboja ja lesboutta edes sen vertaa, että jättää lesbopalstan lesboille eikä täytä sitä vuosia ja vuosia biselseksuaalisuuden ylistämisellä ja aivopesulla?

        Eipä tuollaista mainitsemasi kaltaista kirjoittelua ole tällä palstalla näkynyt.

        Niin kuin jo edellinen kirjoittaja suositteli, hakeudu hoitoon. Selvästi hyötyisi psykiatrin konsultaatiosta ja olisit varmasti sen tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuollaista mainitsemasi kaltaista kirjoittelua ole tällä palstalla näkynyt.

        Niin kuin jo edellinen kirjoittaja suositteli, hakeudu hoitoon. Selvästi hyötyisi psykiatrin konsultaatiosta ja olisit varmasti sen tarpeessa.

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuollaista mainitsemasi kaltaista kirjoittelua ole tällä palstalla näkynyt.

        Niin kuin jo edellinen kirjoittaja suositteli, hakeudu hoitoon. Selvästi hyötyisi psykiatrin konsultaatiosta ja olisit varmasti sen tarpeessa.

        Se on kun on oikeassa niin sitten kehotetaan menemään hoitoon. Kun tuo ikävän totuuden esiin eli tässä kohtaa haluaisit siis aivopestä ja houkutella lesboja biseksuaalisuuteen (motiivi? Taloudellinen/seksuaalinen/poliittinen hyöty? Ihmiskauppa/paritus?) niin kun totuuden laukoo päin naamaa niin yrität leimata hulluksi/psykoosissa olevaksi jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kun on oikeassa niin sitten kehotetaan menemään hoitoon. Kun tuo ikävän totuuden esiin eli tässä kohtaa haluaisit siis aivopestä ja houkutella lesboja biseksuaalisuuteen (motiivi? Taloudellinen/seksuaalinen/poliittinen hyöty? Ihmiskauppa/paritus?) niin kun totuuden laukoo päin naamaa niin yrität leimata hulluksi/psykoosissa olevaksi jne.

        Hmmm ... taidat olla melko usein oikeassa ... eikun hoidossa 🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kun on oikeassa niin sitten kehotetaan menemään hoitoon. Kun tuo ikävän totuuden esiin eli tässä kohtaa haluaisit siis aivopestä ja houkutella lesboja biseksuaalisuuteen (motiivi? Taloudellinen/seksuaalinen/poliittinen hyöty? Ihmiskauppa/paritus?) niin kun totuuden laukoo päin naamaa niin yrität leimata hulluksi/psykoosissa olevaksi jne.

        Jonkinlainen tutkimus olisi kyllä paikallaan.

        t. Lanttutohtori


    • Anonyymi

      Tää palsta on nykyään aivan järkyttävää kuraa. En tiedä onko masentavampaa paikkaa

      • Anonyymi

        Miksiköhän olet täällä lueskelemassa tätä kuraa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän olet täällä lueskelemassa tätä kuraa???

        Sitä itsekin mietin?
        Ehkä odottaen et tulis samanlaisia kirjoituksia kuin kesällä. Silloin tääl oli aika kivoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän olet täällä lueskelemassa tätä kuraa???

        Haluaisitko, että lesboille ei olisi mitään paikkaa keskustella tai lukea lesbojutuista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä itsekin mietin?
        Ehkä odottaen et tulis samanlaisia kirjoituksia kuin kesällä. Silloin tääl oli aika kivoja juttuja.

        Mitä kirjoituksia kesällä sitten oli, joita oli kiva lukea...?


    • Anonyymi

      En halua koskaan ketään muuta kuin hänet ❤️
      Mut en merkitse hänelle varmasti mitään
      😔 Eihän me ees tunneta 😔
      Sieluni on tyhjä, toivo mennyt, mikään ei tunnu miltään paitsi tunteeni häntä kohtaan ❤️

      • Anonyymi

        Mitä jos kirjoittaisit aiheesta kirjan? Se on hyvä tapa käsitellä omia tunteitaan ja voisi viedä,sinua elämässä eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kirjoittaisit aiheesta kirjan? Se on hyvä tapa käsitellä omia tunteitaan ja voisi viedä,sinua elämässä eteenpäin?

        Kun vain pääsisin edes hiukan eteenpäin epävarmuuksieni kanssa niin jos sitten saisin mahdollisuuden tutustua häneen paremmin ❤️


    • Anonyymi

      Onhan taas ketju mutta osallistumpa silti😁
      Suutin osa tuntemistani lesboista ovat kokeilleet jonkinlaista suhdetta miehen kanssa ennen kuin ovat ovat suuntautumisestaan täysin vakuuttuneita ja pääsääntöisesti melko hyvin ottavat vastaan myös bi-naiset ja heterotkin porukoihinsa. Totuus kuitenkin on että lesbot ja ns. myöhäänheräännet ajattelevat suhteen naisen kanssa aivan eri tavoin. Tilanne tietysti muuttuu ajan kanssa mutta kaikki lesbonaiset eivät halua olla kokeilukappaleita kun suuntaustauksensa kanssa epävarma nainen elää uutta teini-ikää.
      Moni voi kokea loukkaavaksi sen että lesboille ei ole kovin montaa omaa keskusteluforumia ole tarjolla ja nyt tämä täyttyy bi- seksuaalien ja heterosuhteissa elävien kokeilunhaluisten ja -tarpeisten kirjoittelusta vaikka tosiaan se bi-forumi on erikseen. Just saying...

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kiitos asiallisesta pohdinnasta. Hienoa, jos bi:t, heterot ja muut koittaisivat jatkossa nähdä asian (siis tämän palstan käytön) meidän pienen lesbisen vähemmistömme kannalta.


      • Anonyymi

        ”täyttyy heterosuhteissa elävien kokeilunhaluisten ja -tarpeisten kirjoittelusta”

        Onko pakko valehdella niin hirveästi? En ole nähnyt täällä yhtäkään kuvaamasi kaltaista kirjoitusta. Kyllähän AP on oikeassa siinä, että iso kysymys tässä on vain lesbojen sisäisistä valtasuhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”täyttyy heterosuhteissa elävien kokeilunhaluisten ja -tarpeisten kirjoittelusta”

        Onko pakko valehdella niin hirveästi? En ole nähnyt täällä yhtäkään kuvaamasi kaltaista kirjoitusta. Kyllähän AP on oikeassa siinä, että iso kysymys tässä on vain lesbojen sisäisistä valtasuhteista.

        Ihmiset joita lesbotkin ovat elävät suurin osa elämäänsä ihan irl enkä kyllä ole huomannut mitään valtapelejä. En ole itsekään syntymälesbo mutta en sen vuoksi ole tullut dissatuksi. Se että ei kunnioita vähemmistöön kuuluvien ihmisten tunteita ja rajoja ei kuitenkaan auta asiaa ja kun näitä juttuja käy täällä välillä lukemassa niin suurin osa keskusteluista kääntyy jonkun bi-ihmisen toimesta ja lesbojen kommentit ja toiveet tuomitaan ahdasmielisinä. Ja tämä on kuitenkin Lesbopalsta😁


      • Anonyymi

        Aamen ja iso peukku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen ja iso peukku!

        WiuhtiWiu Wauhtiin Wie, Woiha Wihta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WiuhtiWiu Wauhtiin Wie, Woiha Wihta

        Ihan hassuja höpö juttuja nämä bi - lesbo kinastelut. Tunnen Tiuhtin, hän ei osallistu tämmöisiin kirjoitteluihin millään aamenilla. Tervesii vaan tiedät kyllä kuka ☺️


    • Anonyymi

      Haluan lukea ihanista Naisista, enkä tälläisiä riitelyketjuja tai biseksuaalisesta identiteetistä lesbopalstalla.😂 Aurinkoista päivää itse kullekin!

      • Anonyymi

        Ei tänne enää kukaan kirjoita kun aiheet on älyttömiä eikä ole kuin provoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne enää kukaan kirjoita kun aiheet on älyttömiä eikä ole kuin provoilua.

        Aika vilkas palsta tämä näkyy edelleen olevan.

        Miksi haluat rajoittaa muiden kirjoittelua, kysymys lienee Yhdestä Ainoasta Totuudesta, jota ei saa haastaa. Enemmistöllä, eli muillakin kuin syntymälesboilla on oikeuksia.

        Tove Jansson olisi varmaan heitetty ulos tältä palstalta.

        Sateenkaariväki on kumman suvaitsematonta.


    • Anonyymi

      Teidän nuoren, erityisesti muiden kuin syntymälesbojen, voi olla kenties hiukan vaikea hahmottaa historiaa. Monet vanhempien ikäluokkien lesbot ovat kärsineet syrjinnästä ja eläneet monenlaisten pelkojen alla lähes koko elämänsä ajan. Nuorimmille sukupolville ja heille, jotka eivät ole eläneet koko elämäänsä lesboina, nämä asiat aukeavat kenties hitaasti tai eivät ollenkaan. Yhteiskunta on muuttunut, mutta itse asiassa se muutos on ollut hyvin hidasta ja tapahtunut vasta viime aikoina. Vielä muutama kymmenen vuotta sitten, jolloin itse synnyin, lesbo ei ollut ylipäätään edes olemassa oleva käsite. He, jotka ovat eläneet koko elämänsä lesboina, ovat suurimman osan elämästään eläneet yhteiskunnassa, joka ei ole ollut heitä varten ja jossa he eivät ole olleet edes näkyviä, saati että heillä olisi välttämättä ollut mahdollisuuksia elää oman näköistään elämää. Monilla on myös hyvin traagisia kokemuksia monenlaisesta syrjinnästä, liittyen eri elämän osa-alueille, sekä väkivallan kohteeksi joutumisesta.

      Sellaiset kokemukset eivät voi valitettavasti olla jättämättä jälkiä. Sellaisessa maailmassa eläneestä saattaa tuntua hiukan harmilliselta, että joku on elänyt nuoruutensa ja aikuisuuttaankin heteromaailmassa, jossa on selvinnyt monista asioista ilman syrjityksi tulemisen tuskaa. Se on vähän kuin eläisi aidan toisella puolen syöden vihreää ruohoa, katsellen sieltä kärsiviä ja oman olemassa olonsa puolesta taistelevia, ja päättäisi vaihtaa aidan puolta sen jälkeen, kun ruoho on vihdoin pitkällisen taistelun jälkeen alkanut kasvaa sillä huonommallakin puolella ja liput liehuvat PRIDE-paraatissa. Siinä vaiheessa, kun jostakin, jonka vuoksi saatiin ennen turpaan, on tullut värikäs muoti-ilmiö. Tätä ei liene vaikea ymmärtää tai samaistua tähän. Monet koko elämänsä syntymälesboina eläneet ovat piileskelleet, menettäneet omia perheitään ja läheisiään, joutuneet muuttamaan omilta kotipaikkakunniltaan ja joutuneet monella tavoin kaltoin kohdelluiksi vain sen vuoksi, mitä ovat.

      Ja kyllä, monilla aidan huonommalla puolella elämänsä eläneellä on kokemuksia petetyksi ja jätetyksi tulemisesta. Myös itse olen omakohtaisesti kokenut tilanteen, jossa sijaani on valittu mies vain sen vuoksi, että hänen kanssaan on mahdollista elää normaalia elämää sen elämän sijaan, jonka minä voisin tarjota. Ja juuri näillä sanoilla tämä on minulle selitetty. Meillä suhteellisen nuorillakin on tällaisia kokemuksia. Edellä kuvailtu valinta ei kuitenkaan ole hypoteettisesti mahdollista, mikäli olet lesbo. Kaikilla ei siis ole hypoteettista valinnan mahdollisuutta, vaan se on harvojen etuoikeus - heidän, jotka eivät ole lesboja. Tällaiset kokemukset tekevät varovaiseksi ja saavat pohtimaan, keneen voi luottaa. Kokemus siitä, että toiset syövät vain rusinat pullasta, tekee pahaa.

      Syrjintää ja hiearkioita lienee olemassa. Osittain ne johtuvat edellä kuvaillusta ja ovat siten täysin ymmärrettäviä. Jokainen voi kuitenkin tässä maailmassa valita oman kumppaninsa ja seuransa. Kenenkään ei tarvitse miellyttää kovinkaan montaa ihmistä, joskus jopa vain yksi riittää. Onko muiden mielipiteillä lopulta väliä? Myönteistä on, jos silloin osaa selittää oman elämänhistoriansa ja omat kokemuksensa ja valintansa myönteisellä tavalla. Sen, miksi ennen valitsi toisin, mutta nyt tekisi erilaisen valinnan. Myös omalla esimerkillään voi vaikuttaa. Silloin tulee vain itse siten kuin toivoisi muiden itseään kohtelevan.

      • Anonyymi

        Ei se tarkoita, että on ”myöhään herännyt”. Se tarkoittaa, että on elänyt kulisseissa kun on ollut pakko. Enää ei ole pakko.


    • Miksi pitää aina olla nyrkit pystyssä ja puolustuskannalla, jos vähänkin toisenlainen kuin itse sattuu omalle tontille? Mikseivät ihmiset voi nähdä erilaisuutta rikkautena? Ja miksi ylipäänsä pitää ajatella, että toinen on niin kauhean erilainen? Toki luonne ja ajatukset voivat olla, mutta miksi aina jollekin toisen seksuaalinen tai sukupuolinen suuntautuminen, ihon väri, kansalaisuus, ikä yms. on sellainen asia, joka saa näkemään silmissä punaista? Itse mieluummin yritän levittää rauhaa ja rakkautta kuin vihaa ja sortoa. Mun ajattelumaailmaan ei mene se, että toisia suoralta kädeltä syrjitään varsinkin jos ei edes tunne toista.

      Hyvää päivänjatkoa ja syksyä kaikille =)
      Ja koittakaahan rauhoittua. Keittäkää vaikka kuppi kahvia ja kuunnelkaa hyvää musiikkia.

      • Anonyymi

        Miksi pitää ärsyttämällä ärsyttää ja kiusaamalla kiusata lesboja kirjoittelemalla lesbopalstalle bijuttuja ja vastaamalla miehenä lesbojen deitti-ilmoituksiin? Oletko niin kade vai saatko suurta tyydytystä vai luuletko, että lesbo muuttuu biiksi kun sille vähän juttelee ja aivopesee? Vai saavuttamakonko kiehtoo? Saat suurta tyydytystä sabotaasia tekemällä? Jos lesbo muuttuisi biiksi niin se ihminen lakkaisi saman tien kiinnostamasta? Vähän niinkö miehet, joille moni nainen tyrkyttämällä tyrkyttää mutta kiinnostus nolla koska nainen liian helppo? Vai oletko niin huomionkipeä itse etkä saa muuta huomiota kuin kiusaamalla ja sabotoimalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää ärsyttämällä ärsyttää ja kiusaamalla kiusata lesboja kirjoittelemalla lesbopalstalle bijuttuja ja vastaamalla miehenä lesbojen deitti-ilmoituksiin? Oletko niin kade vai saatko suurta tyydytystä vai luuletko, että lesbo muuttuu biiksi kun sille vähän juttelee ja aivopesee? Vai saavuttamakonko kiehtoo? Saat suurta tyydytystä sabotaasia tekemällä? Jos lesbo muuttuisi biiksi niin se ihminen lakkaisi saman tien kiinnostamasta? Vähän niinkö miehet, joille moni nainen tyrkyttämällä tyrkyttää mutta kiinnostus nolla koska nainen liian helppo? Vai oletko niin huomionkipeä itse etkä saa muuta huomiota kuin kiusaamalla ja sabotoimalla?

        No,,no, tytöt .tytöt! Rauhoittukaapas nyt ja yrittäkää käyttäytyä kunnioittavasti ja sivistyneesti toisianne kohtaan!!?
        Tehän häpäisette käytöksellänne koko sateenkaariaatteen!! Joku kommentoija oli oikeassa, että tällä palstalla esiintyy harvinaisen paljon pahan tuulisuutta ja jopa rakkaudettomuutta toisia kohtaan?

        Eikö sateenkaari_ihmisten elämä olekaan niin suvaitsevan auvoista utulinnoissa tanssahtelua vaikka teidät on nyt virallisestikin hyväksytty täysivaltaisiksi yhteiskuntamme jäseniksi?
        Rakkaus! Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan! Nämähän ovat vuosien saatossa jo tutuksi tulleita lausahduksia!

        Miksette re itse anna kaikkien kukkien kukkia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää ärsyttämällä ärsyttää ja kiusaamalla kiusata lesboja kirjoittelemalla lesbopalstalle bijuttuja ja vastaamalla miehenä lesbojen deitti-ilmoituksiin? Oletko niin kade vai saatko suurta tyydytystä vai luuletko, että lesbo muuttuu biiksi kun sille vähän juttelee ja aivopesee? Vai saavuttamakonko kiehtoo? Saat suurta tyydytystä sabotaasia tekemällä? Jos lesbo muuttuisi biiksi niin se ihminen lakkaisi saman tien kiinnostamasta? Vähän niinkö miehet, joille moni nainen tyrkyttämällä tyrkyttää mutta kiinnostus nolla koska nainen liian helppo? Vai oletko niin huomionkipeä itse etkä saa muuta huomiota kuin kiusaamalla ja sabotoimalla?

        Häh? Mitä ihmettä?


    • Anonyymi

      Taidan olla väärässä "lokerossa"
      Naurettavaa
      Eikö rakkaus kuulu kaikille?
      Ja täällä kirjoitella naisten välisestä Rakkaudesta
      Se olkoon sitten kumppanusten välinen kestustelu, hyväksyykö Bi:n tai myöhäisen.
      Kaikki olemme yksilöitä,
      omalla menneisyydellä.
      Ankara tuomitseminen ja lokerointi vie tilaa kauniilta tunteilta.

      • Anonyymi

        Niin totta, rakkaudelle❤ kunhan vaun pääsen hänen luokseen💖


    • Anonyymi

      Olen itse lesbo, ja tajusin sen jo aika varhain. En usko että lesbot ovat hirveästi suvaistemattomampia kuin muutkaan, mutta on meilläkin asenneongelmia. Lesbot voisivat jo päästä yli fobiastaan esim bi-seksuaalisia naisia kohtaan. Se että lesbot syrjii bi-seksuaaleja tekee heistä yhtä typeriä kuin heterot jotka syrjivät homoseksuaaleja. Epävarmuudet ja lievät ennakkoluulot ovat hyväksyttyjä, mutta silloin pitäisi kuitenkin vähän perehtyä asiaan.

    • Anonyymi

      Negatiivinen suhtautuminen bi-seksuaaleihin ja myöhäisheränneihin saattaa johtua pelosta. Siitä että lesbot saatettaisiin sotkea bi-seksuaaleihin. Luullaan ja luulotellaan että väärää tietoa lesboudesta leviäisi kulovalkean lailla eteenpäin. Ja sitten yhtäkkiä lesboja alettaisiin rinnastaa bi-seksuaaleihin. Saattaa myös olla että näin tapahtuisi jos ei tehtäisi selkeää eroa siihen mitä on olla bi ja mitä on olla lesbo. Palsta täyttyisi läähättävistä heteromiehistä jotka olettaisivat että mies kelpaisi myös lesboille.

      Mutta täytyy sanoa että täytyy sentään asiallisesti muita kohdella seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe