Jämsän Seudussa kirjoitetaan,miten ns koronasiivoojat pyrkivät vanhusten koteihin rikollisin tavoittein. Ei ole pitkää aikaa kun vanhuksia peloiteltiin puhelimella tietyltä taholta törkeästi . Uuusia keinoja keksitään koko ajan eikä anneta periksi. Jokuhan tätä hommaa johtaa ja tietää keiden vanhusten luo kannattaa mennä. Tietty rekisteri täytyy olla, että ikärakenne on selvillä. Missähän päin Jämsää nämä siivoojat ovat tarjonneet palvaluita ?Omaiset ottakaa selville!
Vanhukset jälleen "riistämisen kohteena"
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä auttaa rekisterit. Kuka on kotihoidossa tai asuu yksin tai kaksin kotonaan. Yks helppo ja halpa konsti on. Kun laittaa kameravalvonta kyltin. Muutaman euron asia. Mulla on tuttu sukulaisvanhus. Mä sit kerran kysyin, et onko käynyt kaupustelijoita ym tyrkyttäjiä. Ei, vastasi. Miten sen olet hoitanut.? Katto mua ja sano. Meeppäs ulos. Ja sit tulet oven taakse. Painat ovikelloo. Tein niin. Ja Perskules. Alkoi raivoisa koiran haukkuminen!! :) Kertoi, et kyllä oli mahanalus täynnä jalkoja ja vauhti hyvä:) Toimii tänäpäivänäkin. Tosin, ku tiedän sen nyt, ni karmii painaa ovikelloa ja muksut on hiukset pystyssä ku "pomminpurkajalla":)
- Anonyymi
Voi jospa kaikki vanhukset olisivatkin noin fiksuja , mutta valitettavasti höynäytettäviä löytyy aina ja heidän avuttomuutteensa tartutaan keinoja karttamatta. Jämsä on pieni paikka ja esimerkkejä kyllä löytyy ts ilmiö ei ole vain tätä päivää.
- Anonyymi
Mitä vähemmän työtä ja toimeentuloa, sitä enemmän yritteliäisyyttä vähän joka saralla....
- Anonyymi
Paljon katsojia on sivulla. Kenties koroonasiivojat minkä "työltään" ehtivät ovat kiinnostuneita missä mennään ja jääkö naru kenties vetäjän käteen? Rehelliset siivousfirmat ilmoittavat palveluistaan lehdessä . Toivottavasti nämä koteihin tunkeutujat jäävät mahdollisimman pian kiinni .Edelliseen kirjoitukseen vedoten tiedoksi, että yrittäjyys vaatii toimiluvan eikä syöksymistä suin päin ihmisten oville tyrkyttämään palvelujaan, joiden laadusta ei ole mitään takeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon katsojia on sivulla. Kenties koroonasiivojat minkä "työltään" ehtivät ovat kiinnostuneita missä mennään ja jääkö naru kenties vetäjän käteen? Rehelliset siivousfirmat ilmoittavat palveluistaan lehdessä . Toivottavasti nämä koteihin tunkeutujat jäävät mahdollisimman pian kiinni .Edelliseen kirjoitukseen vedoten tiedoksi, että yrittäjyys vaatii toimiluvan eikä syöksymistä suin päin ihmisten oville tyrkyttämään palvelujaan, joiden laadusta ei ole mitään takeita.
Ei siivousfirma mitään toimilupia tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siivousfirma mitään toimilupia tarvitse.
Paavo Lipposen v 2010 legendaarinen töräytys sopii hyvin myös tähän aikaan elikä siis Sokea Reettakin näkee kuinka läpinäkyvää on vanhusten ajojahti. Keksitään mitä ihmeellisimpiä einoja päästä käsiksi vanhusten omaisuuksiin. Varakkaat etenkin ovat tulilinjalla ja tätä onollut jo ennen koronaa.
- Anonyymi
Riittävä esimerkki kohtelu, kummasti estää roisvoilun toisintoja joten...
- Anonyymi
Onko kellään tietoa mitenkä nämä ns "koronasiivoojat" saivat puhdistettua ihmisten koteja vai minkälainen mato laitetaan seuraavaksi koukkuun jos edellinen ei tepsinyt ja tulos oli huono. Toivottavasti valistus (kiitos Vekkarin kirjoituksen) tavoitti mahdollisimman monet ja myös nämä ahneet asuntoihin pyrkivät vihdoinkin tajuavat pysyä poissa ihmisten ovilta pahat mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722832- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘61986PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822