Mulla on merkintä ulosotossa
Päättynyt suppea ulos otto este / voimassa. Mitä se tarkoittaa?
Suppea ulosotto
5
321
Vastaukset
- Anonyymi
Se tarkoittaa sitä, että ulosotto ei ole saanut yhtään mitään sinulta ulosmitattua ja velka on palautettu velkojalle.
- Anonyymi
Ja myös tarkoittaa jotta velkoja iskee kun alkaa sinulla oleen rahaa myöhemmin uudestaa. Muistuttelee 3 vuoden välein kirjeellä eikä niiden tarvitse edes todistaa että olet saanut sen vaan aina niitä uskotaan.Itse tappelin juuri ja hävisin sillä 5 vuotta oli väliä kun sain kirjeen veloista ei kolme vaan ei auttanut mitään.
- Anonyymi
Laittakaa muistiin rästiinjääneet velat niin voitte itse maksaa myöhemmin niitä oma-aloitteisesti.
Itse maksan laskuni aina jo viimeistään ensimmäisenä eräpäivänä. Myöskään suvussani ei ole yhtään luottotiedotonta ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa muistiin rästiinjääneet velat niin voitte itse maksaa myöhemmin niitä oma-aloitteisesti.
Itse maksan laskuni aina jo viimeistään ensimmäisenä eräpäivänä. Myöskään suvussani ei ole yhtään luottotiedotonta ihmistä.Mistäs tiedät sukulaisten salaisuus voi ollakin luottotiedottomuus ? Tekisikö se heistä huonompia sukulaisia . Voi hyvänen aika....
- Anonyymi
Perintätoimistot laittavat usein velan uudestaan ulosottoon kesä- heinäkuussa, kun kyttäävät jos tulisi veronpalautuksia. Näin ainakin minun kohdallani joka vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884