Onko taide pääsyt oikeutuksiinsa tasapuolisesti?
Ei
Historia näyttää taiteilijan olleen köyhä.
Objektiivisesti nähtynä taide ei toimi.
Voi olla että erilaisia yrityksiä tehdä taiteesta toimivan, olisi voinut tapahtua pitkässä historian ajassa monia kertoja.
Se on yrityst luoda jonkinlainen kattava taide elämän tapa, joka haiskahtaisi tekaistulta ja ylimääräisen tarpeettomalta ja olisi voinut olla tuomittu heti kättelyssä epäonnistumaan kun kutsumme yrityksiä utopioiksi.
- taidekaupunki
- taidesivistys, jossa teknisten tieteiden sijasta opiskellaan taiteita kuten Steinerin opit
- uskonnolliset kultit
- taide filosofiat ja liikehdinnät
Kuitenkin taide on köyhä ja ylimääräinen.
Se kertoo siitä, että TAIDE EI TOIMI.
Mietimme uudestaan syitä.
Miksi pari kirjaa koko historian ajalta ovat ylitse muita tuhansia tuhansia kirjoja?
Emme edes saa ajatuksesta kovasti kiinni, mistä kyse tai minkälaisen asian pitää olla oikeasti.
Ja taas viimeksi Turkki sai tapella taiteilijoiden kanssa kun Erdogan pani tuhansia mielenosoittajaa vankilaan.
Suomessa on taiteilijavainoja, mutta ei siinä määrin.
Suomessa taide ei ole ammatti mutta itsemurha ja omasyy.
Veikkaan että Intiasta saattaa kuulua taideuutisia kun on ikivanha valtio, Iranistakin.
Parhaat taiteilijat muusikot ja tanssijat tulevat Afrikasta.
Vesimies ja taide, paljonko siitä tulee.
Vesimies ja tiede - toimii. Taide ei toimi.
Onko olemassa taide aikakautta?
Taide elämää?
Onko maapallo taiteellinen. Luonto on ainakin kaunis.
Mikä muu planeetta on maata kauniimpi?
Taide ei toimi
Anonyymi
1
175
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän oudoksi muuttunut ilmapiiri taidetta kohtaan
"ppoiuiuyyh"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501