Miten tää toimii?

Anonyymi

Moi

Tykkään yhdestä pojasta joka on 6lk ja mä 5lk. Mä luulen että se tietää että tykkään siitä mutta en oo varma🤷 se ja sen kaverit osoittelee mua välkällä ja mun kaverit on aikonut mennä mun luvalla kysyyn sen nimeä mut ei oo uskaltanu ja ne aikoo huomenna kysyy siltä en tiiä mitä teen!🤷🤷🤷🤷?!! Plss help .....

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin siis tarvitset apua?

      • Anonyymi

        Siihen että mitä teen??🤷🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen että mitä teen??🤷🤷

        Juttelenko sille vai mitä teen jätänkö vaan sen omiin oloihin ja keskityn muihin poikiin vai mitä🤷❗❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelenko sille vai mitä teen jätänkö vaan sen omiin oloihin ja keskityn muihin poikiin vai mitä🤷❗❓

        Keskityt muihin poikiin? Täh? Kuinka monesta oikein muka tykkäät? Ja kuin tiedät tykkääväsi hänestä jos et edes tunne häntä?
        Mitä jos tutustuisit ihmisiin ensin? Et tiedä edes pojan nimeä ja oletat, että se tykkää sinusta. Et sinä voi päättää mitä tuntematon henkilö ajattelee.

        Normaalisti ensin tavataan toinen ja tutustutaan siihen ennen kuin aletaan edes miettimään mitään ihastumisia. Ei ole mitään järkeä vain ihastua ilman syytä, koska niin kuuluu tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskityt muihin poikiin? Täh? Kuinka monesta oikein muka tykkäät? Ja kuin tiedät tykkääväsi hänestä jos et edes tunne häntä?
        Mitä jos tutustuisit ihmisiin ensin? Et tiedä edes pojan nimeä ja oletat, että se tykkää sinusta. Et sinä voi päättää mitä tuntematon henkilö ajattelee.

        Normaalisti ensin tavataan toinen ja tutustutaan siihen ennen kuin aletaan edes miettimään mitään ihastumisia. Ei ole mitään järkeä vain ihastua ilman syytä, koska niin kuuluu tehdä.

        No sori jos se sulle niin tärkeetä oli mun kaverit vaan on sanonu mulle että mee jutteleen sille ja muuta ja oon ollu viime aikoina vähän silleen että mitä pitäis tehä nii ajattelin että täällä joku vois kertoo mitä pitää tehä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sori jos se sulle niin tärkeetä oli mun kaverit vaan on sanonu mulle että mee jutteleen sille ja muuta ja oon ollu viime aikoina vähän silleen että mitä pitäis tehä nii ajattelin että täällä joku vois kertoo mitä pitää tehä.

        Tutustukaa ensin kavereina ja sitten kun tunnette toisenne paremmin niin voi ottaa aiheeksi ne tunteet eikä vain arvailla. Jos vain arvaillaan tunteista niin silloin helposti tulee jollekin paha mieli eikä asiat menekään niin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustukaa ensin kavereina ja sitten kun tunnette toisenne paremmin niin voi ottaa aiheeksi ne tunteet eikä vain arvailla. Jos vain arvaillaan tunteista niin silloin helposti tulee jollekin paha mieli eikä asiat menekään niin hyvin.

        Kiitos avusta 🙂


    • Anonyymi

      Go with the flow. Älä suunnittele, älä mieti liikaa. Ne asiat tapahtuvat mitkä on tarkoitettu tapahtuvaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe