Miten tää toimii?

Anonyymi

Moi

Tykkään yhdestä pojasta joka on 6lk ja mä 5lk. Mä luulen että se tietää että tykkään siitä mutta en oo varma🤷 se ja sen kaverit osoittelee mua välkällä ja mun kaverit on aikonut mennä mun luvalla kysyyn sen nimeä mut ei oo uskaltanu ja ne aikoo huomenna kysyy siltä en tiiä mitä teen!🤷🤷🤷🤷?!! Plss help .....

8

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin siis tarvitset apua?

• Anonyymi

Siihen että mitä teen??🤷🤷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen että mitä teen??🤷🤷

Juttelenko sille vai mitä teen jätänkö vaan sen omiin oloihin ja keskityn muihin poikiin vai mitä🤷❗❓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttelenko sille vai mitä teen jätänkö vaan sen omiin oloihin ja keskityn muihin poikiin vai mitä🤷❗❓

Keskityt muihin poikiin? Täh? Kuinka monesta oikein muka tykkäät? Ja kuin tiedät tykkääväsi hänestä jos et edes tunne häntä?
        Mitä jos tutustuisit ihmisiin ensin? Et tiedä edes pojan nimeä ja oletat, että se tykkää sinusta. Et sinä voi päättää mitä tuntematon henkilö ajattelee.

Normaalisti ensin tavataan toinen ja tutustutaan siihen ennen kuin aletaan edes miettimään mitään ihastumisia. Ei ole mitään järkeä vain ihastua ilman syytä, koska niin kuuluu tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskityt muihin poikiin? Täh? Kuinka monesta oikein muka tykkäät? Ja kuin tiedät tykkääväsi hänestä jos et edes tunne häntä?
        Mitä jos tutustuisit ihmisiin ensin? Et tiedä edes pojan nimeä ja oletat, että se tykkää sinusta. Et sinä voi päättää mitä tuntematon henkilö ajattelee.

Normaalisti ensin tavataan toinen ja tutustutaan siihen ennen kuin aletaan edes miettimään mitään ihastumisia. Ei ole mitään järkeä vain ihastua ilman syytä, koska niin kuuluu tehdä.

No sori jos se sulle niin tärkeetä oli mun kaverit vaan on sanonu mulle että mee jutteleen sille ja muuta ja oon ollu viime aikoina vähän silleen että mitä pitäis tehä nii ajattelin että täällä joku vois kertoo mitä pitää tehä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sori jos se sulle niin tärkeetä oli mun kaverit vaan on sanonu mulle että mee jutteleen sille ja muuta ja oon ollu viime aikoina vähän silleen että mitä pitäis tehä nii ajattelin että täällä joku vois kertoo mitä pitää tehä.

Tutustukaa ensin kavereina ja sitten kun tunnette toisenne paremmin niin voi ottaa aiheeksi ne tunteet eikä vain arvailla. Jos vain arvaillaan tunteista niin silloin helposti tulee jollekin paha mieli eikä asiat menekään niin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustukaa ensin kavereina ja sitten kun tunnette toisenne paremmin niin voi ottaa aiheeksi ne tunteet eikä vain arvailla. Jos vain arvaillaan tunteista niin silloin helposti tulee jollekin paha mieli eikä asiat menekään niin hyvin.

Kiitos avusta 🙂

• Anonyymi

Go with the flow. Älä suunnittele, älä mieti liikaa. Ne asiat tapahtuvat mitkä on tarkoitettu tapahtuvaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe