Autoilijat, mikä teitä vaivaa?

Anonyymi

Jos invataksi tai muu auto sattuukin ajamaan vähän hitaammin, niin miksi tuuttailette ja raivoatte siellä perässä? Kyllä tekin sinne määränpäähänne ehditte....

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi lakihan vaatii hitaammin ajavia väistymään pysäkille. Niin että mikäköhän vaivaa?

    • Anonyymi

      Tööt. Väärin meni. Näin siis tietyillä ajoreiteillä, minne on määritelty miniminopeus. Esim. Turuntiellä ja Paasikiventiellä tuuttailu on ihan turhaa, ja tuolla saa ajaa hitaampikin liikenne. Ei kukaan tahallaan hidastele. Kyllä niiden öyhöttäjien ja tuuttailijoiden pitäisi katsoa autonsa taustapeiliin ja katsoa oma raivoisa, suorastaan psykoottinen ilmeensä. Voisi rauhoittaa.

      • Anonyymi

        Väärin meni taaskin. Siellä missä on miniminopeus ei saa ajaa hitaammin kuin merkki määrää vaikka kuinka lonkkaa kolottaisi. Mutta muualla missä saa ajaa hitaammin on nykyään väistettävä sivuun kohtuullisessa ajassa. Vrt siniset liput moottoriurheilussa. Jos nyt joku köröttelee mutkatietä missä ei pääse 40 60 alueella, eikä väistä kolmeen km niin minä suutun ja tööttäilen ja viluttelen minkä ikinä pystyn. Jämpti on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni taaskin. Siellä missä on miniminopeus ei saa ajaa hitaammin kuin merkki määrää vaikka kuinka lonkkaa kolottaisi. Mutta muualla missä saa ajaa hitaammin on nykyään väistettävä sivuun kohtuullisessa ajassa. Vrt siniset liput moottoriurheilussa. Jos nyt joku köröttelee mutkatietä missä ei pääse 40 60 alueella, eikä väistä kolmeen km niin minä suutun ja tööttäilen ja viluttelen minkä ikinä pystyn. Jämpti on niin.

        Tämä tyyppihän raivoaa jo tietokoneella. Oisko syytä vaatia ajokorttiinkin jonkinlainen luonnetesti? Esim. pahoinpitelytuomio estäisi ajokortin. Ja muukin todettu impulsiivisuus käytöksessä aiemman elämän aikana.


    • Anonyymi

      Juu, liikenteessä tuuttaileva ja vittuileva tyyppi on selvästi luonnehäiriöinen, lienee vikaa psyykessä. Varmaan tällaiset hakkaavat vaimoaan, lapsiaan ja lemmikeitäänkin. Liikenteessä raivoavilta pitäisikin kerätä kortit pois, bussi tai polkupyörä sopii heille paremmin.

    • Anonyymi

      Onko sinulla vielä kortti. Kannattaa opetella ajaan pyörällä.

    • Anonyymi

      Tyypillinen ”omistan tämän tien ja muista viis” tupeksijan avaus!

      • Anonyymi

        Toivottavasti istut jonakin päivänä pyörätuolissa ja pääset nauttimaan taksikyydistä Turuntien mukulakivillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti istut jonakin päivänä pyörätuolissa ja pääset nauttimaan taksikyydistä Turuntien mukulakivillä.

        En aio edelleenkään istua pyörätuolissa, vaikka kommentti onkin poistettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti istut jonakin päivänä pyörätuolissa ja pääset nauttimaan taksikyydistä Turuntien mukulakivillä.

        Miksi istuisin pyörätuolissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti istut jonakin päivänä pyörätuolissa ja pääset nauttimaan taksikyydistä Turuntien mukulakivillä.

        Turuntiellä ei ole mukulakiviä. Niitä on lähinnä linnan ympäristössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turuntiellä ei ole mukulakiviä. Niitä on lähinnä linnan ympäristössä.

        No voi olla näin. Voi sua vanhaa höppänää kun kerrankin saat päteä. Kellonlasikiviksi Kakolasta noita ainakin Turussa kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi olla näin. Voi sua vanhaa höppänää kun kerrankin saat päteä. Kellonlasikiviksi Kakolasta noita ainakin Turussa kutsutaan.

        Nupulakiviä ne on kaikki. Ainaskin Stadissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nupulakiviä ne on kaikki. Ainaskin Stadissa.

        Keskiaikamarkkinat vetää näköjään ikäisiään asiantuntijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiaikamarkkinat vetää näköjään ikäisiään asiantuntijoita.

        Stemuja. Junttiautistit landelta tietysti osaa tarkentaa. Mutta miks?


    • Anonyymi

      Juu, nämä liikenteessä meuhkaavat, valoja vilkuttelevat ja tööttäilevät saisivat katsoa peiliin, olisiko omissa liikennetavoissa parantamisen varaa.

      Omaan autooni hankin pian kameran, tallennan sillä kaikki häiriköt ja tarvittaessa annan aineiston poliisin haltuun.

    • Anonyymi

      "Vähän hitaammin" on hyvin epäselvästi sanottu. Jos kaupungin tärkeällä valtakadulla 50:n alueella ajaa kolmeakymppiä, on se liikenteen sujuvuuden kannalta yleensä häiritsevää. Joudutaan jurnuttamaan pienemmillä vaihteilla, jolloin polttoaineen kulutus ja päästöt lisääntyvät. Jäädään yhä useampiin punaisiin, kun vihreää aaltoa ei ole suunniteltu matelijoita varten, ja taas kulutus ja päästöt kasvavat.

      Ajanhukka on kullakin oman arvoisensa, joten siitä ei voi sanoa mitään yleispätevää. Paitsi että kaikkia harmittaa.

      Itse menen ohi mahdollisuuksien mukaan.

    • Anonyymi

      Eikös ne pyrätuolit pidä sitoa kiinni kun liikutaan?. Elikä voidaan ajaa esim paasikiventiellä yli 30. mielestäni erään invataxin kuski vaihtoon.

      • Anonyymi

        Mihin v*****n teillä on kiire? Turuntien mukulakivetyksen ajaminen hitaammin vie ainakin 3,5 sek kauemmin takanatulijoilta. Pascatko on tulossa housuun kun on noin kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin v*****n teillä on kiire? Turuntien mukulakivetyksen ajaminen hitaammin vie ainakin 3,5 sek kauemmin takanatulijoilta. Pascatko on tulossa housuun kun on noin kiire.

        ☝️Tämä. Vaikka siinä olis 50 km/h nopeusrajoitus, ei sitä silti ole pakko ajaa. Turhaa ulinaa taas.


    • Anonyymi

      Itse olen saanut tööttäilyä ja vilkuttelua siitäkin, kun olen ajanut nopeusrajoituksen mukaan, 60 kilsaa tunnissa. Raivoisasti ohiajaneen kaveri vieläpä heilutti keskisormea ikkunasta. Monenlaista mulkkua liikenteessä riittääkin.

      • Anonyymi

        Huvittaa nämä minä ajan aina mitä merkissä lukee kuskit. Taitava kuski kattelee myös olosuhteita ja hirvenmetsästysalueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nämä minä ajan aina mitä merkissä lukee kuskit. Taitava kuski kattelee myös olosuhteita ja hirvenmetsästysalueita.

        Ja minua huvittaa sellaiset päästään vammaiset kuskit, jotka purkavat liikenteessä pahaa oloaan valoja välkytellen, torvea soittaen ja keskisormiaan viuhuttaen. Ei heillä hyvin mene.... toivottavasti ajavat päin jotain kalliota ja kuolevat, sen sijaan että telovat ketään muuta hengiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minua huvittaa sellaiset päästään vammaiset kuskit, jotka purkavat liikenteessä pahaa oloaan valoja välkytellen, torvea soittaen ja keskisormiaan viuhuttaen. Ei heillä hyvin mene.... toivottavasti ajavat päin jotain kalliota ja kuolevat, sen sijaan että telovat ketään muuta hengiltä.

        Sulla näyttää fyysisen puolen ongelmien lisäksi olevan klappia henkisellä puolella


    • Anonyymi

      Taas olet nähnyt unta.

    • Anonyymi

      Hämeenlinnan somput ajaa rauhallisesti ja hiljaa kylää ympäri, väistävät kaikkia kaikissa risteyksissä :-))

      • Anonyymi

        Minulla ferrari jossa maavara 1,5 cm. Täytyy hiipien mennä. Mutta ei mulle keskaroida yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ferrari jossa maavara 1,5 cm. Täytyy hiipien mennä. Mutta ei mulle keskaroida yleensä.

        Scalextric Ferrariko?


    • Anonyymi

      Ilmeisesti taajamassa ohittamisen uskotaan olevan kiellettyä ja vieläpä henkilökohtainen loukkaus monille hämeenlinnalaisille kuskeille. Siksi körötellään perässä ja tööttäillään, vaikka ohikin pääsisi.

      • Anonyymi

        Jos perässä ajava tööttäilee, niin hän varoittaa jostain havaitsemastaan vaarasta. Tällöin kannattaa itse hidastaa vauhtia ja lisätä siitä uudelleen vasta sitten, kun on havainnut kyseisen vaaran ja osannut toimia siten, että sen välttää.


      • Anonyymi

        Niinpä, ja loukkaukseen vastataan painamalla lisää kaasua. Joillakin on täysin minä-minä-meininki. Jos ohitusta ei ole pystytty estämään, tullaan ajamaan takapuskuriin kiinni, kun itsetunto on kiinni siitä, missä järjestyksessä ajetaan!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe