Hyvän köörin otti juhlimaan ja kauniit puheet piti.
timo on ihana
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Siis niin väärät tyypit. Ei yhtään naista ja Arttu perkele. En tykkää
- Anonyymi
Mielumin marko kuin arttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielumin marko kuin arttu
Ei olekaan ihana
- Anonyymi
No ei tietenkään yhtään naista ,homot on naisvihaajia vaikka itse ovatkin naismaisia.
- Anonyymi
Pisteet kyl meni Timolta. Valitsi läyhäysporukan. Sami on hiukka yksinkertainen mielipiteissään mut kyl menee maku kun tuo porukka ei tee muuta ku haukkuu Samia sen selän takana.
- Anonyymi
Läyhäysporukan??? Eihän timo valinnut sinne katia, paulaa tai markoa ja ellankin valitsi vasta sitten kun sami oli sammunut. Hänhän valitsi sinne ainoastaan artun, joelin ja, no yhden läyhääjistä, samin, mutta hän halusi heti joukosta pois vetämällä överit.
Sami on sekopäisyydellään ja läyhäämisellään ansainnut kaiken pahan ja sunnuntaina hän saa lähdöt.
- Anonyymi
Ei oo mikään ihana .
- Anonyymi
Sami ainoa kunnon mies ei hauku takanapäin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832