Ellu bb asukas

Anonyymi

Ellu ääliö joutaa huomenna pois.

5

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu... Sai bibiksissä niiinn kaipaamaansa glamouria.. Oikein huippu maailmanluokan luxusta kun oksenteli ja laattasi makkarin petit ja sängyt piloille.. Siinä läyhääjälle ja selän takana haukkuvalle glamouria, joka sopii kuin nenä päähän hänen tasolleen..

• Anonyymi

Joo kotiin vaan peilailemaan ja se Rontti pelikaveri kans.

• Anonyymi

Ellulta tuli kunnon oksut yöllä, tohon ei moni pysty, ei jatkoon!

• Anonyymi

Voipi olla, että Sami, Arttu ja Ellu on niin valtavalla äänivyöryllä lähdössä pois, että siksi tuotanto laitto ne bileisiin (jotkut 2 lähtee noista). En alkuunkaan usko, että Timo itse teki valinnat. Joel pääsi suosituimpana Timon jälkeen bilettää. T. Skeptikko

• Anonyymi

Samaa mietin jo silloin illalla.

- Ella 100% varma lähtijä. Jos hän ei lähde, niin hänet tullaan hakemaan pois talosta.
        - Sami 100% varma lähtijä. Kukaan ei samista pidä, joten draamaa olisi ollut ehkä tarjolla. No ei ollut kun mies ei osaa viinaa ottaa.
        - Joel ei ole lähdössä, mutta joel on ollut hiljaisena Sasan häivyttyä, joten BB ohjeistanut timoa että mieheen pitää saada elämää lisää, eli viinaa koneeseen.
        - Arttu sama juttu, arttu ei ole lähdössä, mutta halusivat nähdä kuinka peitto heiluu kun arttu kännisenä tunkee ellan kanssa sänkyyn. Tuotanto halusi anaalisekisä

Kätevästi sami kuitenkin veti överit ja tuotanto sai tungettua ellan myös mukaan.

Mutta ei peitto heilunut, ei tullut draamaa ja timokin meni nukkumaan. Draamaa oli sen sijaan tarjoilijoiden puolella sitäkin enemmän. Eli jälleen tuotannolta virhe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe