Taiteilijan kärsimys

Anonyymi

Hyvät ihmiset ilmoitan

Ilmoitan
että minulle on todellakin todistettavasti käynyt seuraavalla tavalla:

Olen elämäntehtävänäni kehittänyt melko edelläkävijämäisen taiteellis-filosofisen idean, joka on jo tuottanut tuloksia ja voi tuottaa niitä lisääkin. Tämä tulos on vaatunut hieman poikkeuksellista herkkyyttä ja mielikuvituskykyä.

mutta

minulle on käynyt myös seuraavalla tavalla: Olen saanut yllättävän kovia vastustajia, jotka käyttävät ensisijaisena "aseenaan" samaisen herkän mielikuvitukseni manipulointia hirvittävän pelottavalla ja vahingollisella tavalla. Minun on nyt katkaistava yhteys jokaikiseen sillätavoin mielikuvituistaan minuun kohdistaen kommunikaatiossaan käyttävään henkilöön. Ja yhteys minun on katkaistava myös äitiini, koska äitini on tietoinen tästä törkeästä pelistä, mutta ei astu esiin kertomaan mitä hän tosiasiallisesti asiasta tietää. Joten minä en jatkossa enää liity äitiini millään tavalla. Ja kaikille tämä tiedoksi varmuuden varalta, että asiassa jostain erikoisemmastakin suunnasta ilmaantuisi jokin peluri, että on sitten tiedossa mistä on kysymys.

Totuus näköjään todellakin on taruakin ihmeellisempää. Näin se vain on.

Luin jostakin, että erityisen vision näkijät valitettavasti usein saavat samaan aikaan kokea tuon toisen ilmiön lieveilmiön eli nuo vastustajat. Rankka juttu, mutta sitä riskiä ei ole, että ilmenisin luovuudessa tyhäntoimittajaksi, mutta se riski on, että joudun esittelemään asiaa huonossa kunnossa, sillä tämä on rankka ilmiö kokonaisuudessaan. Mutta en anna elämäntehtävässäni periksi mistään hinnasta.

Terveisin Taiteilija

"ppooiuytggthhh"

2

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmoitan teille myös, että olen jo useamman kerran elämässänio joutunut eri suunnilta jonkinlaisiin poliittisiin vaikeuksiin taiteeni kanssa. Asian on tehnyt hankalaksi se, etten ole ymmärtänyt mitään politiikasta, vaan pelkästään taiteesta,
      Muunmuassa tämän johdosta ryhdyn opiskelemaan politikkaa osatakseni tämän politiikan jotenkin setviä.

"pooiytytggghgh"

• Anonyymi

Tarkennan vielä, että taideideani ei ole poliittisesti mitenkään provokatoorinen vaan päinvastoin erittäin sopuisa ja lempeä, eikä haasta ketään. Siksi vastustajat yllättivät

"ppoouygghhh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      238
      5440
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      57
      4761
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      13
      3591
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      288
      3306
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      19
      3275
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3189
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2850
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      65