Joulu olisi kiva viettää ilman miehen lapsia

Anonyymi

Toivotavasti toiveeni toteutuu ja mies tajuu että olisi kiva olla vain perheen kesken, no mun lapset tietysti mutta ei hänen. Olisi liikaa sakkia rauhalliseen jouluun ja ihanaan yhdessä oloon. Ei kaivata häiriköintiä ja mellastusta. Mies kyllä tietää että vihaan häiriköitä mutta en ole hänelle snonu että hänen lapset ovat juuris ellasia, pitää tajuu ite niin ei voi syyttää että olen ajanut hänen lapset pois meitlä.
Mutta se on totuus, äitipuolena mulla on snan valta kodissamme.
En oo nähny heitä montaa kertaa onneksi, en haluu olla äitipuoli mutta pakotettuna pitää olla, mutta olen hyvä äiti heille, eivät vaan tajuu sitä. Koskaan en hauku heitä vaikka he mua.

11

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahaa, siis kahdestaan olisitte, sinunkin lapset on jonkun miehen , et ole yksin niitä pykännyt, siis miesten lapset pois.

• Anonyymi

Eihän äitipuolen ole pakko ostaa miehen kakaroille lahjoja? Voishan varmaan mun lasten vanhoja tavaroita paketoida ja antaa niille, eihän se ole snaottu et tartttee olla uutta, ja kierrätys olisi samalla siinä.

Onneks mies ojoutuu ostaa mun lapsille lahjoja kun on töissä ja mä en, olisi noloo jos ei ostasi mitään, ennemmin se on nii päin et mies ostaa sit kaikille ja äitipuoli ei ostele, olen sellaine edustusrouva, olenmiehen mukana asioilla, edustan, en ostele lahjoja.

• Anonyymi

Eihän isäpuolen ole pakko ostaa naisen kakaroille lahjoja? Voishan varmaan mun lasten vanhoja tavaroita paketoida ja antaa niille, eihän se ole sanottu et tartttee olla uutta, ja kierrätys olisi samalla siinä.

Onneks naiseni joutuu ostaan mun lapsille lahjoja kun on töissä ja mä en, olisi noloo jos ei ostasi mitään, ennemmin se on nii päin et nainen ostaa sit kaikille ja isäpuoli ei ostele muuta kun joulukaljat ja viinat , olen sellaine isäntä , olen naisen mukana asioilla, käyn viinakaupassa , en ostele lahjoja.

• Anonyymi

Tämä on jonkun katkeran naisen kirjoitus , jolla on ollut huono suhde äitiinsä, ja jolla on ollut tiukka pipo ja vähän leluja lapsuudessa.

• Anonyymi

Näitä toisten elämän arvuuttelijoita sitten sikiää!!! Mistähän se johtuu että kuvitellaan ja arvaillaan toisten elämää? Onko se katkeruutta vai ajan kulua, luoda mielikuvia tuntemattomista ihmisistä. Vai onko se narsisimia?

Ihan kiva lukea näitä kuvitteellisia tarinoita, huomaa ainakin että satuja on lapena tullut luettua, saduthan perustuu fiktioihin ja saduissa kaikki on mahdollista.

Ainain joitakin piristää nämä tarinat, ja se kertoo paljon kirjoittajasta, jolla satujen kertominen rytmittää päivää ja kertojat haluaa elää satuelämää. Joskus oikein ihmettelee, miten tuo tarinan kerronta kumpuaa kerotojan omast elämästä, kuvitteleeko sitä itse vai kirjotteleeko vaan muuten. Ilmeisesti heidän mieli on sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä toisten elämän arvuuttelijoita sitten sikiää!!! Mistähän se johtuu että kuvitellaan ja arvaillaan toisten elämää? Onko se katkeruutta vai ajan kulua, luoda mielikuvia tuntemattomista ihmisistä. Vai onko se narsisimia?

Ihan kiva lukea näitä kuvitteellisia tarinoita, huomaa ainakin että satuja on lapena tullut luettua, saduthan perustuu fiktioihin ja saduissa kaikki on mahdollista.

Ainain joitakin piristää nämä tarinat, ja se kertoo paljon kirjoittajasta, jolla satujen kertominen rytmittää päivää ja kertojat haluaa elää satuelämää. Joskus oikein ihmettelee, miten tuo tarinan kerronta kumpuaa kerotojan omast elämästä, kuvitteleeko sitä itse vai kirjotteleeko vaan muuten. Ilmeisesti heidän mieli on sellainen.

Mistä Näitä miehen / naisen elämän arvuuttelijoita sitten sikiää!!! Mistähän se johtuu että kuvittelet ja arvailet miesten ja naisten elämää? Onko se katkeruutta vai ajan kulua, luoda mielikuvia tuntemattomista ihmisistä. Vai onko se narsisimia?

Ei ole kiva lukea näitä kuvitteellisia tarinoita, huomaa ainakin että satuja on lapsena tullut luettua, ja uskottu ne todeksi , saduthan perustuu fiktioihin ja saduissa kaikki on mahdollista.

Ainain joitakin piristää nämä tarinat, ja se kertoo paljon sinusta kirjoittajasta, jolla satujen kertominen rytmittää päivää ja kertojat haluaa elää satuelämää. Joskus oikein ihmettelee, miten tuo tarinan kerronta kumpuaa kerotojan omast elämästä, kuvitteleeko sitä itse vai kirjotteleeko vaan muuten. Ilmeisesti teidän mieli on sellainen.

• Anonyymi

Ero perheessä ja hajotetuissa perheissä yleensä lapet viettää joulun aina äidin luona. Se on ihan luonaista, että ilman lapsia ei ole äidillä joulua. Isät pystyvät viettämään joulua miten vaan. Äidielle joo tulisi halvemmaksi tietysti kun ei tarvis ostaa lapsille lahjoja eikä ruokaa jouluksi, mutta kyllä se joulu on sen arvoinen että silloin tuhlataan lapsiin.
      Itse en ole koskaan viettänyt joulua enkä muitakaan juhlia ilman lapsia, edes reissuun en ole koskaan lähtenyt ilman lapsia. Ne ovat olleet mulle aina ne tärkeimmät. Omituista että usemmat miehet pystyy tekeen asioita ilman ketään.

Siksi lapset ovat yleensä äidillä. Mies tarvii vaan kotiapulaien, kokin ja siivoojan ja sillä se pärjää, hyviä naisia ei ole enä ei ainkaan lastensa äidin arvoista, siksi miehet eivät ota ketään vakavasti sen jäkeen kun eroovat tai hänen perhe hajoitetaan.

• Anonyymi

Eronneet ja väleissä olevissa perheissä yleensä lapet viettää joulun aina isän luona. aaton Se on ihan luonaista, että ilman lapsia ei ole isillä joulua. Äidit pystyvät viettämään joulua miten vaan, kun ovat pääsääntöisesti lasten kaa . isille joo tulisi halvemmaksi tietysti kun ei tarvis ostaa lapsille lahjoja eikä ruokaa jouluksi, mutta kyllä se joulu on sen arvoinen että silloin tuhlataan lapsiin.
        Itse en ole koskaan viettänyt joulua enkä muitakaan juhlia ilman lapsia, edes reissuun en ole koskaan lähtenyt ilman lapsiani Ne ovat olleet mulle aina ne tärkeimmät. Omituista että usemmat naiset pystyy tekeen asioita ilman ketään.

Siksi lapset ovat yleensä isällä . Nainen tarvii vaan autonkorjaajan, remppamiehen ja sängynlämmittäjän ja sillä se pärjää, hyviä miehiä ei ole enää ei ainkaan lastensa isän arvoista, siksi naiset eivät ota ketään vakavasti sen jäkeen kun eroovat tai hän on hajoittanut oman perheensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eronneet ja väleissä olevissa perheissä yleensä lapet viettää joulun aina isän luona. aaton Se on ihan luonaista, että ilman lapsia ei ole isillä joulua. Äidit pystyvät viettämään joulua miten vaan, kun ovat pääsääntöisesti lasten kaa . isille joo tulisi halvemmaksi tietysti kun ei tarvis ostaa lapsille lahjoja eikä ruokaa jouluksi, mutta kyllä se joulu on sen arvoinen että silloin tuhlataan lapsiin.
        Itse en ole koskaan viettänyt joulua enkä muitakaan juhlia ilman lapsia, edes reissuun en ole koskaan lähtenyt ilman lapsiani Ne ovat olleet mulle aina ne tärkeimmät. Omituista että usemmat naiset pystyy tekeen asioita ilman ketään.

Siksi lapset ovat yleensä isällä . Nainen tarvii vaan autonkorjaajan, remppamiehen ja sängynlämmittäjän ja sillä se pärjää, hyviä miehiä ei ole enää ei ainkaan lastensa isän arvoista, siksi naiset eivät ota ketään vakavasti sen jäkeen kun eroovat tai hän on hajoittanut oman perheensä.

Oleen niin kuaunis nainen Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että miehet varsinkin katsoat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsovat ja kehuvat.
        En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
        Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä pussi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmälläkin että olen kaupunkime kauninen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleen niin kuaunis nainen Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että miehet varsinkin katsoat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsovat ja kehuvat.
        En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
        Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä pussi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmälläkin että olen kaupunkime kauninen ihminen.

Siinä transu kehuu ittees ,on se hienoa, kun mies on nätti.

• Anonyymi

Oletko sikinyt pyhästä hengestä ilman miestä, ja lapsistasi tuli kuuromykkiä, eivät puhu, eivätkä pukahda, voit saman tien heivata sen miehesikin pihalle ,pitää liikaa ääntä , sitte on hiljaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe