Joulu olisi kiva viettää ilman miehen lapsia

Anonyymi

Toivotavasti toiveeni toteutuu ja mies tajuu että olisi kiva olla vain perheen kesken, no mun lapset tietysti mutta ei hänen. Olisi liikaa sakkia rauhalliseen jouluun ja ihanaan yhdessä oloon. Ei kaivata häiriköintiä ja mellastusta. Mies kyllä tietää että vihaan häiriköitä mutta en ole hänelle snonu että hänen lapset ovat juuris ellasia, pitää tajuu ite niin ei voi syyttää että olen ajanut hänen lapset pois meitlä.
Mutta se on totuus, äitipuolena mulla on snan valta kodissamme.
En oo nähny heitä montaa kertaa onneksi, en haluu olla äitipuoli mutta pakotettuna pitää olla, mutta olen hyvä äiti heille, eivät vaan tajuu sitä. Koskaan en hauku heitä vaikka he mua.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahaa, siis kahdestaan olisitte, sinunkin lapset on jonkun miehen , et ole yksin niitä pykännyt, siis miesten lapset pois.

    • Anonyymi

      Eihän äitipuolen ole pakko ostaa miehen kakaroille lahjoja? Voishan varmaan mun lasten vanhoja tavaroita paketoida ja antaa niille, eihän se ole snaottu et tartttee olla uutta, ja kierrätys olisi samalla siinä.

      Onneks mies ojoutuu ostaa mun lapsille lahjoja kun on töissä ja mä en, olisi noloo jos ei ostasi mitään, ennemmin se on nii päin et mies ostaa sit kaikille ja äitipuoli ei ostele, olen sellaine edustusrouva, olenmiehen mukana asioilla, edustan, en ostele lahjoja.

      • Anonyymi

        Eihän isäpuolen ole pakko ostaa naisen kakaroille lahjoja? Voishan varmaan mun lasten vanhoja tavaroita paketoida ja antaa niille, eihän se ole sanottu et tartttee olla uutta, ja kierrätys olisi samalla siinä.

        Onneks naiseni joutuu ostaan mun lapsille lahjoja kun on töissä ja mä en, olisi noloo jos ei ostasi mitään, ennemmin se on nii päin et nainen ostaa sit kaikille ja isäpuoli ei ostele muuta kun joulukaljat ja viinat , olen sellaine isäntä , olen naisen mukana asioilla, käyn viinakaupassa , en ostele lahjoja.


    • Anonyymi

      Tämä on jonkun katkeran naisen kirjoitus , jolla on ollut huono suhde äitiinsä, ja jolla on ollut tiukka pipo ja vähän leluja lapsuudessa.

      • Anonyymi

        Näitä toisten elämän arvuuttelijoita sitten sikiää!!! Mistähän se johtuu että kuvitellaan ja arvaillaan toisten elämää? Onko se katkeruutta vai ajan kulua, luoda mielikuvia tuntemattomista ihmisistä. Vai onko se narsisimia?

        Ihan kiva lukea näitä kuvitteellisia tarinoita, huomaa ainakin että satuja on lapena tullut luettua, saduthan perustuu fiktioihin ja saduissa kaikki on mahdollista.

        Ainain joitakin piristää nämä tarinat, ja se kertoo paljon kirjoittajasta, jolla satujen kertominen rytmittää päivää ja kertojat haluaa elää satuelämää. Joskus oikein ihmettelee, miten tuo tarinan kerronta kumpuaa kerotojan omast elämästä, kuvitteleeko sitä itse vai kirjotteleeko vaan muuten. Ilmeisesti heidän mieli on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä toisten elämän arvuuttelijoita sitten sikiää!!! Mistähän se johtuu että kuvitellaan ja arvaillaan toisten elämää? Onko se katkeruutta vai ajan kulua, luoda mielikuvia tuntemattomista ihmisistä. Vai onko se narsisimia?

        Ihan kiva lukea näitä kuvitteellisia tarinoita, huomaa ainakin että satuja on lapena tullut luettua, saduthan perustuu fiktioihin ja saduissa kaikki on mahdollista.

        Ainain joitakin piristää nämä tarinat, ja se kertoo paljon kirjoittajasta, jolla satujen kertominen rytmittää päivää ja kertojat haluaa elää satuelämää. Joskus oikein ihmettelee, miten tuo tarinan kerronta kumpuaa kerotojan omast elämästä, kuvitteleeko sitä itse vai kirjotteleeko vaan muuten. Ilmeisesti heidän mieli on sellainen.

        Mistä Näitä miehen / naisen elämän arvuuttelijoita sitten sikiää!!! Mistähän se johtuu että kuvittelet ja arvailet miesten ja naisten elämää? Onko se katkeruutta vai ajan kulua, luoda mielikuvia tuntemattomista ihmisistä. Vai onko se narsisimia?

        Ei ole kiva lukea näitä kuvitteellisia tarinoita, huomaa ainakin että satuja on lapsena tullut luettua, ja uskottu ne todeksi , saduthan perustuu fiktioihin ja saduissa kaikki on mahdollista.

        Ainain joitakin piristää nämä tarinat, ja se kertoo paljon sinusta kirjoittajasta, jolla satujen kertominen rytmittää päivää ja kertojat haluaa elää satuelämää. Joskus oikein ihmettelee, miten tuo tarinan kerronta kumpuaa kerotojan omast elämästä, kuvitteleeko sitä itse vai kirjotteleeko vaan muuten. Ilmeisesti teidän mieli on sellainen.


    • Anonyymi

      Ero perheessä ja hajotetuissa perheissä yleensä lapet viettää joulun aina äidin luona. Se on ihan luonaista, että ilman lapsia ei ole äidillä joulua. Isät pystyvät viettämään joulua miten vaan. Äidielle joo tulisi halvemmaksi tietysti kun ei tarvis ostaa lapsille lahjoja eikä ruokaa jouluksi, mutta kyllä se joulu on sen arvoinen että silloin tuhlataan lapsiin.
      Itse en ole koskaan viettänyt joulua enkä muitakaan juhlia ilman lapsia, edes reissuun en ole koskaan lähtenyt ilman lapsia. Ne ovat olleet mulle aina ne tärkeimmät. Omituista että usemmat miehet pystyy tekeen asioita ilman ketään.

      Siksi lapset ovat yleensä äidillä. Mies tarvii vaan kotiapulaien, kokin ja siivoojan ja sillä se pärjää, hyviä naisia ei ole enä ei ainkaan lastensa äidin arvoista, siksi miehet eivät ota ketään vakavasti sen jäkeen kun eroovat tai hänen perhe hajoitetaan.

      • Anonyymi

        Eronneet ja väleissä olevissa perheissä yleensä lapet viettää joulun aina isän luona. aaton Se on ihan luonaista, että ilman lapsia ei ole isillä joulua. Äidit pystyvät viettämään joulua miten vaan, kun ovat pääsääntöisesti lasten kaa . isille joo tulisi halvemmaksi tietysti kun ei tarvis ostaa lapsille lahjoja eikä ruokaa jouluksi, mutta kyllä se joulu on sen arvoinen että silloin tuhlataan lapsiin.
        Itse en ole koskaan viettänyt joulua enkä muitakaan juhlia ilman lapsia, edes reissuun en ole koskaan lähtenyt ilman lapsiani Ne ovat olleet mulle aina ne tärkeimmät. Omituista että usemmat naiset pystyy tekeen asioita ilman ketään.

        Siksi lapset ovat yleensä isällä . Nainen tarvii vaan autonkorjaajan, remppamiehen ja sängynlämmittäjän ja sillä se pärjää, hyviä miehiä ei ole enää ei ainkaan lastensa isän arvoista, siksi naiset eivät ota ketään vakavasti sen jäkeen kun eroovat tai hän on hajoittanut oman perheensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eronneet ja väleissä olevissa perheissä yleensä lapet viettää joulun aina isän luona. aaton Se on ihan luonaista, että ilman lapsia ei ole isillä joulua. Äidit pystyvät viettämään joulua miten vaan, kun ovat pääsääntöisesti lasten kaa . isille joo tulisi halvemmaksi tietysti kun ei tarvis ostaa lapsille lahjoja eikä ruokaa jouluksi, mutta kyllä se joulu on sen arvoinen että silloin tuhlataan lapsiin.
        Itse en ole koskaan viettänyt joulua enkä muitakaan juhlia ilman lapsia, edes reissuun en ole koskaan lähtenyt ilman lapsiani Ne ovat olleet mulle aina ne tärkeimmät. Omituista että usemmat naiset pystyy tekeen asioita ilman ketään.

        Siksi lapset ovat yleensä isällä . Nainen tarvii vaan autonkorjaajan, remppamiehen ja sängynlämmittäjän ja sillä se pärjää, hyviä miehiä ei ole enää ei ainkaan lastensa isän arvoista, siksi naiset eivät ota ketään vakavasti sen jäkeen kun eroovat tai hän on hajoittanut oman perheensä.

        Oleen niin kuaunis nainen Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että miehet varsinkin katsoat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsovat ja kehuvat.
        En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
        Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä pussi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmälläkin että olen kaupunkime kauninen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleen niin kuaunis nainen Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että miehet varsinkin katsoat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsovat ja kehuvat.
        En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
        Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä pussi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmälläkin että olen kaupunkime kauninen ihminen.

        Siinä transu kehuu ittees ,on se hienoa, kun mies on nätti.


    • Anonyymi

      Oletko sikinyt pyhästä hengestä ilman miestä, ja lapsistasi tuli kuuromykkiä, eivät puhu, eivätkä pukahda, voit saman tien heivata sen miehesikin pihalle ,pitää liikaa ääntä , sitte on hiljaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe