Ihana viikonloppu Himoksella

Anonyymi

Olemme parinvaihtopariskunta m56/n27. Naisena sain huomita ja yhtäaikaa 6 miestä hoiteli minua mieheni katsoessa. Pidän vanhemmista miehistä valtaisasti. Nyt on paikat hellänä ja pieni pesä hyvin rasvattu. Näitä lisää Jämsä ja Himos!

21

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homojen hommaa, alueellinen vaikutus tulee väestöön olemaan tosi kielteinen nyt.

• Anonyymi

Oih! Minä näin myös vastaavan unen, mutta miehiä oli kahdeksan ja kaikki olivat tumma-ihoisia!

• Anonyymi

Kuka seksipelle edes viitsii tänne mainostaa asioistaan,joku huomionkipeä seksiaddikti höperö pitää olla.

• Anonyymi

Minäkin olen saanu miestä eestä ja takkaa ja sivustakin...kaikki leikit koettu, ei ihmeempää mainosta asialla.Mutta isona ihmeenä on mainostaa leikkejä,,,voi voi,

• Anonyymi

Hiukan tiukempaa olin toivonut, mutta paremman puutteesa ihan ok, tai no...

• Anonyymi

Mahanmutajat muokasi isot kanavat

• Anonyymi

Matuja siellä ja täällä,säälittävää jos joku saa pelkällä seksillä huomiota miehiltä,vaatimaton itsetunto täytyy olla.

• Anonyymi

No terve tuloo iskelmäfestareille !! nimi eri mut touhu samaa

• Anonyymi

Juuri näin ! Samanlaiset seksifestarit nekin on, mökeissä käy kuhina ja porealtaissa myös. Nyt itketään että ei sinne voi enään mennä näitten viikonlopun viettäjien jälkeen...

• Anonyymi

Varsinainen satuilija taas aloittajana. No, saapihan sitä mielikuvitustaan käyttää. Oikein 6 miestä hoiteli..hoh hoijaa. Ja pieni pesä...hah haa! Onhan vanha sanontakin, että ei se " pesä" käytössä kulu vaan päinvastoin suurenee. Pieni pesä hah hah. Oikea satusetä Andersein tuo aloittaja!

• Anonyymi

tokko oli aromi pesä tokko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tokko oli aromi pesä tokko.

No todennäköisesti on aromipesä. Ainakin hajunsa puolesta.
        Mutta satutäti/-setähän tuo aloittaja jokatapauksessa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todennäköisesti on aromipesä. Ainakin hajunsa puolesta.
        Mutta satutäti/-setähän tuo aloittaja jokatapauksessa on.

Vieläkin tihkuu posliini mahlaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkin tihkuu posliini mahlaa

Minäkin olin mukana ja nyt kirvelee. Voi vittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olin mukana ja nyt kirvelee. Voi vittu.

Niin kirvelee montaa muutakin ns kunnon kansalaista, ketä rasiasta ketä pistokkeesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kirvelee montaa muutakin ns kunnon kansalaista, ketä rasiasta ketä pistokkeesta.

vai oikein kunnon kansalaista,joopa joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai oikein kunnon kansalaista,joopa joo.

Kummasti toi tattipää punottaa??
        Retliininin punainen.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti toi tattipää punottaa??
        Retliininin punainen.🤔

ei se mitää.rasvaa vaan kohteeseen ja uutta paljua kohden.

• Anonyymi

Joku isänrakkautta huomioimatta jäänyt.

• Anonyymi

Ihanat sedät antoivat minulle myös kyytiä Himoksella. 175 senttinen urheilijavartaloni oli huomion pisteenä kaksi päivää ja pitkät vaaleat hiukseni siemennesteessä. Huikea Himos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanat sedät antoivat minulle myös kyytiä Himoksella. 175 senttinen urheilijavartaloni oli huomion pisteenä kaksi päivää ja pitkät vaaleat hiukseni siemennesteessä. Huikea Himos!

Minä olen 150cm ja 120kg painava mies ja sain tööttiä joka koloon

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      201
      4347
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3253
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2138
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      941
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    Aihe