Joulu olisi kiva viettää ilman naisen lapsia

Anonyymi

Toivotavasti toiveeni toteutuu ja nainen tajuu , että olisi kiva olla vain minun perheen kesken, no mun lapset tietysti mutta ei hänen. Olisi liikaa sakkia rauhalliseen jouluun ja ihanaan yhdessä oloon. Ei kaivata häiriköintiä ja mellastusta. Nainen kyllä tietää , että vihaan häiriköitä mutta en ole hänelle sanonut , että hänen lapset ovat juuri sellaisia pitää tajuta ite niin ei voi syyttää , että olen ajanut hänen lapset pois meiltä .
Mutta se on totuus, isäpuolena mulla on sanan valta kodissamme.
menkööt omalle isälleen jouluksi , kun muuten ovat aina täällä , en haluu olla isäpuoli mutta , kun otin naisen jolla lapsia niin pakko olla, mutta olen hyvä isä heille, eivät vaan ymmärrä sitä. Koskaan en hauku heitä vaikka he kyllä mollaavat ja arvostelevat minua.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on järjestely kysymys, jos ne on teillä aina ja viime joulun teillä , niin nyt he voi mennä isälleen jouluksi.
      Samoin sinun lasten kanssa, vuoro jouluina kummankin luona.

    • Anonyymi

      Uusperheessä joutuu molemmat osapuolet joustamaan ja opettelemaan olemaan myös puolison lasten kanssa. Se vaatii paljon puhumista ja asioista sopimista. Etkö pidä puolisosi lapsista? Tuntuisi pahalta jos oma puoliso sanoisi minun lapsista noin. Uusperheessä joutuu paljon joustamaan ja jakamaan. Miksi menit suhteeseen naisen kanssa jos et hyväksy tai halua olla hänenkin lasten kanssa? He ovat myös nyt sinun perhettä. Tärkeintä varmasti olisi että puhuisit puolisollesi asiasta ja sopisitte miten teette.

      • Anonyymi

        Eikä joudu, Ei se ole pakko.
        Myöskään lasten äiti ei anna lasten nähdä sutturoita. Ei ainakaan meillä eikä mun tuttavapiirissä. Meillä lapset ei ole koskaan saaneet nähdä isän sutturoita eikä ole edes halunneeet. Heille riitti se että eukko vei heiltä isän.

        Mieskään ei ollut innostunut viemään lapsia sutturoidensa luo, joten ei ole siitätarvinnut hänen kanssaan tapella, en olisi edes antanutkaan, meitä sutturat ei enää pielaa meidän elämää eikä tule meille. Hyi, ikeesti en antanut sutturan pilat elmäämme, joten kielsin meille tulo ja ja nyttäytymästämeille.

        Mieskin on samaa mieltä eikä pakottanut meitä näkemään sutturoitaan. Sanoi että hänestä on ihan selvää että sutturat ei näe meitä. Onneksi miesmksaa hyvin lapsilleni joten elämä on turvattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä joudu, Ei se ole pakko.
        Myöskään lasten äiti ei anna lasten nähdä sutturoita. Ei ainakaan meillä eikä mun tuttavapiirissä. Meillä lapset ei ole koskaan saaneet nähdä isän sutturoita eikä ole edes halunneeet. Heille riitti se että eukko vei heiltä isän.

        Mieskään ei ollut innostunut viemään lapsia sutturoidensa luo, joten ei ole siitätarvinnut hänen kanssaan tapella, en olisi edes antanutkaan, meitä sutturat ei enää pielaa meidän elämää eikä tule meille. Hyi, ikeesti en antanut sutturan pilat elmäämme, joten kielsin meille tulo ja ja nyttäytymästämeille.

        Mieskin on samaa mieltä eikä pakottanut meitä näkemään sutturoitaan. Sanoi että hänestä on ihan selvää että sutturat ei näe meitä. Onneksi miesmksaa hyvin lapsilleni joten elämä on turvattu.

        Onko sun exällä haaremi?
        Miksi ne haaremin naiset olis teille tullu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun exällä haaremi?
        Miksi ne haaremin naiset olis teille tullu?

        Se pitää kysyy sutturoilta miksi haluu mennä miehen exän ja ex lsten kotiin.

        Meille ei koskaan ole päässseet vaikk aitkisi, hyi. Naakat ei kuulu meidän elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää kysyy sutturoilta miksi haluu mennä miehen exän ja ex lsten kotiin.

        Meille ei koskaan ole päässseet vaikk aitkisi, hyi. Naakat ei kuulu meidän elämään.

        Ahaa, ne on lintuja, minullakin on undulaatteja ja kaksi papukaijaa ihania otuksia, mutta naakkoja ei ole muuta kun pihalla vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää kysyy sutturoilta miksi haluu mennä miehen exän ja ex lsten kotiin.

        Meille ei koskaan ole päässseet vaikk aitkisi, hyi. Naakat ei kuulu meidän elämään.

        Sitä täytyy kysyä häntähessulta , miksi haluu mennä naisen exän ja ex lasten kotiin.

        Meille ei koskaan ole päässseet vaikka kuinka yrittää , hyi. Sika ei kuulu meidän elämään.
        Turpaan tulloo jos tänne tulee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe