Metsästäjät ampuu kaikkea liikkuvaa, metsästys nyt loputtava kun ihmisetkin alkavat kaatua

Anonyymi

Miten yleensä saakin metsästää Ukk puistossa.
Tämähän tarkoittaa kun noin herkkä sihti ett siellä menee rauhoitetut eläimetkin ja on varmaan kaadettukin.
Kansalaisaloite pystyyn metsästyksen lopettamiseksi UKK puistossa ja muillakin suojelualueilla.

21

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olet taas innoissasi kun saat jutun juurta.
      En tunne ketään noin mielisairasta ihmistä joka oikein nauttii metsästysonnettomuuksista.
      Sun päiväsi kuluu vaan kytätessä uusia uutisotsakkeita muun provosoinnin lisäksi. Olen vaatinut monesti ylläpitoa antamaan sinulle elinikäistä bannia mutta minkäs tekevät kun sitä ei voi antaa kuin vaan muutaman päivän kerrallaan.
      Helvetti että voit olla sairas!

      • Anonyymi

        Aloittaja oikeessa, jos isot kohteet ristikossa niin silloin menee karhut, ahmat ja sudet.
        Sitä yritetään tuoda julki. Monikaan elukka ei pääse edes Vuotson haaskoja kaivelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja oikeessa, jos isot kohteet ristikossa niin silloin menee karhut, ahmat ja sudet.
        Sitä yritetään tuoda julki. Monikaan elukka ei pääse edes Vuotson haaskoja kaivelemaan.

        Itse olet aloittaja ja vastannut ip osoitteen mukaan itsellesi kahdesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet aloittaja ja vastannut ip osoitteen mukaan itsellesi kahdesti.

        Höpö höpö, ip-osoitetta et saa selville!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ip-osoitetta et saa selville!

        Höpöhöpö taas kerran itsellesi. Kuten aiemminkin olen kertonut ei kummempia hakkerin taitoja tarvi että sen selvittää. Voisin laittaa sen tännekin mutta se poistettaisiin heti.


    • Anonyymi

      Sairas harrastus lähtökohtaisesti, otetaan ilo tappamisesta ja kaikkea liikkuvaa ammuttan, no tappavat toisiaankin, se on okei, mutta kun sivullistenkin täytyy pelätä.

    • Anonyymi

      Kattokaas, kuka on nimitetty Ohisalon erityisavustajaksi.

    • Anonyymi

      Aseet kiellettävä kokonaan yksityishenkilöiltä!! Pois pyssyt meillä on maailman 10. eniten aseita per 100 000 asukasta kohden. Nyt kieltoon. Vaarallista touhua kun annetaan aseita siviilihenkilöille!

      • Anonyymi

        Ei ne pyssyt ole vaarallisia vaan niitä käyttävät ihmiset. Mielestäni metsästystä supistettava, alueilla joissa on virallisia ulkoilureittejä ja nimenomaan kansallispuistoissa metsästys kiellettävä kokonaan.


    • Anonyymi

      On täytynyt ampua aivan laakaan! Eikö järki ole sanonut että pitää varmistaa mitä on riistalaukauksem suunnassa. Itse kun ammun kiväärillä lintua niin olen jo ottanut etukäteen selvää kartan ja maaston tietämyksen perusteella missä suunnassa lähimmät talot ja onko teitä tai ulkoilureittejä.

    • Anonyymi

      On ehdottoman tärkeää, että ollaan tunnistettu se edessä näkyvä hahmo riistaeläimeksi, jota ollaan metsästämässä, Silpola sanoo.Lehdestä poimittu, ni hahmoa siellä metsästäjät ampuu. Mielestäni ei hahmoja metsästetä, ei ole syötävää, tässä tapauksessa oli ihminen. Metästyskortti aseenkantolupa uusiksi. Eka kurssi kuinka riista käsitellään, kuinka tehdään ruokaa yms aseenkantolupa , jolloin tunnistetaan eri eläinlajit..

      • Anonyymi

        Hyvin hyvin harva metsästäjä kykenee ennen riistalaukausta ajattelemaan mitä on riistalaukauksen suunnassa, tämän kyvyn puuttuminen ja isäksi kun ei tunnisteta varmasti kohdetta vaan ammutaan hätäisesti niin näin siinä käy.
        Tässäkin tapauksessa olisi turmalta vältytty jos olisi metsästäjä kartasta katsonut että ampumasuunnassa on retkeilyreitti. Tätä ei voi sanoa jälkiviisaudeksi sillä näin pitäisi ehdottomasti toimia.


    • Anonyymi

      Aseet pois patologisesti vihaisilta alkoholin suurkuluttajilta mitä metsästäjät näyttävät olevan. Yli viisi miljoonaa suomalaista ei metsästä, yksi kurja harrasteporukka ei saa terrorisoida koko maata, sairas harrastus se on.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että kyse oli patologisesti vihaisesti alkoholin suurkulutajasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että kyse oli patologisesti vihaisesti alkoholin suurkulutajasta?

        Minäkin vaeltelen päivittäin metsissä,nyt alkaa pelottamaan,jos siellä suonlaidalla on joku tumpelo metsästäjä.Vankilaan hätähousumetsästäjä.


    • Anonyymi

      Eikö kiikaritähtäimellä erota peuraa ihmisestä, kun ampuu ja väittää, että peura se oli, mutta ihminen oli kuitenkin kohteena.
      Metsästäjän pitää varmistaa ja tunnistaa mitä ampuu.

    • Anonyymi

      Kännissä on kiva ammuskella.

    • Anonyymi

      Häpäisivätkö ruumiin kuten eläimille tekevät?

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin verissä ja selkäytimessä että kun puskassa rasahtaa niin välittömästi heittolaukaus lähtee. Joskus jopa osuukin.

    • Anonyymi

      Vahinkoja sattuu ei mitään voi.Toisaalta metsästysseurojen tulisi seurata hosupekat ruotuun.Aikoinaan olin metsäkanalintujen metsästyksessä pieksämäellä.Heti kuin oksa rapsahti kaveri kääntyi hosuen haulikkonsa kanssa minua kohti.Useamman kertaa.Tämä ei kivaa ollut haulikossa kovat piipussa.Muistaakseni suosituksissa sanotaan tausta oltava selvä mihinkä ampuu.Asumukset,koti läimet,koneet.kimmokeet myös huomioiden..Raskaskaliperisen voima vielä kilometrin päässä tappava.Toki suur riistan parissa oleena näinkin voi sanoa.Varovaisuutta ! Ammuttua laukausta et perua voi parempi katsoa ettei tarvitse katua.

    • Anonyymi

      Kyllä ihminen saattaa kaatua vaikka sitä ei ammuttais , astuu liukkaan kiven tai oksan päälle , itse kaaduin metsässä kävellessä vaivais koivuun , ja pyöräilijöitä kaatuu ja kuolee , kompuroivat pyörillä omia aikojaan kaupungeissa ja kaduilla , Ranskan ympäri ajossa joku pyöräilijä kaatuivaikka sitä ei ammuttu loukkaantui pahasti , aatteleppa itekki emmen kuin kommentoit .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe