Oletteko huomanneet, että nelosen lisäksi (lag, pose player yms) kakkonen kärsii myös pahasti bugeja, esim. koulun ja työn esto, vaatekaappi yms. Miten tässä on näin käynyt?
The Sims 2:en viat
Anonyymi
1
186
Vastaukset
- Anonyymi
En ole huomannut.
The Sims 2:n varsinainen kehitys päättyi pelin julkaisijan osalta parisenkymmentä vuotta sitten, viralliset lataussivut suljettiin joskus v. 2013 paikkeilla ja peli oli ladattavissa ilmaiseksi v. 2014 kesällä.
Mitä _sen jälkeen_ on pelissä tapahtunut ei oletettavasti johdu pelin valmistajasta, vaan jostakin muusta, esimerkiksi korruptoituneesta pelitallennuksesta, vioittuneista levykkeistä, mahdollisista pelaajan asentamista modeista, muista ladattavista yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668