Metsästäjiä kohtaan puolustautuminen retkeilysdä?

Metsästäjät on ylimielisyytensä retkeilijöitä kohtaan jo osoittaneet. Ammutaan sokkona retkeilyreitti en suuntasn metsästys aikana välittämättä toisten ihmisten turvallisuudesta lainkaan:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006673638.html

Miksi metsästä saa ampua autotielle ja se on poliisin mielestä vahinko vaikka ihmisiä kuolisi?
Mutta jos tieltä ampuu metsän suuntaan vaikkapa hirveä, tai nukkuvaa karhua kohti niin kyse on törkeästä metsästys rikoksesta ja linnareissu luvattomalle riistankaatajalle!

Pitäisikö myös ihminen luokitella luvan varaisesti kaadettavaksi riista eläimeksi niin silloin toisen ihmisen kuoliaaksi ampuminen metsässä ei olisi enää vahinko, vaan jatkossa törkeä metsästys rikos ilman ihmisenkaato lupaa!

PS. Tiedättekö idiootti pallopää metsästäjät että siellä metsässä myös asuu ihmisiä! Kyllä! He ovat ostaneet karsastavat tilan auton, sekä armeijan lämmitettävän teltan ja säästävät metsässä asumalla rahaa ensi asunnon lainan pääomaan.

Kaikki ei ole syntyneet kultalusikka suussa tilallisten lapsiksi, money on syntyneet köyhiin perheisiin joita viattomia kansalaisia te metsästäjät ammutte aseilla kun tiedätte että ette kumminkaan saa mitään rangaistusta asunnottoman metsän asuikin tappamisesta. 😡

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lakkaa jo tekemästä näitä samoja avauksia yks toisensa jälkeen. Uudet nimimerkitkään eivät eroa muista avauksistasi.

    • Anonyymi

      Eikö kansallispuistoissa metsästys tulisi kieltää kokonaan, luulisi että nykypäivänä jo Saamelaisetkin saa ruokansa (lihansa) kaupasta.
      Itsekin olen joutunut vaaratilanteeseen kun olen ollut luonnossa ja metsästäjän luoti osui puihin aivan vieressäni. Olin tapahtumahetkellä ulkoilureitillä/polulla kävellen.

      • Anonyymi

        Hyvä kumminkin että ammuttu oli helsinkiläinen,eikä ihminen


      • Anonyymi

        Ei uskalla lasten kanssa mennä retkelle kansallispuistoon. Jos metsästäjä ampuisi lasta vääntäisin metsästäjän niskat nurin samantien.


    • Anonyymi

      Kyllä hirven saa ihan laillisesti ampua tieltä ja usein myös siihen tielle.

    • Anonyymi

      En yhtään ihmettele miksi metsästäjiä vihataan ja haukutaan. Ovat sen verran tolloja.
      Teeveessä oli eräohjelma jossa Hankasalmelainen metsästävät nainen ampui variksen ja hihkui riemuisasti suorituksestaan.
      Eikö ennen ollut että saalista kunnioitettiin eikä noin hihkuttu ja hurrattu kun tappaa eläimen, nykyään sitä pidetään omien rajojen hakemisena ja hupina.

    • Anonyymi

      Metsästäjä kävi ihmisen kimppuun, toistuu joka syksy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe