Mikä 50-kymppisissä on niin kamalaa?

Anonyymi

Luin äsken IL:tä jutun ikärasismista. Onko se ettei 30v halua työnskennellä 50 kanssa,koska tuntuu kuin tekis töitä omien vanhempien kanssa? Yleensä työnhaussa vastassa on 30 pomo ja työnhakija on 50,niin voit olla varma ettei töitä tipu.Miksi kokemus ja ammattitaito vedetään vessasta alas.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö 30 vuotias tajua, että työpaikka ole koti ?
      Ei työkavereita ajatella omina vanhempina.
      Suomessa töitä on tehtävä eläkeikään asti.
      30 vuotiaan on aika oppia ajattelemaan,
      että hänkin on joskus 50 tai 60-vuotias
      ja töitä pitää painaa, jos meinaa itsensä elättää.

    • Anonyymi

      Näin se on.sain kenkää pari kuukautta sitten
      Olen yli 50 v. Huomasin usein että olin ulkopuolinen. n 30 .kanssa turhanpäiväinen p.
      Muistan kun itse nuorena työskentelin yli 50 v kanssa silloin ei katsottu vinoon että olet sen ikäinen jne.oli hyvä ilmapiiri ja kiva oli tulla töihin
      Tämä ikärasismi näkyy työpaikoilla ja työnhaussa
      En voi käsittää ja ymmärtää sitä jokaisella on oikeus työskennellä ja elää. Kaikki me valitettavasti vanhenemme vuodet menee niin äkkiä.kaikki nuoret eivät sitä vaan tajua ikää tulee kaikille.

    • Anonyymi

      Mietitpä TYHMIÄ 50 ! Sinuunhan on jo lapsena istutettu vaarallinen sairaus. Se, että työ pitää tehdä hyvin myös laadullisesti. Se 15 min/8tuntia (-10e), joka näkyisi työnantajasi vuosikatsauksessa 1000 eurona, näkyy työvuorosi päättyessä -10:nä eurona. Eli on nykyisenä ADHD-aikana olet vain -10 euroa. Ja se 30- pomosi saa siitä haukut.
      Olet toivottoman "kankeaniskainen" ja ajattelet jossain "valovuosien" (8kk:n) päässä näkyvää tulosta.
      Kiitos mielenkiinnostasi ja otamme sinuun mahd. myöhemmin yhteyttä.

      Tämä kommenttini ei perustu luettuun tai oletettuun. Se perustuu kokemukseen.
      Vm 60 rakennusala. Nyt: terveisiä työelämästä Norjan Altassa. Töitä on ja laadulla tehdään. LAADULLA TEHDÄÄN!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe