Niin. Ööh. Keksustelua doujinsheista. Mitä vaan. Mutta erityisesti haluaisin tietää lemppareitanne, lempiparitukset ja jos on linkkikin paikkaan niin nice. Kaikista ei tietenkään näe koko sarjista mutta jos on vaikka vain jotani muutamia sivuja näytteitä. Ja oletteko tehneet itse doujinsheja? Olisi kiva lukea jos olette tehneet! ^^ Haluaisin itse tehdä mutta en keksi ideoita, en ole niin hyvä sarjakuvissa jne muita tekosyitä sille että en jaksa.
Omia lemppareitani on Digimonista tehdyt(Yamato x Taichi!). Parhaimpia mielestäni löytää täältä http://yaminotooshi.curvedspaces.com/ .
Toinen on luultavasti jo jossain topicissa jo mainitsemani, Harry Potter doujinshit. Sirius x Remus, khii. *^-^* Mm. Täällä on hyviä http://www.houseofblack.net/doujinshi/ , löytyy kyllä myös Sailor Moon ja Prince of Tennis yms yms...
Doujinshi
1
274
Vastaukset
- MiraMorgan
Mitähän keskustelua sitä tässä virittäisi. Itse tykkään doujinsheista, mutta suurin osa mitä löydän lempisarjoistani pohjautuu vain ja ainoastaan yaoihin. No eihän se välttämättä ole huono asia, mutta olisi kivaa nähdä jotain muutakin kun juonen arvaa heti ensimmäiseltä sivulta >__<
Itse harrastan doujinsheja, ihana harrastus luoda uusia fanitus kuvioita hahmojen ympärille ja pistää heidät tekemään asioita mitä eivät ihan heti välttämättä tekisi.
Hmm...Mitähän sitä muuta osaisi sanoa, ei tullu nukuttua yöllä niin silmät on vähän kiinni...
Lemppareitani ovat varmaan Weiss Kreuz doujinshit ja omistankin kuuluisimmat doujinshi kokoelmat tästä sarjasta, Ja!Weissit :D pitkä etsintä kannatti. Lempi paritukseni tästä sarjasta on ehdottomasti Crawford & Schuldig, heitä parempaa lemmen paria saa etsiä :D
Ihan hyvänä kakkosena tulee Ukoku & Komyou saiyukista, saisinpa käsiini edes jonkin Saiyuki doujinshin...yhyy!! Mutta näistä kahdesta lähinnä etsin doujinsheja, lisäksi on tietty aina välillä Pokemonia ja Tenipuria (josta myös omistan jopa yhden! Hihii)....Muuta en heti keksi, painun nukkumaan.....zzzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670