Ajaisitko ilman ?

Anonyymi

Ajaisitko ilman hanssia rallissa tai sprintissä ?

Nyt ollut ollut muutamia pahoja kaatoja joissa varmaan hans ja kunnon varusteet olleet tarpeen.

En otata kantaa onko ollut vai ei heillä hans tai muuta.

Toivottavasti Hamu muutaa turvallisuus sääntöjä ennen kuin sattuu.

Kaikille paras kun ei tarvita piipaa autoja.

18

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota lääkkeet niin ei ahdista asiat jotka ei kuule sulle.
      Jokainen omalla vastuulla.
      Hanki huvikses tiedot autourheilu onnettomuuksista joissa on käynyt pahasti.
      Ei oo hanssi auttanut kun tila kabiinissa on loppunut.
      Kyllä turvallisuus on haetttava hitaammista ek teistä. Nykyinen lentokenttä tiestö tulee tiensä päähän kun joku tajuu ettei ihmisen kroppa kestä loputonta G määrää äkkipysähdyksissä.
      Koita tehdä 10 metrin bensi hyppy venymättömällä köydellä. Et kuole maahan törmäykseen mut saattaa muuten alkaa ahdistamaan.

• Anonyymi

avokypärällä kun vetelee niin säilyy tuntuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

avokypärällä kun vetelee niin säilyy tuntuma.

Miten se liittyy hanssiin...?

• Anonyymi

Otahan sääkin lääkkees ja mieti mikä ero on benjihypyllä ja ralliautoilulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan sääkin lääkkees ja mieti mikä ero on benjihypyllä ja ralliautoilulla.

Benji hypyssä harvemmin törmtään mihinkään
        150km/h vauhdissa. Rallissa taas kyseinen törmäys ei ole harvinainen.
        Oliko muuta tyhmää kysyttävää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Benji hypyssä harvemmin törmtään mihinkään
        150km/h vauhdissa. Rallissa taas kyseinen törmäys ei ole harvinainen.
        Oliko muuta tyhmää kysyttävää?

miten näitä voi verrata keskenään? benjissä harvemmin ollaan turvavöissä kiinni jolloin hansin tomivuutta on vaikea verrata näissä kahdessa lajissa.

• Anonyymi

Toi on totta! Hitaampia teitä pitäisi käyttää. Siitä tulisi turvallisuutta.

• Anonyymi

Kyllä HaMu:n kisoissa saa käyttää Hans varustetta. Onko aloittaja käsittänyt jotain tahallaan väärin.

• Anonyymi

ensi kesänä näämmä pakollinen.

• Anonyymi

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: EN MISSÄÄN NIMESSÄ. Enkä istu edes kyydissä ilman Hanssia.

• Anonyymi

MIssäs kyydissä sitä ollaan hanssia tarvittu ?

• Anonyymi

Ei niissä julkisissa käytä kukaan hansia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sillä hanssilla ole joku tv-ohjelma...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnin bussissa suositeltavaa.

• Anonyymi

Minä en hanssilla tohtisi ajaa edes trailerille. Sen verran on mennyt kuskilta solisluita poikki että ei kiitos!!
      Hybridi on ainut mitä käytän. Jyrkkä ei hanssille.

• Anonyymi

Perus Hans on kuoleman kampe.. hybrid se olla pitää. Mutta toisaalta vanhemmissa autoissa missä on päälle ylätilaa vähemmän eli pää likellä kattoa,en käyttäisi mitään hanssia tai hybridiä. Yläpuolisten
      iskujen takiaa..uudemmissa autoissa pystyy istua alempana jolloin jää tilaa enemmän niin ehdottomasti hybrid.

• Anonyymi

Mistä erottaa perus Hansin ja miten se eroaa ei perus Hansista? Mistä vuosimallista alkaen on päälle tullut ylätilaa enemmän? Millaisella itse kilpailet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä erottaa perus Hansin ja miten se eroaa ei perus Hansista? Mistä vuosimallista alkaen on päälle tullut ylätilaa enemmän? Millaisella itse kilpailet?

Googleta hybrid niin näet. N.2000 ja uudemmissa päätilaa enemmän. GT:llä kilpailen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe