Mikä ihmeen tiktak ufo?

Anonyymi

Onko kyseessä joku herätyskello vai mistä on kyse? Entisajan perinteinen vieteri herätyskello raksuttelee tasaiseen tahtiin tik ja tak. Kellossa on päällä peltilevy jota vasara hakkaa kun on määräaika. Mitä sillä pitäisi olla mitään tekemistä ufojen kanssa? Ufoviisaat kertokaa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se nimi kelloon viittaa vaan Amerikassa myytävään pastilliin nimeltä "Tic Tac"

      • Anonyymi

        On niitä myyty Suomessakin jo kymmeniä vuosia. Valkoinen soikio.


    • Anonyymi

      Tic Tac viittaa havaitun objektin yhtälaiseen ulkoiseen muotoon samalla tuotenimellä myytävän pastillin kanssa.

    • Anonyymi

      Uudessa laadukkaassa ufo-dokumentissa Phenomenon ko. ufoa jahdanneen hävittäjälentueen kapteeni selittää tapauksesta tarkemmin, jos ketään kiinnostaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Drone


      • Anonyymi

        Nämä sarastukset ja ultrat lienee uudempia tieteen aikakauslehtiä?
        Siellä mm. ROSWELLIN AVARUUSOLENNON HAASTATTELU! Seuraavalla sivulla mainiktaan joulupukin haastattelukin mutta kun se ei tapahtunut Suomessa niin alkoi herättään epäilyksiä. Ei kai kukaan ole kuullut että joulupukki ajelisi jossain Ameriikassa! Itse samainen Fravor
        oli haastatellut muitakin kuten jotain Donald Duckia joka oli ollut piilossa lukitussa komerossa.
        Fravori oli kuvannut itse rekeä taivaalla joulun alla muutama vuosi sitten.
        Siitä on olemassa video netissä mutta en kiireessä löytänyt heti. Joku varmaankin löytää sen jos on ufoon päin kallellaan.


    • Anonyymi

      Kyllä se taitaa olla drone. Iranilaisilla on jo havaintoja mach 10 pystyvistä tiedustelulennokeista. Nimitz encounter kanavalla on haastateltu crypto-officeria jonka mukaan Fravor jättää tarkoituksella kertomatta tiettyjä asioita tapauksen jälkipuinnista.

      • Anonyymi

        Klassista skeposhittiä.


    • Anonyymi

      Jees... Viimeinkin ROSWELLIN AVARUUSOLENNON HAASTATTELU suomeksi. Tätä on odotettu...

      • Anonyymi

        Suomentajana on kuulema joku Koukku -niminen uforunoilija


    • Anonyymi

      Uskonnoille saa sanoa hyvästit tuon kirjan jälkeen...

    • Anonyymi

      Tiedemaailma on asioista täysin pihalla. Jonkun on tehtävä asioita, että päästään eteenpäin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe