Oon 13v tyttö ja vihaan mun reisiä koska ne on niin isot. Ne on oikeestaa pelkkää lihasta. Haluisin ohuemmat reidet, miten tiiä miten pääsisin eroon ylimääräsistä lihaksista, kun pyörilen joka päivä vähintään 4km nii se lihas sit vaa kehittyy siinä ja on pakko ku pääsen kouluu vaan pyörällä. Mikä ois paras keino vähentää sitä lihasta?
miten eroon "ylimääräisestä" lihasmassasta
Anonyymi
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
Paraskeino? Odottaa, että kasvat ja kehityt niin kyllä se vielä läskiksi muuttuu. Et sinä niin kauhesti omaa geniperimää voi muuttaa.
Yoga ja tällainen venyttelevämpi rauhallinen urheilu saattaa saada lihasta hieman venymään, ettei ole sellainen voimalihas. Akrobaattinen voimistelu yms. kanssa venyttää lihaksia, mutta eniten se tosiaan on kiinni omasta perimästä.
Hyvä vain, että olet terve. - Anonyymi
Hyvät reidet = paljon lihasta
Oon 12 ja wow naiset jolla on paksut reidet 🤤 Ne saa vaan perseen näyttämään isommalta ❤️ Lihaskunto on hyvä juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973