Tuhosit mut. Tarvin terapiaa. Kyse ei ole pakkien saannista, vaan kaikesta muusta ja miten kaikki hoidettiin, tiedät kyllä. Koko siitä paikasta. Minua kiusattiin. Sekosin. Tarvin sitä terapiaa.
En vielä pysty jättämään tätä taakseni
8
<50
Vastaukset
Tunnetaanko.......
En tuhoa ketään tahallaan.........
<3- Anonyymi
Risto se ehtii tähänkin aloituksen tehtailemaan. Mikäs sun oikea nimi taas olikaan?!?!
Anonyymi kirjoitti:
Risto se ehtii tähänkin aloituksen tehtailemaan. Mikäs sun oikea nimi taas olikaan?!?!
Sano vain Ripaksi...........
<3
Tai minkä nimen nyt tahdot antaakkaan.........
- Anonyymi
Sä oo ikinä mitään pakkeja saanut. Terapiaa kyllä tarviit.
- Anonyymi
Minullakin sama tilanne, toivottavasti et sentään ole hän..
- Anonyymi
Pelaa Tetristä, se estää muistijälkien vahvistumista, jolloin on vaarana posttraumaattinen stressireaktio. Terapia nojaa täysin päinvastaiseen käsitykseen perustuen kipeiden muistojen mieleen palauttamiseen ja kertaamiseen yhä uudelleen ja uudelleen. Tetriksen peluun ajatus siinä, että traumaattisen tapahtuman jälkeen muistijäljen vahvistuminen ehkäistään antamalla mielelle muuta käsiteltävää. Nykyihmisillä yleensäkin liikaa joutoaikaa kelailla tapahtumia päässään. Pitäisi elää nykyhetkessä. Miksi terapiassa muistellaan menneitä, kukapa siitä ei masentuisi.
- Anonyymi
Minuakin kiusattiin, elämä tuhottiin aika hyvin. Sitä on palasia kasailtu, menty eteen päin. Joten miksi se ei kaikille sovi? Miksi pitää taas jatkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211