Sunnuntaina päättyneen raskaan liikenteen tehovalvontajakson tulos jatkoi aiempien tarkastusten huolestuttavaa linjaa.
Viime viikon kestäneen raskaan liikenteen tehovalvontajakson aikana todettiin muun muassa ajo- ja lepoaikarikkomuksia 173 sekä ajopiirturirikkomuksia 38 kappaletta.
Epäkuntoisuuksien takia matka jouduttiin keskeyttämään kokonaan 13 kertaa ja seuraamuksia näistä rikkeistä poliisi kirjasi 104 kappaletta.
Ylikuormamaksumääräykseen johtaneita ylikuormia todettiin 62 kappaletta –lisäystä edelliseen vuoteen 35 prosenttia.
Lisäksi rangaistuksia jaettiin muun muassa kuorman varmistamiseen (48) sekä kuljettajan ja ajoneuvon asiapaperirikkomuksiin liittyen (31). Ajosta tavattiin myös kahdeksan ajo-oikeudetonta. Valvonnan yhteydessä poliisi teki myös 266 ulkomaalaisvalvontaan liittyvää tarkastusta.
Poliisi huolestui raskaan liikenteen rikkeistä
Anonyymi
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Myös mina olen huolestunut ja on kyllä aihetta.
- Anonyymi
Noin pahan kuuloiselta kuulostava tulos ratsioista, vaikka minä olen ollut jo pois tien päältä pitkän aikaa!!!!
Luulin, että meno kuljetusalalla siistiytyisi kun minä poistun kuvioista?!
Onkohan "Kaivuri_Petri" ollut vielä kuinka nohevana ratsaajana kuvioissa mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877