Ei Artulla mitään tunteita ole

Anonyymi

Niinkuin itsekin kertoi muutama ilta sitten tupakkatolpalla:
"Olen sisältä täysin kuollut. En tunne enää mitään."

Hölmö. Kunnia-asiaksi tuota ei voi sanoa, vaan köyhyydeksi.

Nyt Ella kertoo seuraavaa:
https://bigbrother.fi/uutiset/ella-rehellisena-tunteistaan-arttua-kohtaan-en-ma-nyt-ihan-oottanut-etta-se-tommoseks-menis :

"“Mut sit mä aloin miettii sitä, et kun se on just puhunu siitä, että hän haluu niinku semmosen kohun. Tämmösen jutun. Nii et oisko tää vaan osa semmosta?” Ella puntaroi mahdollisuuksia Artun aikeista.

Arttu on kertonut tupakkapaikalla, kenties läpällä, luvanneensa kaverilleen harrastavansa seksiä BB-talossa."

Vilkaisin, mitä ikää Arttu edustaa: 26 vuotias. Ella on 23. Eli Arttukin on vielä lähes lapsi. Onkohan se useinkin syöny aamiaisiks sieniä, kun on vain sellanen tyhjän hölöttäjä?

Arttu vielä pilaa Ellankin elämän. Aivonsa pilanneen kanssa ei pitäisi ryhtyä suhteisiin.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska tilanne:
      Julia apinoi Ellaa! Katsokaa suoraa lähetystä! Kummallakin valkoinen, pitkähihainen paita ja vaaleat, pitkät hiukset poninhännällä, mustalla lenksulla! Säälittävää.

      Ja Ella ja Ellan vaatteet ovat kauniimmat!
      Julia on apina, 🐒
      Ella taas aito nainen. 👩🏼

      • Anonyymi

        No ei hyvänen aika jopa taas joku hinttari vitsin murhasi.Kyllä Julia Eetun voittaa 100-0 Julian hyväksi onhan he ihan eri maata,eihän miestä ja naista voi samalla lailla arvioida.JULIA on kaunis luonnostaan,Eetulle taas naama kuin petolinnun se .


      • Anonyymi

        Ellalla munat teipattu vakoon. Huomaa kuinka Ella on niin katellinen Julialle


    • Anonyymi

      Onhan niillä eroa kuin yöllä ja päivällä. Toinen on mies ja toinen nainen.
      Eetusta näkee välittömästi, ei tarvitse edes suutaan avata, äänihän on ihan miehen ääni, että eetu on mies, tekemällä tehty naisen näköiseksi.
      Siihen on mennyt botoxia aika tavalla ja kasa meikkejä, siis tehty ihan luonnottoman näköiseksi. Ja eetulla on munat.

    • Anonyymi

      Eikö tässä avauksessa ollut vaan Artusta kyse? Ei Ellasta ja Juliasta.
      Arttu puhuu koko ajan läpiä päähänsä. Kaikilla ihmisillä tunteet on.
      Artulla ne vaan on tuollaiset kylmät. Muutenkin ihan outo, flegmaattinen tyyppi.
      Mitähän mahtaa olemuksellaan viestittää? Kaljusta, takaraivolla roikkuvalla hiussuortuvalla ja niillä pentagrammipaidoillaan?
      Arttu ei edes jaksa aina pukeutua. Kylpytakissa vaan tuolla hilluu.

      • Anonyymi

        Arttu oli niin menettänyt toivonsa jäädä Taloon, että kun Kati ja Sami lähtivät, heittäytyi sohvalle selälleen, piti päästään kiinni ja huusi: "Kati ja Sami? V*u! Mitä mä täällä teen! MUNHAN piti lähtee! Mä olin jo lähdössä! Mitä mä täällä teen!" jne, tätä rataa...

        Lapsihan tuo Arttuli on. Välillä vaikuttaa aikuisemmalta, mutta ihan vauva se on. Pienen pojan haaveet: "6 viikkoa ilman. Nyt mä oon maailman onnellisin jätkä...!" Autuas hymy korvasta toiseen.

        Meijän Arttu, telkkarissa. 🙂

        Mullakin on yks tuttu Nivalassa. Mut siellä hautuumaalla.


    • Anonyymi

      Turhanpäiväinen tyhjän nauraja, joutais jo ulos talosta.

      • Anonyymi

        Jotain kummaa on tuon Artun käytös ,mitähän se ajaa oikein takaa. Onkohan se aina ollu tuollainen ?


    • Anonyymi

      Eetun vaatteet on rumia kun ne on jätkän päällä. Siis naisille kuuluvat vaatteet.
      Eetu on suuri irvikuva.

    • Anonyymi

      Kuka enää haluaa tuota Arttua tämän jälkeen, kun peuhasi petipuuhissa homon kanssa. Eiköhän sille siitä tulla vielä homoiluistaan naljailemaan.
      Vielä jotenkin, ehkä vähän ymmärtäisi, jos kyseessä olisi nainen, mutta kun on jätkä.
      Heidän tapauksensa on oksennus.

      • Anonyymi

        Homoilusta puhut ja ihmettelet, kun Artun petikaveri on jätkä eikä nainen? Mitenhän sinä homojen mieltymykset oikein ymmärrät? Nekö niinkuin olisi parempia, kun olisivat homoina edes naisen kanssa? Koominen on käsityksesi.


    • Anonyymi

      Tämä Nivalan kyseen alainen " uros " lahja, BB:ltä turhuuksien markkinoille.
      Siinä hemmo joka on koko talossa olon ajan esittänyt " kaveri porkalleen " kovaa jätkää.
      Jotka nai vaikka tikapuutkin.
      Noita nyssyköitä itseään kiroilemalla tehostavia hännysporukan keulilla raahustavia on tullut nähtyä.
      Jotta ei koulutus ole ( insinööri ) sivistystä korvien väliin tuonut tälle yksilölle.
      Toiseaalta jos kotona on uskovainen äiti, kaiketi sitä pitää esittää jotta katu-uskottavuus säilyy.
      Tuolta se näyttää, näin kun touhua nähnyt

    • Anonyymi

      Ne arttu ja eetu myrkyttää koko talon ilmapiirin.
      Hirveä himo molemmilla homoilla.
      Itse olen toivonut koko ajan, että eetu häipyisi talosta, on aika eriskummallinen mies.
      Pitelee naisten vaatteita ja meikkailee aamusta iltaan ja öisin tyhjentää Artun pussit.
      Muuten päällepäin kaikki ominaisuudet on miehen, puhe, näkö ym.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2804
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      520
      2642
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe