SALALIITTOI, margaritoi!!
Kuningas pähkinä ja setä tamu
6
238
Vastaukset
- Anonyymi
kuningas lakritsi ja setä mamu. blondei ja pikku poikii
- Anonyymi
Tämä "kuningas pähkinä" oikea nimi pekka karppinen on sanonut erikoisia asioita minulle. Joskus 2014 olen ollut vaasassa yökerhossa nimeltä sky bar & terrace. Tämä sijaitsee 9 kerroksessa, joten aika korkealla. Olin terassilla, katsoin alas maahan päin, tämä "kuningas pähkinä" on sanonut kauempaa "hyppää niin kuolet nuorena." Eräässä toisessa yökerhossa vaasassa hän taisi sanoa minua katsoen "perse ylös ja naama alas".
Istuin mcdonaldsissa, pian lähelle istuu vaaleahiuksinen nainen, se istuu änkien siihen väliin.
Samoin tämän kaveri "setä tamu" oikea nimi mikko tamminen on ollut hieman erikoinen. On vaikka sanonut jotain mistä en saanut selvää nopeasti ja vihaisesti kun käveli ohi ja yökerhossa käveli päin sanoen vihaisesti jotain. Jos en olisi väistänyt olisi osunut.- Anonyymi
En käy yökerhoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy yökerhoissa.
Miten liittyy aiheeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen
Mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä.
Tyypillinen suomalainen vastaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942004Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321732Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.111659- 1751518
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1081242Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2131197- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135