SALALIITTOI, margaritoi!!
Kuningas pähkinä ja setä tamu
6
267
Vastaukset
- Anonyymi
kuningas lakritsi ja setä mamu. blondei ja pikku poikii
- Anonyymi
Tämä "kuningas pähkinä" oikea nimi pekka karppinen on sanonut erikoisia asioita minulle. Joskus 2014 olen ollut vaasassa yökerhossa nimeltä sky bar & terrace. Tämä sijaitsee 9 kerroksessa, joten aika korkealla. Olin terassilla, katsoin alas maahan päin, tämä "kuningas pähkinä" on sanonut kauempaa "hyppää niin kuolet nuorena." Eräässä toisessa yökerhossa vaasassa hän taisi sanoa minua katsoen "perse ylös ja naama alas".
Istuin mcdonaldsissa, pian lähelle istuu vaaleahiuksinen nainen, se istuu änkien siihen väliin.
Samoin tämän kaveri "setä tamu" oikea nimi mikko tamminen on ollut hieman erikoinen. On vaikka sanonut jotain mistä en saanut selvää nopeasti ja vihaisesti kun käveli ohi ja yökerhossa käveli päin sanoen vihaisesti jotain. Jos en olisi väistänyt olisi osunut.- Anonyymi
En käy yökerhoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy yökerhoissa.
Miten liittyy aiheeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen
Mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä.
Tyypillinen suomalainen vastaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767