SALALIITTOI, margaritoi!!
Kuningas pähkinä ja setä tamu
6
251
Vastaukset
- Anonyymi
kuningas lakritsi ja setä mamu. blondei ja pikku poikii
- Anonyymi
Tämä "kuningas pähkinä" oikea nimi pekka karppinen on sanonut erikoisia asioita minulle. Joskus 2014 olen ollut vaasassa yökerhossa nimeltä sky bar & terrace. Tämä sijaitsee 9 kerroksessa, joten aika korkealla. Olin terassilla, katsoin alas maahan päin, tämä "kuningas pähkinä" on sanonut kauempaa "hyppää niin kuolet nuorena." Eräässä toisessa yökerhossa vaasassa hän taisi sanoa minua katsoen "perse ylös ja naama alas".
Istuin mcdonaldsissa, pian lähelle istuu vaaleahiuksinen nainen, se istuu änkien siihen väliin.
Samoin tämän kaveri "setä tamu" oikea nimi mikko tamminen on ollut hieman erikoinen. On vaikka sanonut jotain mistä en saanut selvää nopeasti ja vihaisesti kun käveli ohi ja yökerhossa käveli päin sanoen vihaisesti jotain. Jos en olisi väistänyt olisi osunut.- Anonyymi
En käy yökerhoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy yökerhoissa.
Miten liittyy aiheeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen
Mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä.
Tyypillinen suomalainen vastaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010