Kerro ihastuksestasi jotain kaunista

Anonyymi

Hyvän mielen ketju olkoon tämä!!

364

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihana, viisas ja haluttava
      Minäkin olen sitä
      Nähdäänkö
      Ja jaetaan se mitä meillä on jaettavaa
      Elämää ja kokemuksia, hetkiä
      Nyt ja tulevaisuudessa
      Luotan itseeni, sinuun ja meihin
      Me voimme tehdä sen vielä

      • Anonyymi

        Voi kunpa olisikin näin ja tunteet molemmin puolisia. Kuinka kaipaankaan läheisyyttä ja asioiden jakamista sekä välittämistä. Hänen seurassaan on hyvä olla, puhua ja nauraa. Tulla hyväksytyksi sellaisenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa olisikin näin ja tunteet molemmin puolisia. Kuinka kaipaankaan läheisyyttä ja asioiden jakamista sekä välittämistä. Hänen seurassaan on hyvä olla, puhua ja nauraa. Tulla hyväksytyksi sellaisenaan.

        Asiat on näin minulla
        Ja tunteet niin voimakkaita häntä kohtaan
        Hänen seurassaan on ollut upeaa olla
        Keskustella ja olla
        Läheisyyttä haluan kokea
        Juuri sellaisena kuin se tulee
        Hetkessä kahden ihmisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat on näin minulla
        Ja tunteet niin voimakkaita häntä kohtaan
        Hänen seurassaan on ollut upeaa olla
        Keskustella ja olla
        Läheisyyttä haluan kokea
        Juuri sellaisena kuin se tulee
        Hetkessä kahden ihmisen

        Luuletko että se voisi toteutua?
        Oletko lähestynyt häntä?
        Ootteko jutelleet aiheen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että se voisi toteutua?
        Oletko lähestynyt häntä?
        Ootteko jutelleet aiheen?

        On ja ei... Paljon hankalia olosuhteita, uusia ja täysin outoja minulle, paljon rohkeutta keskeneräisyydessäni vaativaa. Uskon että pystyn hänen kanssaan siihen jos hän vain vielä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja ei... Paljon hankalia olosuhteita, uusia ja täysin outoja minulle, paljon rohkeutta keskeneräisyydessäni vaativaa. Uskon että pystyn hänen kanssaan siihen jos hän vain vielä haluaa.

        Puhu hänen kanssaan, jos teillä kerran on keskusteluyhteys näihin asioihin. Pyydä vaikka tapaamista, että olette kahden. Jos tunteita on molemmilla, niin kyllä silloin asiat haluaa selvittää. Ainakin minä ilahtuisin, jos saisin yhteydenoton ja ei jäisi epäselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu hänen kanssaan, jos teillä kerran on keskusteluyhteys näihin asioihin. Pyydä vaikka tapaamista, että olette kahden. Jos tunteita on molemmilla, niin kyllä silloin asiat haluaa selvittää. Ainakin minä ilahtuisin, jos saisin yhteydenoton ja ei jäisi epäselvää.

        Laitoin viestiä, kömpelöä, mutta toivottavasti hän vastaa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin viestiä, kömpelöä, mutta toivottavasti hän vastaa 😍

        Pidetään peukkuja. Ainakin olet yrittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetään peukkuja. Ainakin olet yrittänyt.

        Niimpä 😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa olisikin näin ja tunteet molemmin puolisia. Kuinka kaipaankaan läheisyyttä ja asioiden jakamista sekä välittämistä. Hänen seurassaan on hyvä olla, puhua ja nauraa. Tulla hyväksytyksi sellaisenaan.

        Hyväksytyksi omana itsenään tulemisen tunne on tärkeintä minullekin 💖


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Mikään ihastuttaa erityisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytyksi omana itsenään tulemisen tunne on tärkeintä minullekin 💖

        Onko sinulla ihastus jonka kanssa tuntuu tuolta. Tulee hyväksytyksi itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Mikään ihastuttaa erityisesti?

        Voiko sellaisia asioita eritellä, hän kokonaisuudessaan, hämmentävän uniikki sekoitus nopeaa ja tarkkaa havainnointia, voimaa, rentoutta ja elämäniloa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ihastus jonka kanssa tuntuu tuolta. Tulee hyväksytyksi itsenään.

        Kyllä, ja koen hyväksyväni hänet niin kuin hän on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja koen hyväksyväni hänet niin kuin hän on...

        Kuulostaa hyvälle. Oletko edennyt hänen kanssaan?Tai aiotko tehdä aloitteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sellaisia asioita eritellä, hän kokonaisuudessaan, hämmentävän uniikki sekoitus nopeaa ja tarkkaa havainnointia, voimaa, rentoutta ja elämäniloa...

        Huh mikä kuvaus. Ihana. Miten kuvailisit itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh mikä kuvaus. Ihana. Miten kuvailisit itseäsi?

        Hän on kertakaikkiaan upea.. Minä totaali idiootti ja huono kommunikoimaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kertakaikkiaan upea.. Minä totaali idiootti ja huono kommunikoimaan..

        Miksi niin sanot? Millä tavalla olet yrittänyt kommunikoida hänelle sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kertakaikkiaan upea.. Minä totaali idiootti ja huono kommunikoimaan..

        Heh😅, ainakin olet hyvä kirjoittamaan. Ratkaisevaa on se mitä sanoja annat, ei se miten tai mihin...

        ...tai no, jos huudat maassa olevaan kuoppaan ja peität sen mullalla, ei kai niitä silloin kukaan löydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh😅, ainakin olet hyvä kirjoittamaan. Ratkaisevaa on se mitä sanoja annat, ei se miten tai mihin...

        ...tai no, jos huudat maassa olevaan kuoppaan ja peität sen mullalla, ei kai niitä silloin kukaan löydä.

        Mielenkiintoista, sanoi eräs kuopassa ollut 💚 ja on onnellinen, että löysi henkilön, joka esti häntä kadottamasta hattuaan❤.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa olisikin näin ja tunteet molemmin puolisia. Kuinka kaipaankaan läheisyyttä ja asioiden jakamista sekä välittämistä. Hänen seurassaan on hyvä olla, puhua ja nauraa. Tulla hyväksytyksi sellaisenaan.

        Tunnen samoin. Minne päin menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, sanoi eräs kuopassa ollut 💚 ja on onnellinen, että löysi henkilön, joka esti häntä kadottamasta hattuaan❤.

        En ole onnellinen ilman sinua. Juttumme on pahasti kesken. Lähdetkö kahville jos pyydän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh😅, ainakin olet hyvä kirjoittamaan. Ratkaisevaa on se mitä sanoja annat, ei se miten tai mihin...

        ...tai no, jos huudat maassa olevaan kuoppaan ja peität sen mullalla, ei kai niitä silloin kukaan löydä.

        En ole onnellinen ilman sinua, jos olet hän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole onnellinen ilman sinua. Juttumme on pahasti kesken. Lähdetkö kahville jos pyydän?

        Paljon sanottu. Ketä "häntä" oikein tarkoitat? Mistä yhteydestä tunnette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sanottu. Ketä "häntä" oikein tarkoitat? Mistä yhteydestä tunnette?

        Nyt yksien opintojen kautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole onnellinen ilman sinua, jos olet hän...

        En usko että olen hän. Hän olisi onnellinen ilman minuakin, luulen. Hän kipinöi ja kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että olen hän. Hän olisi onnellinen ilman minuakin, luulen. Hän kipinöi ja kulkee.

        Jos pyydät lähden kahville sun kanssa, ei epäilystäkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyydät lähden kahville sun kanssa, ei epäilystäkään!

        En kipinöi, enkä kulje. Maassa makaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyydät lähden kahville sun kanssa, ei epäilystäkään!

        Vieläkö tohdit lähteä? Järki ei päätä pakoita... Laitoin viestin jos toisen 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole onnellinen ilman sinua, jos olet hän...

        Tuskinpa olen hän, mutta jos olisin olisin todella onnellinen kanssasi. Minulla on omat jutut elämässä pahasti kesken. Hyvä puoli siinä on se, että kun saan asiani hoidettua tiettyyn pisteeseen, olen todella valmis edessä olevaan elämään ja vapaa tutustumaan eteen tulevaan henkilöön.


    • Anonyymi

      En kai ole tottunut kiltteihin naisiin, siksi haksahdin sinuun. Kiitos että muistit siitä, miten voimakkaasti voi tuntea.

      • Anonyymi

        Oletko tunteesi ilmaissut? Oletteko suhteessa?


      • Anonyymi

        Ei ole kyse kiltteydestä
        Tai sen puutteesta
        Vaan peloista
        Että vain leikit kanssani
        Otat heti toisen
        Niin kuin sanoit
        Vaikka tiedän
        Että oma epätoivosi puhui
        Kaipuusi päästä minun viereeni
        Säikähdin sitä
        Ja myös sitä että näit
        Minut ja pelkoni
        Tyhmyyteni ja keskeneräisyyteni
        Ja olin paljas sinun edessäsi
        Kuin kasaan löyhästi liimattu ruukku
        Eikä se näky ole kaunis
        Kuinka sellaista voi kukaan rakastaa
        Anteeksi
        Venytin aikaa liikaa
        Annatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse kiltteydestä
        Tai sen puutteesta
        Vaan peloista
        Että vain leikit kanssani
        Otat heti toisen
        Niin kuin sanoit
        Vaikka tiedän
        Että oma epätoivosi puhui
        Kaipuusi päästä minun viereeni
        Säikähdin sitä
        Ja myös sitä että näit
        Minut ja pelkoni
        Tyhmyyteni ja keskeneräisyyteni
        Ja olin paljas sinun edessäsi
        Kuin kasaan löyhästi liimattu ruukku
        Eikä se näky ole kaunis
        Kuinka sellaista voi kukaan rakastaa
        Anteeksi
        Venytin aikaa liikaa
        Annatko

        Tämä oli sivusta taasen, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse kiltteydestä
        Tai sen puutteesta
        Vaan peloista
        Että vain leikit kanssani
        Otat heti toisen
        Niin kuin sanoit
        Vaikka tiedän
        Että oma epätoivosi puhui
        Kaipuusi päästä minun viereeni
        Säikähdin sitä
        Ja myös sitä että näit
        Minut ja pelkoni
        Tyhmyyteni ja keskeneräisyyteni
        Ja olin paljas sinun edessäsi
        Kuin kasaan löyhästi liimattu ruukku
        Eikä se näky ole kaunis
        Kuinka sellaista voi kukaan rakastaa
        Anteeksi
        Venytin aikaa liikaa
        Annatko

        Jos itkuisin silmin olit edessäni
        Olit kauneinta mitä tiedän.
        Rikki ja avoin
        Niin herkkä
        Uuden vahvuuden näin sinussa,
        Uskaltaa olla heikko

        Kosketuksen matkan päässä,
        Silti tavoittamattomissa

        Mun peili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itkuisin silmin olit edessäni
        Olit kauneinta mitä tiedän.
        Rikki ja avoin
        Niin herkkä
        Uuden vahvuuden näin sinussa,
        Uskaltaa olla heikko

        Kosketuksen matkan päässä,
        Silti tavoittamattomissa

        Mun peili

        Et silloin kyyneleitäni nähdä voinut
        Eivätkä ne kai muulloinkaan
        sinne asti näkyneet
        Vaikka poskillani valuivat monta kertaa
        Heittivät minut polvilleni
        maahan tuskaani potemaan
        Katkerat pettymyksen kyyneleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et silloin kyyneleitäni nähdä voinut
        Eivätkä ne kai muulloinkaan
        sinne asti näkyneet
        Vaikka poskillani valuivat monta kertaa
        Heittivät minut polvilleni
        maahan tuskaani potemaan
        Katkerat pettymyksen kyyneleet.

        Sinä sanoit olevasi edelleen kyvytön. Aikaa tarvitsevasi vaan kuinka kauan sitä ei kukaan tiedä. Itken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanoit olevasi edelleen kyvytön. Aikaa tarvitsevasi vaan kuinka kauan sitä ei kukaan tiedä. Itken

        En tarvitse enää aikaa, nähdään❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse enää aikaa, nähdään❤

        Ota yhteys minuun 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanoit olevasi edelleen kyvytön. Aikaa tarvitsevasi vaan kuinka kauan sitä ei kukaan tiedä. Itken

        Otan syliini, kuivaan kyyneleesi, pyydän anteeksi, olen ymmärtämätön. Anteeksi että olet joutunut kärsimään, kestämään ja odottamaan. Halaan, laitan jalkani ympärillesi, käteni silittävät hiuksiasi, suutelen hiusrajaasi ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan syliini, kuivaan kyyneleesi, pyydän anteeksi, olen ymmärtämätön. Anteeksi että olet joutunut kärsimään, kestämään ja odottamaan. Halaan, laitan jalkani ympärillesi, käteni silittävät hiuksiasi, suutelen hiusrajaasi ❤

        Anteeksi että olen aiheuttanut pettymystä, surua ja tuskaa. Lupaan hyvittää sen sinulle jollain tavoin. En osaa lukea rivien välistä, opettelen. Keskityn lukemaan kehoni liikettä. Liikun kanssasi samaan tahtiin.


    • Hän on kaunis, ihastukseni ei niinkään. Toivottavasti ei menny nyt huonolle mielelle tämä ketju.

      • Anonyymi

        Kuka on kaunis?
        Ihastuksesi ei ole mut kuka siis on?
        En tajua. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kaunis?
        Ihastuksesi ei ole mut kuka siis on?
        En tajua. 😅

        Hän, ihastukseni kohde on kaunis, kuumottavan kaunis ja seksikäs 😍 Se, että tunnen näin ei ole niinkään kaunista.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hän, ihastukseni kohde on kaunis, kuumottavan kaunis ja seksikäs 😍 Se, että tunnen näin ei ole niinkään kaunista.

        Miksei ole sun tunteesi muka kaunista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei ole sun tunteesi muka kaunista

        En ole sinkku, siksi.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En ole sinkku, siksi.

        No niin, nyt sen ymmärrän... Samanmoinen tilanne itselläkin. Tietääkö tunteiden kohde sun tunteista ja onko molemminpuoleista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt sen ymmärrän... Samanmoinen tilanne itselläkin. Tietääkö tunteiden kohde sun tunteista ja onko molemminpuoleista?

        Tietää ja kyllä, tai ainakin näin sanoo olevan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tietää ja kyllä, tai ainakin näin sanoo olevan.

        No miksi ei sitten olisi jos sanoo olevan? Ei ole silti helppoa ei. Tsemppiä ja toivottavasti tilanne helpottuu johonkin suuntaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ei sitten olisi jos sanoo olevan? Ei ole silti helppoa ei. Tsemppiä ja toivottavasti tilanne helpottuu johonkin suuntaan

        Harvemmin elämä ihan iisisti ja tasaseen menee, vaan matkalla tulee mutkaa ja mäkeä. Hetken kun jaksaa kömpiä ylämäkkeen, niin saattaa päästä tasaselle ja sitte voiki lasketella alamäkeä vaikka pohjalle asti. Ellei sitten tipaha kelkasta kesken matkaa. Mie tipahan aika usein 😅
        Mutta joo, kiitos ja samoin sinne sulle tsemppiä ☺️ Yks ihana tyyppi, itseasiassa juuri hän johon voimakkaan ihastuksen koin, sano mulle kerran ihan muissa merkeissä tosin, jotta asioilla on tapana järjestyä ja yleensä vielä parhain päin. Nähtäväksi jää käykö tässä niin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Harvemmin elämä ihan iisisti ja tasaseen menee, vaan matkalla tulee mutkaa ja mäkeä. Hetken kun jaksaa kömpiä ylämäkkeen, niin saattaa päästä tasaselle ja sitte voiki lasketella alamäkeä vaikka pohjalle asti. Ellei sitten tipaha kelkasta kesken matkaa. Mie tipahan aika usein 😅
        Mutta joo, kiitos ja samoin sinne sulle tsemppiä ☺️ Yks ihana tyyppi, itseasiassa juuri hän johon voimakkaan ihastuksen koin, sano mulle kerran ihan muissa merkeissä tosin, jotta asioilla on tapana järjestyä ja yleensä vielä parhain päin. Nähtäväksi jää käykö tässä niin.

        Uskotaan vielä tähän, että asiat järjestyvät :)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En ole sinkku, siksi.

        Haluatko avata hieman tilannettasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko avata hieman tilannettasi?

        Miehen ja jälkikasvun kanssa saman katon alla asutaan. Parisuhteeksi en tätä kutsuisi, mutta jonkinlainen suhde kuitenkin. Kaikenlainen läheisyys puuttuu. Toimeen tullaan jollain tavalla, riidellään kuitenkin paljon. Siinäpä se lyhykäisyydessään.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miehen ja jälkikasvun kanssa saman katon alla asutaan. Parisuhteeksi en tätä kutsuisi, mutta jonkinlainen suhde kuitenkin. Kaikenlainen läheisyys puuttuu. Toimeen tullaan jollain tavalla, riidellään kuitenkin paljon. Siinäpä se lyhykäisyydessään.

        Eipä kyllä kateeksi käy sinun tilannettasi. Miten pää kestää tuollaista tilannetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kyllä kateeksi käy sinun tilannettasi. Miten pää kestää tuollaista tilannetta?

        No mä en taas ymmärrä et jos riidellään paljon eikä ole parisuhteen läheisyyttä tai edes halua yrittää korjata tilannetta. Niin mikä vaikeus tuossa sitten on? Roikkua suhteessa mitä ei käytännössä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kyllä kateeksi käy sinun tilannettasi. Miten pää kestää tuollaista tilannetta?

        No en mä itekään kateellinen tästä olis jos jollakulla olis sama tilanne ja oma tilanne olis sinkkuus tai lämmin parisuhde. Eikös se oo nähtävissä, jotta kuinka pää on kestäny 😅 No sanotaanko, että koossa on pysyny, mutta tunteet vie välillä kovaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä en taas ymmärrä et jos riidellään paljon eikä ole parisuhteen läheisyyttä tai edes halua yrittää korjata tilannetta. Niin mikä vaikeus tuossa sitten on? Roikkua suhteessa mitä ei käytännössä ole.

        Jos tarttis ajatella vaan itteesä, niin eipä sitä vaikeuksia olis ollutkaan suhdetta stopata.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos tarttis ajatella vaan itteesä, niin eipä sitä vaikeuksia olis ollutkaan suhdetta stopata.

        Niin no ketä se voi hyödyttää ja viedä elämässä eteenpäin jos itse haluis lähteä suhteesta...
        Ihmettelen vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ketä se voi hyödyttää ja viedä elämässä eteenpäin jos itse haluis lähteä suhteesta...
        Ihmettelen vaan.

        En tiiä oonko taas vaan niin väsyny ettei nyt auennut tämä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiiä oonko taas vaan niin väsyny ettei nyt auennut tämä.

        No en kyl yhtään ihmettele et ei auennut, kun mun jutuista ei yleensä saa selkoa. ☺️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No en mä itekään kateellinen tästä olis jos jollakulla olis sama tilanne ja oma tilanne olis sinkkuus tai lämmin parisuhde. Eikös se oo nähtävissä, jotta kuinka pää on kestäny 😅 No sanotaanko, että koossa on pysyny, mutta tunteet vie välillä kovaa.

        Minkä ikäisiä lapsia kuuluu kuvioon? Kyllähän lapset pystyy sopeutumaan ihan mihin vain, jos niiden kanssa vain juttelee asiat selviksi?
        Onko miehelle ihan ok tilanne vai kaipaako hän läheisyyttä tai rakkautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en kyl yhtään ihmettele et ei auennut, kun mun jutuista ei yleensä saa selkoa. ☺️

        Mä oon vähän semmonen jotta mulle pitää kirjottaa (aika) selkokielellä. Tavuviivoja ei tartte 😄 Omia kirjotuksia kun kattoo, niin oikiinkirjotus on mitä on. Sanat on vähän sinnepäin, pilkut missä sattuu ja muutenkin päin honkia 😅 Joten don't worry ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä lapsia kuuluu kuvioon? Kyllähän lapset pystyy sopeutumaan ihan mihin vain, jos niiden kanssa vain juttelee asiat selviksi?
        Onko miehelle ihan ok tilanne vai kaipaako hän läheisyyttä tai rakkautta?

        Ei näytä kaipaavan, mutta mistäs sen varmaksi tietää. Kouluikäistä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon vähän semmonen jotta mulle pitää kirjottaa (aika) selkokielellä. Tavuviivoja ei tartte 😄 Omia kirjotuksia kun kattoo, niin oikiinkirjotus on mitä on. Sanat on vähän sinnepäin, pilkut missä sattuu ja muutenkin päin honkia 😅 Joten don't worry ☺️

        Sama homma, ja pilkkuja ei jaksaisi käyttää, mutta yritetään.. Ja haluan aina käyttää kahta tai kolmea pistettä hajatusteni kanssa... mutta joo eikä se sanoma ole muotoa tärkeämpi?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma, ja pilkkuja ei jaksaisi käyttää, mutta yritetään.. Ja haluan aina käyttää kahta tai kolmea pistettä hajatusteni kanssa... mutta joo eikä se sanoma ole muotoa tärkeämpi?!

        Pääasia että viesti mennee perille ja kutakuinkin semmosena kuin se oli tarkotettu. Tiiätkö, tuosta noista pisteistä... Yks ihana nainen, johon muinoin olin aivan lätkässä, käytti kolmea pistettä peräkkäin ja paljon ☺️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pääasia että viesti mennee perille ja kutakuinkin semmosena kuin se oli tarkotettu. Tiiätkö, tuosta noista pisteistä... Yks ihana nainen, johon muinoin olin aivan lätkässä, käytti kolmea pistettä peräkkäin ja paljon ☺️

        No nii, katoppa tuosta noista kun on tuo tuosta ylimääräinen 😄 Tuon tuosta pukkaa nyt vihriää.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pääasia että viesti mennee perille ja kutakuinkin semmosena kuin se oli tarkotettu. Tiiätkö, tuosta noista pisteistä... Yks ihana nainen, johon muinoin olin aivan lätkässä, käytti kolmea pistettä peräkkäin ja paljon ☺️

        Niinkö? Sehän kuulostaa kivalta, että joku muukin vielä tuota käyttää... Monesti tuntee itsensä vähän jo vanhaksi... ;)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei näytä kaipaavan, mutta mistäs sen varmaksi tietää. Kouluikäistä.

        Minulla myös tuollainen "ukonreppana", ja ihmettelen samaa asiaa, kun niin vähäisellä tulee toimeen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Sehän kuulostaa kivalta, että joku muukin vielä tuota käyttää... Monesti tuntee itsensä vähän jo vanhaksi... ;)

        No niin niin 😄Tämä piste piste piste -neitokainen sai mun pääni aivan pyörryksiin. Isolla todennäköisyydellä olisin häneen edelleen ihastunut ellei meille olisi tullut työero. Hänessä oli kyllä kaikki sellaset piirteet mitä toivoa saattaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla myös tuollainen "ukonreppana", ja ihmettelen samaa asiaa, kun niin vähäisellä tulee toimeen...

        Meillä tullee toimeen kokonaan ilman. Ellei sitten käy naapurissa. En oo kysyny.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin niin 😄Tämä piste piste piste -neitokainen sai mun pääni aivan pyörryksiin. Isolla todennäköisyydellä olisin häneen edelleen ihastunut ellei meille olisi tullut työero. Hänessä oli kyllä kaikki sellaset piirteet mitä toivoa saattaa.

        Työero? Mitäs sellainen tarkoittaa? Ai siis sillä naisella?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meillä tullee toimeen kokonaan ilman. Ellei sitten käy naapurissa. En oo kysyny.

        Näinpä täälläkin on mennyt, ja saisi minunkin puolestani käydä... Ja jos nyt ei ihan naapurissa, niin jossain kuitenkin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työero? Mitäs sellainen tarkoittaa? Ai siis sillä naisella?

        Oltiin läheisiä työkamuja, mutta hän läks sitten toisiin hommiin. Ikävähän mun aluksi tuli, mutta pääsin ihastuksesta eroon. Muutaman kerran on nähty tämän jälkeen. Hän oli tai siis on kaikinpuolin ihana ihminen. Ystävällinen, empaattinen, huumorintajuinen ja hyvä keskustelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä täälläkin on mennyt, ja saisi minunkin puolestani käydä... Ja jos nyt ei ihan naapurissa, niin jossain kuitenkin :)

        No joo ehkä vähän kauempana kumminkin ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työero? Mitäs sellainen tarkoittaa? Ai siis sillä naisella?

        Mä en kertonut koskaan hänelle tunteistani, mutta ne oli niin vahvat, että saattoi kyllä vähän naamasta näkyä 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oltiin läheisiä työkamuja, mutta hän läks sitten toisiin hommiin. Ikävähän mun aluksi tuli, mutta pääsin ihastuksesta eroon. Muutaman kerran on nähty tämän jälkeen. Hän oli tai siis on kaikinpuolin ihana ihminen. Ystävällinen, empaattinen, huumorintajuinen ja hyvä keskustelemaan.

        Kuulostaa kivalta naiselta, mutta en ihan ymmärrä miksi hankkiuduit ihastuksesta eroon jos kerran pidit hänestä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en kertonut koskaan hänelle tunteistani, mutta ne oli niin vahvat, että saattoi kyllä vähän naamasta näkyä 😅

        Miksi et kertonut tunteistasi, jos kerran niitä oli? Siis yhteisen työpaikan vuoksiko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta naiselta, mutta en ihan ymmärrä miksi hankkiuduit ihastuksesta eroon jos kerran pidit hänestä?

        Olihan se periaatteessa ihan kiva olla ihastuksesta sekasin, mutta oli se myös aika raastavaa välillä kun en sinkku ollut tuolloinkaan. Oletan hänen olevan hetero. Hän oli tuolloin sinkku, mutta nykyään on miehen kanssa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olihan se periaatteessa ihan kiva olla ihastuksesta sekasin, mutta oli se myös aika raastavaa välillä kun en sinkku ollut tuolloinkaan. Oletan hänen olevan hetero. Hän oli tuolloin sinkku, mutta nykyään on miehen kanssa.

        Ymmärrän tuskasi, jos ei ole vapaa toimimaan. Samoin heterous, jos on naimisissa ja lapsia. Mutta eihän sitä voi tietää, mitä hän on, kun siis olenhan itsekin naimisissa miehen kanssa vaikka täällä hengailen ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuskasi, jos ei ole vapaa toimimaan. Samoin heterous, jos on naimisissa ja lapsia. Mutta eihän sitä voi tietää, mitä hän on, kun siis olenhan itsekin naimisissa miehen kanssa vaikka täällä hengailen ;)

        Niin, enhän mä varma voi olla hänen suuntautumisestaan. Hän oli aika kosketteleva ja tuli pari kertaa ihan iholle, tai no paidalle. Ne oli kyllä todella kuumottavia hetkiä ☺️ Pari kertaa jäätiin myös tuijottamaan toisiamme ja pakko todeta, jotta hänellä on todella kauniit silmät 😅
        Nyt pitää lopettaa ihanien naisten ajattelu ja kömpiä sänkyyn tai muuten nousee kierrokset liikaa ja sitte ei tule uni ☺️ Hyvää yötä ja kauniita unia!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, enhän mä varma voi olla hänen suuntautumisestaan. Hän oli aika kosketteleva ja tuli pari kertaa ihan iholle, tai no paidalle. Ne oli kyllä todella kuumottavia hetkiä ☺️ Pari kertaa jäätiin myös tuijottamaan toisiamme ja pakko todeta, jotta hänellä on todella kauniit silmät 😅
        Nyt pitää lopettaa ihanien naisten ajattelu ja kömpiä sänkyyn tai muuten nousee kierrokset liikaa ja sitte ei tule uni ☺️ Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Mä sammahdin tuonne yx kaa... En ehtinyt sanoa hyvää yötä! Ois kiva jatkaa juttelua ja kuulla tästä ihanasta naisesta lisää. Itselläkin ihana nainen mielessä, ja sydän haluaa vielä hänen luokseen :) Tuntuu että tilanne alkaisi olla oikea...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä sammahdin tuonne yx kaa... En ehtinyt sanoa hyvää yötä! Ois kiva jatkaa juttelua ja kuulla tästä ihanasta naisesta lisää. Itselläkin ihana nainen mielessä, ja sydän haluaa vielä hänen luokseen :) Tuntuu että tilanne alkaisi olla oikea...

        Mä sammuin heti puolenyön jälkeen ja heräsin aamulla kellon soittoon. Ei oo kovin tyypillistä mulle tuommonen katkeamaton uni eli yleensä herään vähintään kertaalleen yön aikana. Liekö otti ihanista naisista juttelu niin koville, että olin tuolleen koko yön tajuttomana 😅 Tietääkö tuo sun ihana naisesi sun tunteistasi?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä sammuin heti puolenyön jälkeen ja heräsin aamulla kellon soittoon. Ei oo kovin tyypillistä mulle tuommonen katkeamaton uni eli yleensä herään vähintään kertaalleen yön aikana. Liekö otti ihanista naisista juttelu niin koville, että olin tuolleen koko yön tajuttomana 😅 Tietääkö tuo sun ihana naisesi sun tunteistasi?

        Kiva kuulla jos saatoin auttaa näillä tarinoilla ja että sait nukuttua koko yön. :). Minun ihana naiseni (aivan mahtavaa kun voin kirjoittaa noin (!!!!)), on kuullut liikaakin vuodatuksiani. Olen aivan ulalla hänen suhteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos saatoin auttaa näillä tarinoilla ja että sait nukuttua koko yön. :). Minun ihana naiseni (aivan mahtavaa kun voin kirjoittaa noin (!!!!)), on kuullut liikaakin vuodatuksiani. Olen aivan ulalla hänen suhteensa.

        Minäkin nukuin pari tuntia enemmän kuin yleensä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos saatoin auttaa näillä tarinoilla ja että sait nukuttua koko yön. :). Minun ihana naiseni (aivan mahtavaa kun voin kirjoittaa noin (!!!!)), on kuullut liikaakin vuodatuksiani. Olen aivan ulalla hänen suhteensa.

        Mukava kuulla, jotta unet maistu ja vielä vähän normaalia pitempääkin. Mulla tullee tuosta ihanasta naisesta semmonen miellenyhtymä, mutta se on jo mennyttä ja sillon se taijettiin kirjottaa isolla alkukirjaimella. Tuolla toisessa ketjussa arvosteltiin just mun sisälukutaitoa, niin en tiiä arvaanko paljon arvailla 😅 tai muutaka. Sie oot siis kova vuodattamaan. Eikös se ole hyvä että toista muistuttaa tarpeeksi ussein 😄 Mä oon kans joskus vuodattanut, myös kyyneliä, ilosta ja surusta. Jos on ulalla niin tarkoittaako se sun kielellä, jotta on pihalla vai meinaako se, että on aalloilla?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mukava kuulla, jotta unet maistu ja vielä vähän normaalia pitempääkin. Mulla tullee tuosta ihanasta naisesta semmonen miellenyhtymä, mutta se on jo mennyttä ja sillon se taijettiin kirjottaa isolla alkukirjaimella. Tuolla toisessa ketjussa arvosteltiin just mun sisälukutaitoa, niin en tiiä arvaanko paljon arvailla 😅 tai muutaka. Sie oot siis kova vuodattamaan. Eikös se ole hyvä että toista muistuttaa tarpeeksi ussein 😄 Mä oon kans joskus vuodattanut, myös kyyneliä, ilosta ja surusta. Jos on ulalla niin tarkoittaako se sun kielellä, jotta on pihalla vai meinaako se, että on aalloilla?

        Mie korjaan tuon yhen 😝 kielivirheen joka kosahti tuohon eli mielleyhtymä 😅 Muut virheet saa jäähä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mukava kuulla, jotta unet maistu ja vielä vähän normaalia pitempääkin. Mulla tullee tuosta ihanasta naisesta semmonen miellenyhtymä, mutta se on jo mennyttä ja sillon se taijettiin kirjottaa isolla alkukirjaimella. Tuolla toisessa ketjussa arvosteltiin just mun sisälukutaitoa, niin en tiiä arvaanko paljon arvailla 😅 tai muutaka. Sie oot siis kova vuodattamaan. Eikös se ole hyvä että toista muistuttaa tarpeeksi ussein 😄 Mä oon kans joskus vuodattanut, myös kyyneliä, ilosta ja surusta. Jos on ulalla niin tarkoittaako se sun kielellä, jotta on pihalla vai meinaako se, että on aalloilla?

        Pahasti pihalla sitä on tullut oltua, vaikka tavoite on ollut aivan jotain muuta :( Jotain jopen juttuja äsken kuuntelin, mikä se biisi olikaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahasti pihalla sitä on tullut oltua, vaikka tavoite on ollut aivan jotain muuta :( Jotain jopen juttuja äsken kuuntelin, mikä se biisi olikaan?

        Enpä lähe arvailemmaan, kun on niin kattava biisivalikoima ☺️ No tuntuuko se siltä, että tavoite olis nyt lähempänä vai ootko menny väärään suuntaan?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miehen ja jälkikasvun kanssa saman katon alla asutaan. Parisuhteeksi en tätä kutsuisi, mutta jonkinlainen suhde kuitenkin. Kaikenlainen läheisyys puuttuu. Toimeen tullaan jollain tavalla, riidellään kuitenkin paljon. Siinäpä se lyhykäisyydessään.

        Kuulostaa minun elämältäni. Lähden nyt järjestämään omaa elämää.


    • Anonyymi

      Hän on ihanampi kuin uskookaan. Sekoitus vaatimattomuutta ja tervettä itseluottamusta. Hetket, kun hän heittäytyy ja hassuttelee tuovat hymyn huulille. Hänen nauruansa on ihana kuunnella. On vakavanakin suloinen. Uskon hänen jo aavistaneen ihastumiseni sisimmässään.

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitat. Aiotko tehdä asialle jotakin? Tunnustaa tunteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitat. Aiotko tehdä asialle jotakin? Tunnustaa tunteesi?

        En tiedä. Toivon, että asiat kulkisivat omalla painollaan kohti hetkeä, jossa tunnustaminen tulisi luontevasti tai että sanojen sijaan tapahtuisi fyysistä lähentymistä. Tilanteeseen liittyy muitakin ihmisiä enkä koe oikeutetuksi sekaantua tai sekoittaa toisen elämää. Helpompaa tietysti olisi, jos toinen tulisi vielä vähän vastaan. Unohtaa en pysty, enkä toivosta luopumaan. Hän on sydämessäni aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Toivon, että asiat kulkisivat omalla painollaan kohti hetkeä, jossa tunnustaminen tulisi luontevasti tai että sanojen sijaan tapahtuisi fyysistä lähentymistä. Tilanteeseen liittyy muitakin ihmisiä enkä koe oikeutetuksi sekaantua tai sekoittaa toisen elämää. Helpompaa tietysti olisi, jos toinen tulisi vielä vähän vastaan. Unohtaa en pysty, enkä toivosta luopumaan. Hän on sydämessäni aina.

        Sen verran minussa naista on ollut, että olen hänelle tehnyt selväksi hänen olevan arvokas, tärkeä ja ihminen, jota en tahdo menettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran minussa naista on ollut, että olen hänelle tehnyt selväksi hänen olevan arvokas, tärkeä ja ihminen, jota en tahdo menettää.

        Se on hieno juttu. Muista myös ettet sinä voi sekoittaa kenenkään elämää ellei joku anna sinun tehdä sitä.


    • Anonyymi

      Anteeksi, että mörköni kummittelevat vielä
      Ehkä se johtuu lokakuusta
      Synkistä illoista
      Yksin pimeässä
      En halua antaa
      Niiden erottaa meitä toisistamme
      Tavataan ja puhutaan
      Poltetaan loputkin möröt
      Näin halloweenin kynnyksellä.

      • Anonyymi

        Kunpa olisitkin hän. Kaksi tärkeää päivää halloweenin lisäksi. Tule sinä luokseni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa olisitkin hän. Kaksi tärkeää päivää halloweenin lisäksi. Tule sinä luokseni!

        Niin. Kaksi tärkeää päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kaksi tärkeää päivää

        Mitkä kaksi tärkeää päivää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kaksi tärkeää päivää

        Mitä silloin tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kaksi tärkeää päivää

        Jos olet hän niin tiedät pallon olevan sinulla. Minä omat ajatukseni olen sinulle kertonut. Sinun mörkösi ovat vain sinun käsiteltävissä. Tule sinä luokseni. Ota yhteyttä. Vai toivoisitko vain pystyväsi vaikka et pystykään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän niin tiedät pallon olevan sinulla. Minä omat ajatukseni olen sinulle kertonut. Sinun mörkösi ovat vain sinun käsiteltävissä. Tule sinä luokseni. Ota yhteyttä. Vai toivoisitko vain pystyväsi vaikka et pystykään?

        Laitoin viestiä omalleni, et taida olla hän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin viestiä omalleni, et taida olla hän...

        En taida kun ei viestiä ole tullut :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin viestiä omalleni, et taida olla hän...

        Mitä hän vastasi viestiisi? Tuleeko luoksesi vai vältteleekö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä kaksi tärkeää päivää?

        Uusivuosi ja synttärit


    • Anonyymi

      Hänen lähellään sanat häviää mielestä, tunnen perhosia vatsassa ja kuumotuksen rinnassa ja kun hän hymyilee niin tuntuu että polvet pettää alta. Hän on vallannut mun ajatukset täysin ja minulle hän on maailman kaunein nainen. 💖

      • Anonyymi

        Etpä olisi paremmin voinut kuvailla tunteitani❤


      • Anonyymi

        Mul on ku ajattelinkin häntä niin koko kropassa polttaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on ku ajattelinkin häntä niin koko kropassa polttaa..

        Mä rupeen läähättää😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä olisi paremmin voinut kuvailla tunteitani❤

        Harmi kun ei olla toistemme ”hän”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun ei olla toistemme ”hän”.

        Mistäs tiedät? Mistäs oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät? Mistäs oot?

        Tiedän vaan, mutta saahan sitä aina haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rupeen läähättää😜

        Aah, ihanaa. Olisitpa hän ja tunne molemminpuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rupeen läähättää😜

        Mä rupeen lällättään


    • Anonyymi

      Ensin kaikkea toiveikaista ja kaunista julkaistu.
      Sitten saa käsityksen kuin kaikki olisi unohdettu ja uudesti synnytty.

      • Anonyymi

        Niinpä, itse en ainakaan ole ketään unohtanut. Mietin että oman voiman ja tahdon haltuunotto ja toimeenpanoon ryhtyminen voi joskus näyttäytyä uudelleen syntymän tapaisena ja liikkeelle lähtönä pohdiskelun jälkeen. Yksi vertaus olisi toki hieman maskuliininen miekan löytämisen vertauskuva, että konkreettisesti toimii päätöksen ja halun mukaan. En tiedä toki mistä tässä tapauksessa on kyse ja miten omaa tilannetta kuvata että tulisi oikein ymmärretyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, itse en ainakaan ole ketään unohtanut. Mietin että oman voiman ja tahdon haltuunotto ja toimeenpanoon ryhtyminen voi joskus näyttäytyä uudelleen syntymän tapaisena ja liikkeelle lähtönä pohdiskelun jälkeen. Yksi vertaus olisi toki hieman maskuliininen miekan löytämisen vertauskuva, että konkreettisesti toimii päätöksen ja halun mukaan. En tiedä toki mistä tässä tapauksessa on kyse ja miten omaa tilannetta kuvata että tulisi oikein ymmärretyksi.

        Sain vain käsityksen et nyt on kaikki hyvin kun on päästy eteenpäin.
        Mä en taas edes halua eteenpäin ilman häntä.
        Pakko vaan myöntää et surulliselta tuntuu itsekkäistä syistä mut lopputulema ja pääasia on se et hänellä on sitten parempi olla.
        Mä en unohda häntä koskaan, pitää yrittää vältellä sen minkä pystyy et en ahdista häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain vain käsityksen et nyt on kaikki hyvin kun on päästy eteenpäin.
        Mä en taas edes halua eteenpäin ilman häntä.
        Pakko vaan myöntää et surulliselta tuntuu itsekkäistä syistä mut lopputulema ja pääasia on se et hänellä on sitten parempi olla.
        Mä en unohda häntä koskaan, pitää yrittää vältellä sen minkä pystyy et en ahdista häntä.

        Sivusta siis edellisen kommentin kirjoitin, en siis ole eräiden ketjujen aloittaja. Itselläni vähän samantapainen tilanne menossa, enkä halua tulla sekoitetuksi niihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta siis edellisen kommentin kirjoitin, en siis ole eräiden ketjujen aloittaja. Itselläni vähän samantapainen tilanne menossa, enkä halua tulla sekoitetuksi niihin...

        En mä ainakaan yhdistele täällä eri kommentteja johonkin tiettyyn. Ei niistä saa mitään selkoa koska suurin osa anonyymejä.


      • Anonyymi

        Julkaistu missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaistu missä?

        Eräässä yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä yhteydessä.

        Facessako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facessako?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        En tiedä tulenko koskaan pääsemään tästä yli. Epäilen vahvasti. Ainakin hän jää ikuisesti mun sydämeen.
        Tää ihastuminen on ollut niin rajua ja muuttanut mun käyttäytymistä ihan sellaiseksi et en pysy itse mitenkään mukana mun mielialoissa.
        Sattuu, sattuu ja sattuu vaan kokoajan. Puristaa ja kuristaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tulenko koskaan pääsemään tästä yli. Epäilen vahvasti. Ainakin hän jää ikuisesti mun sydämeen.
        Tää ihastuminen on ollut niin rajua ja muuttanut mun käyttäytymistä ihan sellaiseksi et en pysy itse mitenkään mukana mun mielialoissa.
        Sattuu, sattuu ja sattuu vaan kokoajan. Puristaa ja kuristaa.

        Etkö voi puhua hänen kanssaan tuosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi puhua hänen kanssaan tuosta?

        Hän on monesti kertonut olevansa onnellinen, en halua vaivata. En koe myöskään et mul olis siihen oikeutta.

        En itse ainakaan voisi sanoa et olisin onnellinen jos olisin sillä hetkellä todella ihastunut ja asian suhteen ei ole löytynyt mitään selvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tulenko koskaan pääsemään tästä yli. Epäilen vahvasti. Ainakin hän jää ikuisesti mun sydämeen.
        Tää ihastuminen on ollut niin rajua ja muuttanut mun käyttäytymistä ihan sellaiseksi et en pysy itse mitenkään mukana mun mielialoissa.
        Sattuu, sattuu ja sattuu vaan kokoajan. Puristaa ja kuristaa.

        Miten kauan olet ollut ihastunut? Kyllähän sinä yli voit päästä, jos tunne ei molemmin puolista ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan olet ollut ihastunut? Kyllähän sinä yli voit päästä, jos tunne ei molemmin puolista ole.

        Useamman vuoden. En millään pääse.


      • Anonyymi

        Ehkä tää tästä, huomenna (tai siis tänään) pääsen puhumaan hänen kanssaan. Mun on vaan pakko kuulla se hänen suustaan et häntä ei kiinnosta. Niin sit mun on vähän helpompi jatkaa eteenpäin. Vaikka hän jää mun sydämen silti ikuisesti. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on monesti kertonut olevansa onnellinen, en halua vaivata. En koe myöskään et mul olis siihen oikeutta.

        En itse ainakaan voisi sanoa et olisin onnellinen jos olisin sillä hetkellä todella ihastunut ja asian suhteen ei ole löytynyt mitään selvyyttä.

        Mä haluaisin selvittää, jos mua koskisi tuo. Olen onnellinen, mutta kaipaan suhdetta. Koen, että parisuhteen puuttuminen on iso miinus elämässäni, mutta siinä on muuten asiat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman vuoden. En millään pääse.

        Mulla on kans tunteita ollut vuosia. Oon yrittänyt hänen kanssaan puhua, mutta en täysin suoraan. Olisi ehkä pitänyt, jotta saisi työstettyä tän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, itse en ainakaan ole ketään unohtanut. Mietin että oman voiman ja tahdon haltuunotto ja toimeenpanoon ryhtyminen voi joskus näyttäytyä uudelleen syntymän tapaisena ja liikkeelle lähtönä pohdiskelun jälkeen. Yksi vertaus olisi toki hieman maskuliininen miekan löytämisen vertauskuva, että konkreettisesti toimii päätöksen ja halun mukaan. En tiedä toki mistä tässä tapauksessa on kyse ja miten omaa tilannetta kuvata että tulisi oikein ymmärretyksi.

        Kerro, kerro... toimeenpanosta, miekka vertauksesta, päätöksistä ja haluista. Haluan kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, kerro... toimeenpanosta, miekka vertauksesta, päätöksistä ja haluista. Haluan kuulla.

        Haluun sut mun salaiseen puutarhaan 😍😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tulenko koskaan pääsemään tästä yli. Epäilen vahvasti. Ainakin hän jää ikuisesti mun sydämeen.
        Tää ihastuminen on ollut niin rajua ja muuttanut mun käyttäytymistä ihan sellaiseksi et en pysy itse mitenkään mukana mun mielialoissa.
        Sattuu, sattuu ja sattuu vaan kokoajan. Puristaa ja kuristaa.

        Mulla on aivan sama. Kunpa pääsisin hänen viereensä mahd pian ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun sut mun salaiseen puutarhaan 😍😘

        Voinko jäädä sinne asumaan? 🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinko jäädä sinne asumaan? 🌺

        Voi kyllä, tehdään siitä yhdessä paratiisi 🌸❤🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on aivan sama. Kunpa pääsisin hänen viereensä mahd pian ❤

        Voimia ja halaus sulle ❤️ toivotaan parasta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, kerro... toimeenpanosta, miekka vertauksesta, päätöksistä ja haluista. Haluan kuulla.

        Kuiman kosketuksen höyrävässä ilmassa
        Pimenevässä illassa
        Kokea kun saisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuiman kosketuksen höyrävässä ilmassa
        Pimenevässä illassa
        Kokea kun saisin

        Kuumaa yritettiin tavata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, kerro... toimeenpanosta, miekka vertauksesta, päätöksistä ja haluista. Haluan kuulla.

        Miekkaani käytän epäröimättä
        Suitsukkeita levitän tuuleen
        Rummulla vauhtia pidän
        Kuvia kaihtamatta
        Aatteita kumartamatta
        Pyhiä pelkäämättä
        Suojellakseni liekkiäni
        Hänen kunniakseen
        hänen liekillensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekkaani käytän epäröimättä
        Suitsukkeita levitän tuuleen
        Rummulla vauhtia pidän
        Kuvia kaihtamatta
        Aatteita kumartamatta
        Pyhiä pelkäämättä
        Suojellakseni liekkiäni
        Hänen kunniakseen
        hänen liekillensä.

        Ja omalle liekilleni miekkaani kannan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekkaani käytän epäröimättä
        Suitsukkeita levitän tuuleen
        Rummulla vauhtia pidän
        Kuvia kaihtamatta
        Aatteita kumartamatta
        Pyhiä pelkäämättä
        Suojellakseni liekkiäni
        Hänen kunniakseen
        hänen liekillensä.

        Kyllä osuu... mutta en suostu vielä vastaamaan. Aika ei ole vielä siirtynyt sopivaan kohtaan.


    • Anonyymi

      Tunnen hänet kehossani,
      siitä hetkestä alkaen, kun saapuu samaan rakennukseen.

      Hänessä on valo

      Keskusteluissa upoan rakastaviin silmiin.
      Hän on hyvä, kaunis ja
      Lempeä

      Vääryyden edessä puolustaa heikompia ja silloin terästäkin kovempi, silti oikeudenmukainen ja kärsivällinen .

      Hän kertoo maailmastaan kauniisti

      Voisin viettää hänen seurassaan ikuisuuden.

      Hän tekee minusta paremman ihmisen,
      Hyväksyvällä ja lempeällä huomioimisella.

      • Anonyymi

        Miten voit tuntea hänet kun hän tulee samaan rakennukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit tuntea hänet kun hän tulee samaan rakennukseen?

        En tiedä.
        Samoin käy missä vain, kaupassa, elokuvissa, baarissa..
        Hetkeä ennen kuin näen hänet, tiedän että hän on siellä.
        Hänessä on niin iso valo ja se on jostain syystä liitetty minun sydämeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.
        Samoin käy missä vain, kaupassa, elokuvissa, baarissa..
        Hetkeä ennen kuin näen hänet, tiedän että hän on siellä.
        Hänessä on niin iso valo ja se on jostain syystä liitetty minun sydämeen.

        Kuulostaa upealta, luuletko että se on toisinkin päin? Itselläni on nimittäin samantyylinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.
        Samoin käy missä vain, kaupassa, elokuvissa, baarissa..
        Hetkeä ennen kuin näen hänet, tiedän että hän on siellä.
        Hänessä on niin iso valo ja se on jostain syystä liitetty minun sydämeen.

        Se on vaan sattumaa. 😉 Ja myöskin ajattelet häntä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan sattumaa. 😉 Ja myöskin ajattelet häntä koko ajan.

        Kyllä, 24h hän on järjettömänä kaipuuna kehollani herätettyään taas tulen sisälläni❤ Keskittymiskyky poissa, pää hajoaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, 24h hän on järjettömänä kaipuuna kehollani herätettyään taas tulen sisälläni❤ Keskittymiskyky poissa, pää hajoaa...

        Mitä se on kun oikea tai vasen korva soi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on kun oikea tai vasen korva soi?

        Tai keho rupee yhtäkkiä hytkyy silleen? Ihan itekseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan sattumaa. 😉 Ja myöskin ajattelet häntä koko ajan.

        Mitä ihmeen sattumaa? Ai se että sellaista on olemassa vai se että joku muukin tässä kokee niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan sattumaa. 😉 Ja myöskin ajattelet häntä koko ajan.

        Jutellaan kasvotusten tästä, tää on mulle niin uutta. Kerro jotain niin voin luottaa tähän tapaan olla ja kehittyä siinä sillä tämä maailmamme on ihana. Haluan kokea sen kaiken juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, 24h hän on järjettömänä kaipuuna kehollani herätettyään taas tulen sisälläni❤ Keskittymiskyky poissa, pää hajoaa...

        Mulla meni yöunetkin... Säpsähdän unestani hereille ja oon nähnyt unta mikä tuntuu aivan todelliselta et hän olis laittanut mulle viestiä/merkkejä... Sit ku meen kattoo puhelinta sen unesta säpsähdyksen jälkeen niin joskus on ollut merkkejä. Mut sitä en voi tietää onko ne mulle tarkoitettuja. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, 24h hän on järjettömänä kaipuuna kehollani herätettyään taas tulen sisälläni❤ Keskittymiskyky poissa, pää hajoaa...

        Hän herätti sinussa jotain, jonka olit jo sammuttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän herätti sinussa jotain, jonka olit jo sammuttanut?

        Ei se koskaan ollut häntä kohtaan sammunut, se on aina ensihetkestä asti sisälläni eri kokoisella liekillä palanut. Unissa muistamattomissa, silloin tällöin muistetuissa tanssinut hän on... Nyt suurena tulena hän sisälläni roihuaa... Sammuttaa en sitä halua vaan yhdessä jakaa🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni yöunetkin... Säpsähdän unestani hereille ja oon nähnyt unta mikä tuntuu aivan todelliselta et hän olis laittanut mulle viestiä/merkkejä... Sit ku meen kattoo puhelinta sen unesta säpsähdyksen jälkeen niin joskus on ollut merkkejä. Mut sitä en voi tietää onko ne mulle tarkoitettuja. 😔

        Mullakin edelleen unet katkonaisia, merkkejä sinulle lähetän 😘


      • Anonyymi

        Minulla on täsmälleen sama tilanne oman ihastuksen kanssa. Ollut ensi tapaamisesta asti, vaikka en ole sellaiseen uskonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on täsmälleen sama tilanne oman ihastuksen kanssa. Ollut ensi tapaamisesta asti, vaikka en ole sellaiseen uskonut.

        Missä tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämä?

        Keski-Uudellamaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin edelleen unet katkonaisia, merkkejä sinulle lähetän 😘

        Jotain merkkiä hän lähetti... ❤️😇
        Mut kenelle?
        Tai sit niillä ei oo mitään erityisempää merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain merkkiä hän lähetti... ❤️😇
        Mut kenelle?
        Tai sit niillä ei oo mitään erityisempää merkitystä.

        Sunnuntaina tuli siis jotain, mut täysin harhakuvitelmia mul vain on. Tiedän sen. Oon kesästä lähtien vain harhaillut ja elänyt sumussa.
        Miks mua sattuu näin paljon. En oo nähnyt häntä pitkään aikaan.
        En varmaan ikinä oo näin sekaisin ollut pääni sisällä. Kaipa myös nukkumattomat yöt selittää osaltaan hiukan. Kun nukun niin näen hänestä ihanasta. ❤️
        Voi kunpa tää joskus selkeis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina tuli siis jotain, mut täysin harhakuvitelmia mul vain on. Tiedän sen. Oon kesästä lähtien vain harhaillut ja elänyt sumussa.
        Miks mua sattuu näin paljon. En oo nähnyt häntä pitkään aikaan.
        En varmaan ikinä oo näin sekaisin ollut pääni sisällä. Kaipa myös nukkumattomat yöt selittää osaltaan hiukan. Kun nukun niin näen hänestä ihanasta. ❤️
        Voi kunpa tää joskus selkeis.

        Huomaan muuten purkautuvani tänne usein kun oon tehnyt tuplavuoron töissä...
        Ei tänne purkautuminen mitään auta, mut siinä hetkessä tuntuu et johonkin pakko saada kirjoitettua tuntojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina tuli siis jotain, mut täysin harhakuvitelmia mul vain on. Tiedän sen. Oon kesästä lähtien vain harhaillut ja elänyt sumussa.
        Miks mua sattuu näin paljon. En oo nähnyt häntä pitkään aikaan.
        En varmaan ikinä oo näin sekaisin ollut pääni sisällä. Kaipa myös nukkumattomat yöt selittää osaltaan hiukan. Kun nukun niin näen hänestä ihanasta. ❤️
        Voi kunpa tää joskus selkeis.

        Sama tunne ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain merkkiä hän lähetti... ❤️😇
        Mut kenelle?
        Tai sit niillä ei oo mitään erityisempää merkitystä.

        Mistä merkeistä täällä nyt puhutaan? 😄 Ja viestittänyt mitä kanavaa käyttäen... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tunne ❤

        Eivät ole tunteesi harhakuvitelmia. Minä tunnen myös näin. Aika kesästä on ollut pelkkää tuskaa. Haluan luoksesi. Tehdään se. Haluan tehdä sen, mikä olisi pitänyt minun itselleni oikein sallia jo aikoja sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä merkeistä täällä nyt puhutaan? 😄 Ja viestittänyt mitä kanavaa käyttäen... ?

        Sellaisista merkeistä et mä vaan kuvittelen ja todellisuudessahan hän ei edes mieti mua.
        Joko ne ei merkitse mitään tai sit ne on jollekin toiselle suunnattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisista merkeistä et mä vaan kuvittelen ja todellisuudessahan hän ei edes mieti mua.
        Joko ne ei merkitse mitään tai sit ne on jollekin toiselle suunnattu.

        Mä lakkaan täst eteenpäin näiden valitusvirsieni kanssa. Hävettää jo liikaa nää avautumiset. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin edelleen unet katkonaisia, merkkejä sinulle lähetän 😘

        Kiitos ihanin, tuli tosiaan jotain merkkiä. ❤️ Antoi hurjasti taas voimaa, vaik en ees tiedä kenelle oli tarkoitettu. Mut ei varmaa oo kiellettyä haaveilla ja toivoa. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisista merkeistä et mä vaan kuvittelen ja todellisuudessahan hän ei edes mieti mua.
        Joko ne ei merkitse mitään tai sit ne on jollekin toiselle suunnattu.

        Yhteisi merkkejä ❤


    • Anonyymi

      Tämäkö taas kahden vuoropuhelua ketju?
      Toivoisin niitä kauniita ketjuja, jotka eivät katkea, jankkauksiin ja turhiin kysymyksiin.

      • Anonyymi

        Sinä se sitten olet oikea jankuttaja ja kommentoimassa jankutuksesta, säännöllisin väliajoin kaikissa ketjuissa. Voihan jankutus sentään!
        😩


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan minulla yksinkertaisesti on hyvä olla. Nyt tosin hyvää mieltä ei ole ollut niin paljon, kun emme hetkeen ole tavanneet. En tiedä onko hänellä minkäänlaisia romanttisia tunteita minua kohtaan, mutta aina on sopivaa haaveilla. Yhteisten hetkien muistelu tuo voimaa sekaviin ja puuduttaviin hetkiin.

      • Anonyymi

        Hyvä olo toisen seurassa on ehkä oleellisin asia. Se on jännä juttu miten hyvä olo toisen seurassa voikin olla. Se on sellainen hetki että siitä ei puutu mitään, eikä mikään voisi olla parempaa vaikka mitään ihmeellistä siinä ei tapahtuisi.
        Pelkästään hänen ajattelu saa myös ihmeellisen hyvän olon tunteen aikaan..

        Välillä kun nähdään tauon jälkeen meinaan revetä liitoksistani ja tekis vain mieli olla hänen kimpussaan. No, en voi oikein tehdä niin mut ei hän varmaan voi olla huomaamatta innokkuuttani häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä olo toisen seurassa on ehkä oleellisin asia. Se on jännä juttu miten hyvä olo toisen seurassa voikin olla. Se on sellainen hetki että siitä ei puutu mitään, eikä mikään voisi olla parempaa vaikka mitään ihmeellistä siinä ei tapahtuisi.
        Pelkästään hänen ajattelu saa myös ihmeellisen hyvän olon tunteen aikaan..

        Välillä kun nähdään tauon jälkeen meinaan revetä liitoksistani ja tekis vain mieli olla hänen kimpussaan. No, en voi oikein tehdä niin mut ei hän varmaan voi olla huomaamatta innokkuuttani häntä kohtaan.

        Olispa tuollainen nainen itselläkin.. Joka olisi hulluna muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa tuollainen nainen itselläkin.. Joka olisi hulluna muhun.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.

        Harvalla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä olo toisen seurassa on ehkä oleellisin asia. Se on jännä juttu miten hyvä olo toisen seurassa voikin olla. Se on sellainen hetki että siitä ei puutu mitään, eikä mikään voisi olla parempaa vaikka mitään ihmeellistä siinä ei tapahtuisi.
        Pelkästään hänen ajattelu saa myös ihmeellisen hyvän olon tunteen aikaan..

        Välillä kun nähdään tauon jälkeen meinaan revetä liitoksistani ja tekis vain mieli olla hänen kimpussaan. No, en voi oikein tehdä niin mut ei hän varmaan voi olla huomaamatta innokkuuttani häntä kohtaan.

        Minuölakin on järjettömän ihana fiilis hänen seurassaan ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa tuollainen nainen itselläkin.. Joka olisi hulluna muhun.

        Niin, oisinpa hänen. Oispa hän mun.
        Ja oltaisi hulluna toisiimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, oisinpa hänen. Oispa hän mun.
        Ja oltaisi hulluna toisiimme.

        Ah tän kun sais vielä kokea❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa tuollainen nainen itselläkin.. Joka olisi hulluna muhun.

        Ite oon hulluna yhteen naiseen. Mut hän tuskin muhun. Joten...
        En usko et kukaan tulee koskaan olemaan muhun hulluna. Vaikea keksiä syytä miks niin tapahtuis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa tuollainen nainen itselläkin.. Joka olisi hulluna muhun.

        Teillä myöhäänheränneillä on epärealistisia vaatimuksia. Naisissa on harvassa ne jotka juoksee jonkun perässä ja on muutenkaan fyysisesti kimpussa jatkuvasti, vaikka yhdessä oltaisiin. Sen tyyliset naiset jotka "meinaa revetä liitoksistaan" on pieni vähemmistö, joten kannattaa tyytyä vaatimattomampaan volyymiin jos haluatte jonkun kumppanin saada.

        Täälläkin monella puhetta riittää, se jää arvoitukseksi tapahtuuko tositilanteissa mitään. Jutut on kuin murrosikäisillä, onko lähestymistaidot samat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä myöhäänheränneillä on epärealistisia vaatimuksia. Naisissa on harvassa ne jotka juoksee jonkun perässä ja on muutenkaan fyysisesti kimpussa jatkuvasti, vaikka yhdessä oltaisiin. Sen tyyliset naiset jotka "meinaa revetä liitoksistaan" on pieni vähemmistö, joten kannattaa tyytyä vaatimattomampaan volyymiin jos haluatte jonkun kumppanin saada.

        Täälläkin monella puhetta riittää, se jää arvoitukseksi tapahtuuko tositilanteissa mitään. Jutut on kuin murrosikäisillä, onko lähestymistaidot samat.

        Tää korona aika ja kaipuu iholle saa tunteet lyömään yli. Tiedäthän siitä puhe mistä puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä myöhäänheränneillä on epärealistisia vaatimuksia. Naisissa on harvassa ne jotka juoksee jonkun perässä ja on muutenkaan fyysisesti kimpussa jatkuvasti, vaikka yhdessä oltaisiin. Sen tyyliset naiset jotka "meinaa revetä liitoksistaan" on pieni vähemmistö, joten kannattaa tyytyä vaatimattomampaan volyymiin jos haluatte jonkun kumppanin saada.

        Täälläkin monella puhetta riittää, se jää arvoitukseksi tapahtuuko tositilanteissa mitään. Jutut on kuin murrosikäisillä, onko lähestymistaidot samat.

        No näin juuri. Ei parisuhde eikä elämä ole sitä, että lauantaiaamuna kumppani herättää kiihkeillä suudelmilla. Se on sitä että kumppani herättää kertomalla, että nyt lähdetään Ikeaan hakemaan kukkaruukkuja ja sijauspatjoja. Jos et ole innolla lähdössä, ei suinkaan seuraa kiihkeää seksiä vaan kiihkeä riita tai tuntikausien mökötys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä myöhäänheränneillä on epärealistisia vaatimuksia. Naisissa on harvassa ne jotka juoksee jonkun perässä ja on muutenkaan fyysisesti kimpussa jatkuvasti, vaikka yhdessä oltaisiin. Sen tyyliset naiset jotka "meinaa revetä liitoksistaan" on pieni vähemmistö, joten kannattaa tyytyä vaatimattomampaan volyymiin jos haluatte jonkun kumppanin saada.

        Täälläkin monella puhetta riittää, se jää arvoitukseksi tapahtuuko tositilanteissa mitään. Jutut on kuin murrosikäisillä, onko lähestymistaidot samat.

        Joo ymmärrän.
        Mut ihastuin niin palavasti ensikohtaamisella.
        Menin aivan sekaisin.
        Ja en tosiaan osaa lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän.
        Mut ihastuin niin palavasti ensikohtaamisella.
        Menin aivan sekaisin.
        Ja en tosiaan osaa lähestyä.

        Joko opettelet lähestymään ja tekemään aloitteen, tai sitten opettelet käyttäytymään niin että haluamasi nainen lähestyy. Muita vaihtoehtoja ei ole. Odottelu ei johda mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko opettelet lähestymään ja tekemään aloitteen, tai sitten opettelet käyttäytymään niin että haluamasi nainen lähestyy. Muita vaihtoehtoja ei ole. Odottelu ei johda mihinkään.

        Ja näistä vaihtoehdoista ehdottomasti parempi on opetella itse tekemään aloitteita. Silloin voit valita täysin vapaasti ketä lähestyt, kun taas toisessa vaihtoehdossa jää vain ne naiset jotka kykenevät lähestymään aktiivisesti, eli suljet heti pois osan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin juuri. Ei parisuhde eikä elämä ole sitä, että lauantaiaamuna kumppani herättää kiihkeillä suudelmilla. Se on sitä että kumppani herättää kertomalla, että nyt lähdetään Ikeaan hakemaan kukkaruukkuja ja sijauspatjoja. Jos et ole innolla lähdössä, ei suinkaan seuraa kiihkeää seksiä vaan kiihkeä riita tai tuntikausien mökötys.

        Ai no joillakin riidasta seuraa kiihkeää sovintoseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no joillakin riidasta seuraa kiihkeää sovintoseksiä.

        Aah, sekin maistuis, kun musta hän on ihana kiukkuisena ja ärsyttävänäkin, sellainen kiihkeä tyyppi 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin juuri. Ei parisuhde eikä elämä ole sitä, että lauantaiaamuna kumppani herättää kiihkeillä suudelmilla. Se on sitä että kumppani herättää kertomalla, että nyt lähdetään Ikeaan hakemaan kukkaruukkuja ja sijauspatjoja. Jos et ole innolla lähdössä, ei suinkaan seuraa kiihkeää seksiä vaan kiihkeä riita tai tuntikausien mökötys.

        Ha, herättelisin kyllä suudelmilla kunhan löydän sopivaa seuraa. 😄😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha, herättelisin kyllä suudelmilla kunhan löydän sopivaa seuraa. 😄😉

        Niin kyllä tuoreessa suhteessa kaipuu läheisyyteen on lähes jatkuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näistä vaihtoehdoista ehdottomasti parempi on opetella itse tekemään aloitteita. Silloin voit valita täysin vapaasti ketä lähestyt, kun taas toisessa vaihtoehdossa jää vain ne naiset jotka kykenevät lähestymään aktiivisesti, eli suljet heti pois osan.

        Mul on liian huono itsetunto ja vihaan liikaa itteeni. En usko et olis oikein lähestyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on liian huono itsetunto ja vihaan liikaa itteeni. En usko et olis oikein lähestyä...

        Käytä apuna mielikuvaharjoittelua. Kuvittele olevasi vaikka peloton soturi miekan kanssa, joka voitettuaan taistelunsa saa upean naisensa käsivarsilleen 😊😘


      • Anonyymi

        Olisitpa ihastukseni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä apuna mielikuvaharjoittelua. Kuvittele olevasi vaikka peloton soturi miekan kanssa, joka voitettuaan taistelunsa saa upean naisensa käsivarsilleen 😊😘

        Oletko tiuhtin wau?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tiuhtin wau?

        En ole hän ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä apuna mielikuvaharjoittelua. Kuvittele olevasi vaikka peloton soturi miekan kanssa, joka voitettuaan taistelunsa saa upean naisensa käsivarsilleen 😊😘

        Sulla se taas mielikuvistus laukkaa, taidat olla taas siellä satumaailmoissasi. Todellisuudessa kannattaisi edes joskus elää eikä satuolentoja liikaa leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se taas mielikuvistus laukkaa, taidat olla taas siellä satumaailmoissasi. Todellisuudessa kannattaisi edes joskus elää eikä satuolentoja liikaa leikkiä.

        Joo se on totta, maadoitun. Ehkäpä sitä omista jaloistaankin voimaa vihdoin löytää 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tiuhtin wau?

        Sorry keskeytys, mutta kuka on Tiuhti wau...ennenkin tullut vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry keskeytys, mutta kuka on Tiuhti wau...ennenkin tullut vastaan.

        Yksi tyyppi joka kävi yhdessä vaiheessa hiukan yli kierroksilla ja kävi vastailemassa liioittelematta joka ketjun jokaiseen kommenttiin jotain koska luuli että ne kaikki oli salaisia viestejä hänelle.. luulen että on palannut kirjoittamaan, nyt vaan ilman nimimerkkiä, samanlaisia juttuja taas. Tarkoittaa varmasti hyvää mutta sotkee samalla aika paljon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tyyppi joka kävi yhdessä vaiheessa hiukan yli kierroksilla ja kävi vastailemassa liioittelematta joka ketjun jokaiseen kommenttiin jotain koska luuli että ne kaikki oli salaisia viestejä hänelle.. luulen että on palannut kirjoittamaan, nyt vaan ilman nimimerkkiä, samanlaisia juttuja taas. Tarkoittaa varmasti hyvää mutta sotkee samalla aika paljon...

        Ookoo, kuulostaa pikkasen multa kun olen ihastunut!!! Menee välillä vähän tunteisiin ja ylikierroksilla😅! EnKä kehtais nimimerkillä kirjoittaa. Hyvä jos on hyväntahtoista ja harmi jos on päässyt sotkemaan jotain. Muutaman vanhan piiiitkäääään ihan kivan ketjun luin ja ihmettelin kenellä on aikaa. Ihastuneena sitä tulee käytyä täällä useammin, en usko että mun haaveideni tyttö löytyy täältä... hetken kiva leikkiä että se kirjoittaa tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on totta, maadoitun. Ehkäpä sitä omista jaloistaankin voimaa vihdoin löytää 😊

        Älä välitä tylyistä kommenteista. Kyllä Aikuiset saa haaveissaan vähän liidelläkkin. Minusta on mukava lukea rakastuneiden juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on liian huono itsetunto ja vihaan liikaa itteeni. En usko et olis oikein lähestyä...

        Suurin osa ihmisistä vihaa itseään, voisko sille tehdä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tyyppi joka kävi yhdessä vaiheessa hiukan yli kierroksilla ja kävi vastailemassa liioittelematta joka ketjun jokaiseen kommenttiin jotain koska luuli että ne kaikki oli salaisia viestejä hänelle.. luulen että on palannut kirjoittamaan, nyt vaan ilman nimimerkkiä, samanlaisia juttuja taas. Tarkoittaa varmasti hyvää mutta sotkee samalla aika paljon...

        Tykkään tästä tyypistä, kuulostaa tutulta ❤


    • Anonyymi

      Söpöjä nuo mutataskurapuset.

    • Anonyymi

      Unelman
      Kauan sitten syntyneen
      luokse yllättäen löysin
      En voinut uskoa silmiäni
      että olet totta
      Siinä edessäni
      niin monien unien jälkeen
      Ei niiltä vuosilta maadoituta noin vain
      Olet upea
      Lihaa ja verta
      Jalkani ovat maassa
      Tehdään siitä totta

      • Anonyymi

        Maa on kaunis, se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa on kaunis, se on totta.

        Kauniimpia ovat tähdet taivaalla, kuten sinun tuikkivat silmäsi 💖


    • Anonyymi

      Kuinka silmät voivat lopettaa etsimisen
      jos ne ovat niin vuosia tehneet
      Kuinka pysäyttää liike
      vaikka olisit jo maalissa voittajana
      Ei vauhti hetkessä lopu
      Eivätkä silmät niin vain luota
      Että ovat aarteensa löytäneet
      Nämä keskustelut
      ovat lukkoja avanneet
      Ymmärrystä takentaneet
      Pelkoja peranneet
      Luottamusta luoneet
      Ei heitetä sitä hukkaan
      Emme kai turhaan tätä työtä tehneet

      • Anonyymi

        No jees jees
        Tätähän ollaan jankattu monet vuodet
        Milloin tapahtuu edes jotain ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jees jees
        Tätähän ollaan jankattu monet vuodet
        Milloin tapahtuu edes jotain ?

        Milloin vain sulle käy ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin vain sulle käy ❤

        Mitä nopeemmin sen parempi. Mitä turhaan aikailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nopeemmin sen parempi. Mitä turhaan aikailemaan.

        Enpä huomannut tätä... Tänäänkin oli aikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nopeemmin sen parempi. Mitä turhaan aikailemaan.

        Samaa mieltä ❤


    • Anonyymi

      Tähdenlennon taikaa voi
      luulla maasta löytävänsä
      Ja tähtien tuiketta
      maahan siirtää
      Yrittää maata
      tuikkivaksi taivaaksi muuttaa.

      Mutta tähdenlento
      on materiaa toisesta maailmasta.
      Ei maan multaa.

    • Anonyymi

      Pussattavat posket ja silitettävät hiukset.

    • Anonyymi

      Kielestä lähtee kaikki paha. Ei tietystikään nuolemalla.

      • Anonyymi

        Mitä seuraavaksi?


      • Anonyymi

        Kiitos oppitunnista, saitko jo haluamasi? Vai onko vielä jotain muuta?


      • Anonyymi

        Joo todellakin. Ja löytyy ihmisiä joilla on suu ja toi alempana oleva aukko vaihtanut paikkaansa. Mut mitäpä niistä 😀. Mut joo kielellä voi tosiaankin antaa ja ottaa, nam , taivaallista, sekä antaa että ottaa ☺😍, aah ja se tuoksu ja maku !❤ uuh !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos oppitunnista, saitko jo haluamasi? Vai onko vielä jotain muuta?

        Minulla on elämässäni ollut yksi asia josta en ole kenellekään pahaa sanaa sanonut enkä vihjannut. Ymmärtää ja tietää lisää olen halunnut, jos jotain en ole ymmärtänyt. En ansaitse tällaista ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todellakin. Ja löytyy ihmisiä joilla on suu ja toi alempana oleva aukko vaihtanut paikkaansa. Mut mitäpä niistä 😀. Mut joo kielellä voi tosiaankin antaa ja ottaa, nam , taivaallista, sekä antaa että ottaa ☺😍, aah ja se tuoksu ja maku !❤ uuh !!!

        Aistin sarkasmia. Kukaan ei varmaan ole maininnut vilkkaasta mielikuvituksesta 😂Onhan noita vanhoja vaivoja kehoon kertynyt useammallekin alueelle 😬 (ja joita vihdoin uskalsi hoitaa). Mutta kukin tyylillään😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aistin sarkasmia. Kukaan ei varmaan ole maininnut vilkkaasta mielikuvituksesta 😂Onhan noita vanhoja vaivoja kehoon kertynyt useammallekin alueelle 😬 (ja joita vihdoin uskalsi hoitaa). Mutta kukin tyylillään😜

        Viimein kävin hoitamassa myös viime vuonna tulleen fasettilukon pois selästä, voihan sen vtuiluna senkin nähdä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todellakin. Ja löytyy ihmisiä joilla on suu ja toi alempana oleva aukko vaihtanut paikkaansa. Mut mitäpä niistä 😀. Mut joo kielellä voi tosiaankin antaa ja ottaa, nam , taivaallista, sekä antaa että ottaa ☺😍, aah ja se tuoksu ja maku !❤ uuh !!!

        Jee, kävin vessanpöntöllä yökkää, tehtävä suoritettu😜😬😏


    • Anonyymi

      Edelleenkin kaunista olen vain nähnyt
      Vahvaa väkevää voimaa
      Jota ei kuulukaan hallita
      Vaan nauttia rohkeana
      Elämän voimassa
      Seksuaalisuuden voimassa

      • Anonyymi

        Oon nähnyt ja kokenut tänä vuonna ekan kerran jotain niin kaunista etten ennen oo.
        Hän vain käveli vastaan ja sen jälkeen kaikki ollut sekaisin.
        Pelkään vain et oon tehnyt kaiken väärin tai pikemminkin tekemättömyyteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nähnyt ja kokenut tänä vuonna ekan kerran jotain niin kaunista etten ennen oo.
        Hän vain käveli vastaan ja sen jälkeen kaikki ollut sekaisin.
        Pelkään vain et oon tehnyt kaiken väärin tai pikemminkin tekemättömyyteni.

        Milloin tänä vuonna hän tuli ja sekoitti elämäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tänä vuonna hän tuli ja sekoitti elämäsi?

        Ihan kesän alussa... ❤️


      • Anonyymi

        Jaa kenessä olet nähnyt tätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kenessä olet nähnyt tätä?

        Miten tähän voi vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kenessä olet nähnyt tätä?

        Sanoisin vaan et tämä Satakunnassa 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin vaan et tämä Satakunnassa 😇

        Hänkö sinuun teki vaikutuksen? Millainen hän on?


    • Anonyymi

      Minäkin herättelisin suukoilla, enkä todellakaan riitelisi Ikeasta. Harmi että sulla niin paskasti menee. Jotkut tavoittelee parempaa suhdetta. Kyllä jokainen haluaa tulla nähdyksi, kuulluksi ja rakastetuksi. Suhteen laatuun voi onneksi jokainen itse vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Kuulemma uskosta pelastuu ja nainen synnyttäen. Hän on siksi.

      • Anonyymi

        Älä viitsi, tehdään se todeksi 💖


      • Anonyymi

        Jätetäänkö uskonto pois tältä palstalta please


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätetäänkö uskonto pois tältä palstalta please

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätetäänkö uskonto pois tältä palstalta please

        Täällä on vaan aina ollut paljon uskovaisia kaappilepsoja, ei niille oikein mitään voi. Antaa niiden olla.


      • Anonyymi

        Näinkö on? Siksikö hän on tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö on? Siksikö hän on tässä?

        No itsehän sinä tiedät missä olet, vai liekkö eksyksissä yksikseen yksiössään itseään etsiskellen kaapissa itkeskellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itsehän sinä tiedät missä olet, vai liekkö eksyksissä yksikseen yksiössään itseään etsiskellen kaapissa itkeskellen?

        Viikonlopun yksin kotonani missä olen vuosia asunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonlopun yksin kotonani missä olen vuosia asunut..

        Syvällä kyllä ovet kiinni on...


    • Anonyymi

      En mä ainakaan kaapissa ole. Muutenkin ärsyttää koko "kaapista tuleminen". Siis miks pitäis olettaa et on hetero jos ei muuta kerro. Onneks kaiketi suurin osa ei enää niin ajattelekaan. Tyhmiä tuollaiset lokerot. 😅
      Mut vietän vapaa-ajat luonnossa koiran kanssa tai tallilla ystävien ja hevosten kanssa. 🥰
      Ehkä en löydä ketään, enkä ettimällä etikkään.

    • Anonyymi

      Hän on vain ❤️
      Hyvää yötä
      Lähen nukkuu ja näen hänestä unta ❤️

    • Anonyymi

      Kaunis, fiksu, itsenäinen, haluttava, sanoinko jo että kaunis 🥰

      • Anonyymi

        Olisinpa sun❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa sun❤

        Jos sut saisin, pitäisin niin hyvänä ettet koskaan haluaisi lähteä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sut saisin, pitäisin niin hyvänä ettet koskaan haluaisi lähteä 🥰

        Voih, en halua kuin olla kanssasi 💖


    • Anonyymi

      Ajatukset kohtaa. Huumori kohtaa. Viihdymme yhdessä. Emme ole täydellisiä, silti taidamme toisistamme pitää. Sopisimme toisillemme. Harmi minulle, hän taitaa olla onnellisempi toisen kanssa. Ystävyys on kaunista ja hän silmissäni silti. Olen onnellinen hänen onnestaan.

      • Anonyymi

        Onnea ei elämässäni ollut. Mustaa ja harmaata, muutamin menetettyjen valonvälähdysten. Viime vuonna sen ensimmäistä kertaa kauemmin koin. Saavuin paikkaan, jonka kodikseni tunsin, nähdyksi tulin siellä luona yhden voimakkaan katseen. Onnen hetkiä muistelen, silloin onnelliseksi itseni hetken taas tunnen. Kaipuu onneen korventaa ruumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea ei elämässäni ollut. Mustaa ja harmaata, muutamin menetettyjen valonvälähdysten. Viime vuonna sen ensimmäistä kertaa kauemmin koin. Saavuin paikkaan, jonka kodikseni tunsin, nähdyksi tulin siellä luona yhden voimakkaan katseen. Onnen hetkiä muistelen, silloin onnelliseksi itseni hetken taas tunnen. Kaipuu onneen korventaa ruumiin.

        Onni pitää löytää itsestä sisältä. Olla iloinen ja onnellinen sellaisena kuin on. Nauttia elämästä itsensä kanssa. Ihailla ja rakastaa itseään kuin suurta idoliaan. Siitä syntyy onni sun elämään. Elä vain ja nauti. Värit harmaan ja mustan vaihtuu kyllä pian kirjaviin väreihin.
        Mikä olisi oma unelmasi? Sen voit vielä toteuttaa, mikään ei ole liian myöhäistä milloinkaan.

        Toista ihmistä etsimällä harvoin onnen pitkän löytää. Hetken hurmaa se on vain, sanon minä. Ei toisen kautta voi elämäänsä elää, ei ainakaan oman näköistään. Tee sitä mitä haluat, tee sitä mistä tykkäät, ei se onni aina kumppania vaadi, ystävistäsi nauti tai omasta ajasta ja sitä itsellesi rakkaudella haali. Sieltä se onni tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni pitää löytää itsestä sisältä. Olla iloinen ja onnellinen sellaisena kuin on. Nauttia elämästä itsensä kanssa. Ihailla ja rakastaa itseään kuin suurta idoliaan. Siitä syntyy onni sun elämään. Elä vain ja nauti. Värit harmaan ja mustan vaihtuu kyllä pian kirjaviin väreihin.
        Mikä olisi oma unelmasi? Sen voit vielä toteuttaa, mikään ei ole liian myöhäistä milloinkaan.

        Toista ihmistä etsimällä harvoin onnen pitkän löytää. Hetken hurmaa se on vain, sanon minä. Ei toisen kautta voi elämäänsä elää, ei ainakaan oman näköistään. Tee sitä mitä haluat, tee sitä mistä tykkäät, ei se onni aina kumppania vaadi, ystävistäsi nauti tai omasta ajasta ja sitä itsellesi rakkaudella haali. Sieltä se onni tulee.

        Kun ei kyse ole siitä et en olis onnellinen yksin. Olen tai olinkin kunnes hänet tapasin yllättäen. Nyt vain mietin häntä ja ilman häntä en haluis elää. Kyse on omista epävarmuuksista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kyse ole siitä et en olis onnellinen yksin. Olen tai olinkin kunnes hänet tapasin yllättäen. Nyt vain mietin häntä ja ilman häntä en haluis elää. Kyse on omista epävarmuuksista...

        Minulle tämä foorumi on ollut mainio pelkojen taistelutanner. On ollut mahtavaa saada palautetta omille ajatuksille ja asenteille, jotka nekin vaihtelee hetkestä toiseen ja lukea toisten hyvinkin vaihtelevista näkökulmista. Näin voi löytää itsellensä jonkinlaisen rauhan oman itsensä kanssa ja koostaa punaisen langan elämäänsä. Oppia suojelemaan itseään ja rajojaan sekä asioita ja ihmisiä, jotka ovat itselle tärkeitä. Toimia tilanteen vaatimalla tavalla niin kuin itse parhaaksi näkee irtaallaan jäykistä normittavista tavoista tai ideaaleista. Näin siis minulla...

        Jos jotain haluaa elämäänsä, silloin pitää ottaa ohjat käsiinsä ja toimia rohkeasti! Älä anna pelkojen estää, vaan toimi niistä huolimatta. Vain niin voi saada mahdollisuuden onnistua. Se, mitä toinen ehdotukseesi sanoo, on sitten sen ajan murhe tai ilo. Pelkoihin kiinni jääminen on kuitenkin paljon pahempi ja synkempi paikka (ainakin omista kokemuksesta). Kun ne voittaa ja toimii, selviää varmasti myös toiminnan seurauksista, olipa ne mitä tahansa. Ja parhaassa tapauksessa voi saada kokea jotain ihanaa 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni pitää löytää itsestä sisältä. Olla iloinen ja onnellinen sellaisena kuin on. Nauttia elämästä itsensä kanssa. Ihailla ja rakastaa itseään kuin suurta idoliaan. Siitä syntyy onni sun elämään. Elä vain ja nauti. Värit harmaan ja mustan vaihtuu kyllä pian kirjaviin väreihin.
        Mikä olisi oma unelmasi? Sen voit vielä toteuttaa, mikään ei ole liian myöhäistä milloinkaan.

        Toista ihmistä etsimällä harvoin onnen pitkän löytää. Hetken hurmaa se on vain, sanon minä. Ei toisen kautta voi elämäänsä elää, ei ainakaan oman näköistään. Tee sitä mitä haluat, tee sitä mistä tykkäät, ei se onni aina kumppania vaadi, ystävistäsi nauti tai omasta ajasta ja sitä itsellesi rakkaudella haali. Sieltä se onni tulee.

        Juu, viisaita sanoja nämä. Se vaan pitää itse oivaltaa ja joskus se kestää pidemmän hetken.
        - Onnellinen itsenään 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, viisaita sanoja nämä. Se vaan pitää itse oivaltaa ja joskus se kestää pidemmän hetken.
        - Onnellinen itsenään 😊

        Jooo joo.
        Onnellisia tässä ollaan ihan yksikseenkin. Mut sit kun vastaan tuli sellainen nainen et hänen kanssaan haluis olla loppuelämän. Niin ei se elämä ilman häntä tunnukaan enää miltään. Onnellisuutta on erilaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo joo.
        Onnellisia tässä ollaan ihan yksikseenkin. Mut sit kun vastaan tuli sellainen nainen et hänen kanssaan haluis olla loppuelämän. Niin ei se elämä ilman häntä tunnukaan enää miltään. Onnellisuutta on erilaista.

        Näin minullekin kävi 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kyse ole siitä et en olis onnellinen yksin. Olen tai olinkin kunnes hänet tapasin yllättäen. Nyt vain mietin häntä ja ilman häntä en haluis elää. Kyse on omista epävarmuuksista...

        Niin, koska rakastuin häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo joo.
        Onnellisia tässä ollaan ihan yksikseenkin. Mut sit kun vastaan tuli sellainen nainen et hänen kanssaan haluis olla loppuelämän. Niin ei se elämä ilman häntä tunnukaan enää miltään. Onnellisuutta on erilaista.

        Oi, minulla sama tunne❤


    • Anonyymi

      Valkoiseen satiinimekkoon pukeutunut nainen istui hajareisin päälläni hämärässä huoneessa. Hän hymyili, kumartui ja juuri kun olimme suutelemassa, heräsin. Miksi parhaat unet loppuvat kriittisellä hetkellä. :D

      • Anonyymi

        😉😉 Kiva uni sulla....


      • 😄 Voi ja oi ja muutama muukin. Tietäsitpä kuinka monta kertaa mun uneni ovat loppuneet justiinsa tuommosella hetkellä. Kerran mä kyllä pääsin aika pitkälle, kun huulieni kanssa vaelsin erään neidon makaavaa kroppaa pitkin (ylhäältä alaspäin). No sitten kutakuinkin navan alapuolella, niin kuinkas ollakaan, filmi poikki. Nätisti sanottuna, kyllä v.. ketutti 😅
        No, tämä ei nyt sopinu ollenkaan otsikon alle, mutta tähän tuo tarina tipahti.


    • Anonyymi

      Uskomattoman huono tuuri, kyllä. :P Ikävä kyllä mulla ei ole myöskään tietoa siitä, minkälaisia yöhepeniä hän todellisuudessa käyttää. :D

      • Anonyymi

        Eikös kaikki nuku alasti. Tai niin ainakin suositellaan.
        Ja onhan se mukavinta nukkua alasti peittojen alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kaikki nuku alasti. Tai niin ainakin suositellaan.
        Ja onhan se mukavinta nukkua alasti peittojen alla.

        Onpas sopivat jutut näin nukkumaanmenoaikaan 😊. Kauniita unia teille rohkeille naisille tai toisin päin 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kaikki nuku alasti. Tai niin ainakin suositellaan.
        Ja onhan se mukavinta nukkua alasti peittojen alla.

        Me puolison kanssa nukumme yleensä alasti. Hellät hyvän yön suukot ja halit annamme toisillemme. Olen onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me puolison kanssa nukumme yleensä alasti. Hellät hyvän yön suukot ja halit annamme toisillemme. Olen onnellinen.

        Ihana unelma. Olisipa tällaista joskus. Itsellä on huono ääreisverenkierto ja olen kylmissäni... On myös arat polvet, joten tarvitsen päälleni vähintäänkin polvenlämmittimiä❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana unelma. Olisipa tällaista joskus. Itsellä on huono ääreisverenkierto ja olen kylmissäni... On myös arat polvet, joten tarvitsen päälleni vähintäänkin polvenlämmittimiä❤

        Arat polvet? Olet kyllä vähintäänkin satavuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arat polvet? Olet kyllä vähintäänkin satavuotias.

        Juu, ei vuodet pilaa tätä taikaa...


    • Anonyymi

      Se, kun näen hänen hymynsä tai saan hänet nauramaan on minulle paras tunne maailmassa. Mietin häntä liiankin usein, jonka hän varmasti huomannutkin. Ikävöin hetkiämme ja unelmoin siitä, että vielä saisimme olla yhdessä enemmän. Hänessä on niin paljon, mitä ei varmasti itse ymmärrä tai ole huomannut. Hukanneena itsensä arkeen ja velvollisuuksiin, kuten itsekin koen itseni hukanneeni. Tahtoisin täyttää päiväni hänen kanssaan, toinen toiseemme tukeutuen ja uuden onnen löytäen.

      • Anonyymi

        Miten hän voi huomata sinun ajattelevan häntä? :)


      • Anonyymi

        Näytä hänelle jotenkin, että hän on sinulle tärkeä. Vie hetkeksi pois arjesta ja velvollisuuksista.
        Laita hänet hymyilemään. Turha ikävöidä ja unelmoida, kun kaikesta voi totta tehdä.


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä hänelle jotenkin, että hän on sinulle tärkeä. Vie hetkeksi pois arjesta ja velvollisuuksista.
        Laita hänet hymyilemään. Turha ikävöidä ja unelmoida, kun kaikesta voi totta tehdä.

        ❤❤❤


    • Anonyymi

      Tuli vain mieleen, että mitä jos kaikki ihastuneet laittaisivat nyt vaikka kaveripyynnön FB:ssä, kehuisivat kuvaa tai laittaisivat jonkun viattoman mitä kuuluu viestin. Ei ota jos ei annakaan ja voi johtaa pidempäänkin yhteydenpitoon!

      • Anonyymi

        En varmaan voi laittaa tuntemattomalle kaveripyyntöä... 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan voi laittaa tuntemattomalle kaveripyyntöä... 😔

        Tietenkin voit! Sehän on vain pyyntö, joka voi olla muka vahinko, jos toinen ihmettelee liikaa. Mä olisi iloinen tuntemattoman kaveripyynnöstä, ei ole niin vakavaa.


    • Anonyymi

      Mul ei oo aavistustakaan mitä tapahtui kun näin hänet kesällä. Sen jälkeen taisin seota ja hullummaks vaan menee.
      En olis koskaan kuvitellut et näin vois tapahtuu jostain ihmisestä. Osaatteko kertoa mitä on voinut tapahtua?

      • Anonyymi

        Olet rakastunut! Ja tunne on molemminpuolinen, niin koet sen vielä voimakkaampana!


      • Anonyymi

        Mikä hänessä pysäytti kesällä?


    • Anonyymi

      Oon aika sanaton ja ihmettelen miten voi käydä näin...
      Tätä se kai teettää kun toinen saa mut kokonaan sekasin ja en nuku ja jos nukun näen tästä ihanasta unta....
      Hänestä aistii kauas hänen lempeyden ja kauneuden ❤️
      Mun tarvii saada tähän selko

      • Anonyymi

        Se on jännä juttu että kun yöunet menee rakkauden vuoks niin se on sellaista suloista ryytyneisyyttä, ja tunteenpalosta saa kuitenkin energiaa ja lisäbuustia.
        Ja kannattaa aina selko ottaa, jos toinen henkilö saa aikaan unettomia öitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jännä juttu että kun yöunet menee rakkauden vuoks niin se on sellaista suloista ryytyneisyyttä, ja tunteenpalosta saa kuitenkin energiaa ja lisäbuustia.
        Ja kannattaa aina selko ottaa, jos toinen henkilö saa aikaan unettomia öitä..

        Toivoa ja uskoa on.
        Näin hänet tänään ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa ja uskoa on.
        Näin hänet tänään ❤️

        Hän tuskin on edes huomannut mua, miks edes olis...
        Joka päivä ja joka ikinen yö hän on mun mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuskin on edes huomannut mua, miks edes olis...
        Joka päivä ja joka ikinen yö hän on mun mielessä.

        Näen hänet tosi harvoin kun ollaan pääsääntöisesti eri osastolla töissä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen hänet tosi harvoin kun ollaan pääsääntöisesti eri osastolla töissä....

        Ei töissä mitään mistään tule. Ota häneen yhteyttä vapaa-ajalla, sovi treffit ja siellä näet miten synkkaa.


    • Anonyymi

      Vähän aikaa jaksoin lukee, mut sit 😂😂😂. No joo, mennään näillä 😂😘

      • Anonyymi

        Mikä noin naurattaa? 😅


      • Anonyymi

        Et vaan muista, että olet itse käynyt kirjoittelemassa tänne...
        Älä nyt itsellesi noin räkäisesti naura, vaikka kyllä meitä muitakin sun jutut naurattaa.


    • Anonyymi

      Toisaalta hän tuskin on edes huomannut mua, miks edes olis...
      Joka päivä ja joka ikinen yö hän on mun mielessä.

      • Anonyymi

        Hän on myös mielessäni jatkuvasti. Rakastan häntä. Pois en häntä sydämestäni ikinä saa, enkä haluakaan saada. Hän on minun rakkauteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on myös mielessäni jatkuvasti. Rakastan häntä. Pois en häntä sydämestäni ikinä saa, enkä haluakaan saada. Hän on minun rakkauteni.

        No miksi et tee jotain asialle jos on noin suuresta rakkaudesta kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et tee jotain asialle jos on noin suuresta rakkaudesta kysymys.

        Musta tuntuu etten ole tarpeeksi mitään, en ole hyvä näin. Tälläisessä tilanteessa tuntuu aika vaikealta lähestyä niin ihaninta erityistä naista...
        Olen sekaisin, kokoajan mietin et mul ei olis oikeutta lähestyä. En tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu etten ole tarpeeksi mitään, en ole hyvä näin. Tälläisessä tilanteessa tuntuu aika vaikealta lähestyä niin ihaninta erityistä naista...
        Olen sekaisin, kokoajan mietin et mul ei olis oikeutta lähestyä. En tiedä...

        Koskaan ei ole oikea kohta, jos sitä jää odottamaan. Elämä on tässä, joko tekee valinnan toimia tai tekee valinnan olla toimimatta.


    • Anonyymi

      Se mitä näen, kun katson sinua
      Toivon, että voisin sen sulle joskus kertoa
      Miten joku voi tuntua niin omalta.
      Sun kasvot, kun sä hymyilet,
      on hyvyyttä
      Sun ääni,
      kun puhut tai naurat,
      saa mun vatsan pohjan nipistelemään
      ja olon tuntumaan kevyeltä
      Kun oot lähellä,
      hengitän sun tuoksua
      Kun oot lähellä
      Mä elän
      Oon ollut, kuin laiminlyöty ruukkukukka,
      mutta kun sä oot lähellä
      Mä virkisty,
      kasvatan uusia versoja,
      musta tulee kaunis ja kukoistava
      Sun lähellä
      Mä elän

      • Anonyymi

        Mulla kans toi, miten kukaan voi tuntua niin omalta? Kuin kotini olisi hänessä. Sydän. Rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans toi, miten kukaan voi tuntua niin omalta? Kuin kotini olisi hänessä. Sydän. Rakkaus.

        Ehkä se on se voima, joka tätä kaikkea pyörittää
        Valo
        joka syttyy ihastuneen sydämmen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on se voima, joka tätä kaikkea pyörittää
        Valo
        joka syttyy ihastuneen sydämmen.

        Se juuri rakkaani❤


      • Anonyymi

        Sä oot se joka mullekin tuntuu omalta
        Tää etäisyys, kun en sua nää tuntuu välillä niin kovalta
        Hän jota kaipaan, en tiedä miettiikö mua enää lainkaan
        Tahtoisin selvyyden kaikkeen saada
        Puhua ja olla sun lähellä
        Jos ei muuta, edes viesti lähetä
        Tiedät että ikävöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot se joka mullekin tuntuu omalta
        Tää etäisyys, kun en sua nää tuntuu välillä niin kovalta
        Hän jota kaipaan, en tiedä miettiikö mua enää lainkaan
        Tahtoisin selvyyden kaikkeen saada
        Puhua ja olla sun lähellä
        Jos ei muuta, edes viesti lähetä
        Tiedät että ikävöin

        Otan yhteyttä. Minäkin haluan selvittää kaiken ❤


    • Anonyymi

      Se on vaan sanottava et mä kykene täl hetkel mihinkään enempään. Töis pystyn käymään just, mut oon taas ajautunut niin alas ja masennukseen. En tiedä kuinka kauan enää menee et hajoon.

      • Anonyymi

        Voi sinua. Jos olisit hän kenestä välitän. Niin syliin ottaisin, jos saisin. Maattaisiin vaan hiljaa sylikkäin. Oltais vaan. Tehtäis niin säännöllisesti. Luulen, että se riittäis näin tässä tilanteessa.


      • Anonyymi

        Voimia, halaus ja silitys otsalta ohimolle 🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Jos olisit hän kenestä välitän. Niin syliin ottaisin, jos saisin. Maattaisiin vaan hiljaa sylikkäin. Oltais vaan. Tehtäis niin säännöllisesti. Luulen, että se riittäis näin tässä tilanteessa.

        Voih miten hyvältä tuntui lukea kirjoittamasi. ❤️
        Kiitos paljon sulle 🤗
        Oon niin ahdistunut ja pettynyt itseeni kun en oo mitään saanut hänen eteen tehtyä. Oon sumussa, tää ahistus vaan syvenee kun en pääse hänen lähelle kertomaan tunteistani. Anteeksi. Ei pitäisi olla selityksiä vaan toimittava. Yritän ja uskon tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Jos olisit hän kenestä välitän. Niin syliin ottaisin, jos saisin. Maattaisiin vaan hiljaa sylikkäin. Oltais vaan. Tehtäis niin säännöllisesti. Luulen, että se riittäis näin tässä tilanteessa.

        Täällä myös eräs, joka haluaisi halia väsynyttä, ja helliä häntä hennoin sormin. Antaa suukon ja nostaa katseen. Luottamusta huomiseen valaa. Kaikki on paremmin kuin hyvin❤

        Mieli väsynyt kaikesta uudesta, vaikka keho vielä jaksais... Päivän huippufiilikset rauhoittuivat tällä kertaa iltaan, mutta huomenna on uusi toinen päivä. Olen yllättänyt itseni olemalla jo aktiivisempi liikkeissäni tänään. Kiitokset ekasta "oman elämän" päivästä teille kaikille ihanille palstalaisille❤ teistä on tullut mun paras "supporttiimi" kaikkine ihanine juttuinenne. RL jää toiselle sijalle. Suukkoja ja kauniita unia ❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Jos olisit hän kenestä välitän. Niin syliin ottaisin, jos saisin. Maattaisiin vaan hiljaa sylikkäin. Oltais vaan. Tehtäis niin säännöllisesti. Luulen, että se riittäis näin tässä tilanteessa.

        Tämä olisi kyllä kiva idea arkeen joka tapauksessa. Anonyymi etähalikerho😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih miten hyvältä tuntui lukea kirjoittamasi. ❤️
        Kiitos paljon sulle 🤗
        Oon niin ahdistunut ja pettynyt itseeni kun en oo mitään saanut hänen eteen tehtyä. Oon sumussa, tää ahistus vaan syvenee kun en pääse hänen lähelle kertomaan tunteistani. Anteeksi. Ei pitäisi olla selityksiä vaan toimittava. Yritän ja uskon tähän.

        Muisti pätkii ja elämä vilisee sumuisena ilman häntä. Silti oon vaan kotona ja odotan?
        Mikä hitto mua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muisti pätkii ja elämä vilisee sumuisena ilman häntä. Silti oon vaan kotona ja odotan?
        Mikä hitto mua vaivaa?

        Koin itseni ennen jotakuinkin tasapainoiseksi. 😅
        Hänet kohdattuani ilman häntä tuntuu elämä tyhjältä.
        Kaikki on näennäisesti hyvin mutta kaipaan ja tahtoisin niin hänet. ❤️
        Eläimet ja harrastus pitänyt mut tähän saakka viel kasassa. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muisti pätkii ja elämä vilisee sumuisena ilman häntä. Silti oon vaan kotona ja odotan?
        Mikä hitto mua vaivaa?

        Tuskin olet hän. Minuun sattuu, kun näen hänen pahan olonsa. Ottaisin syliin, jos voisin. Oltaisiin vaan lähekkäin. Luulempa vaan ettei hän sellaista halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet hän. Minuun sattuu, kun näen hänen pahan olonsa. Ottaisin syliin, jos voisin. Oltaisiin vaan lähekkäin. Luulempa vaan ettei hän sellaista halua.

        Kysy seuraavalla kerralla kun juttelette mitä hänelle kuuluu, onko kaikki hyvin. Siihen ei tarvita paljoa aikaa tai vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet hän. Minuun sattuu, kun näen hänen pahan olonsa. Ottaisin syliin, jos voisin. Oltaisiin vaan lähekkäin. Luulempa vaan ettei hän sellaista halua.

        Voi, syli ja hali on juuri mitä haluan. Olkapäälle pääni painaa. Lämpöä ja lohdutusta kaipaan elämän taitekohdassa. Olla ihan hiljaa ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin itseni ennen jotakuinkin tasapainoiseksi. 😅
        Hänet kohdattuani ilman häntä tuntuu elämä tyhjältä.
        Kaikki on näennäisesti hyvin mutta kaipaan ja tahtoisin niin hänet. ❤️
        Eläimet ja harrastus pitänyt mut tähän saakka viel kasassa. 🥰

        Unohdan siis asioita et mitä olinkaan seuraavaksi tekemässä.
        Töissä kirjoitan kaikki asiat ylös, siellä ei oo onneks sattunut kommelluksia.

        Mut noin muuten onneks näille muistiongelmillekin löytyi selitystä... Kyl tää tästä kun syitä saatiin selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdan siis asioita et mitä olinkaan seuraavaksi tekemässä.
        Töissä kirjoitan kaikki asiat ylös, siellä ei oo onneks sattunut kommelluksia.

        Mut noin muuten onneks näille muistiongelmillekin löytyi selitystä... Kyl tää tästä kun syitä saatiin selville.

        Mua pelottaa et kaiken tän keskellä hän on joutunut odottamaan liian pitkään. 😔
        Tosin 99% varmuudella hän ei oo ees oottanut mitään koska tuskin edes on huomannut mua erityisesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy seuraavalla kerralla kun juttelette mitä hänelle kuuluu, onko kaikki hyvin. Siihen ei tarvita paljoa aikaa tai vaivaa.

        Ollaan juteltu kuulumiset kyllä hyvinkin suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan juteltu kuulumiset kyllä hyvinkin suoraan.

        Jos noin tuttuja olette, voithan kai lohduttaa häntä jos hänellä on paha olo. ei siinä ole mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös eräs, joka haluaisi halia väsynyttä, ja helliä häntä hennoin sormin. Antaa suukon ja nostaa katseen. Luottamusta huomiseen valaa. Kaikki on paremmin kuin hyvin❤

        Mieli väsynyt kaikesta uudesta, vaikka keho vielä jaksais... Päivän huippufiilikset rauhoittuivat tällä kertaa iltaan, mutta huomenna on uusi toinen päivä. Olen yllättänyt itseni olemalla jo aktiivisempi liikkeissäni tänään. Kiitokset ekasta "oman elämän" päivästä teille kaikille ihanille palstalaisille❤ teistä on tullut mun paras "supporttiimi" kaikkine ihanine juttuinenne. RL jää toiselle sijalle. Suukkoja ja kauniita unia ❤❤❤

        Hellin sormin tuntuis paremmalta. Hennot sormet on jotenkin epävarman kuuloiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellin sormin tuntuis paremmalta. Hennot sormet on jotenkin epävarman kuuloiset.

        Tässä onkin teille ihmettelemistä myöhäänheränneet, naiset on ihan eri lailla tarkkoja kaikesta kuin miehet. Joka sanastakin. Tulette huomaamaan jos ja kun uskallatte naista joskus lähestyä ja suhteeseen asti pääsette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä onkin teille ihmettelemistä myöhäänheränneet, naiset on ihan eri lailla tarkkoja kaikesta kuin miehet. Joka sanastakin. Tulette huomaamaan jos ja kun uskallatte naista joskus lähestyä ja suhteeseen asti pääsette.

        Pieni ja hento ote.
        https://youtu.be/p5Rj2Y0rFUo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä onkin teille ihmettelemistä myöhäänheränneet, naiset on ihan eri lailla tarkkoja kaikesta kuin miehet. Joka sanastakin. Tulette huomaamaan jos ja kun uskallatte naista joskus lähestyä ja suhteeseen asti pääsette.

        Ihan kuin lesbot olis joku oma rotu, jossa hyvin tarkat määritelmät, että millainen on oikea yksilö.
        Tuntuu oudolta, että sillä missä iässä ihminen ihastuu naiseen, on jotain merkitystä.
        Ihminen on ihminen ja enemmän, kun eroavaisuuksia, pitäisi meidän etsiä ja vahvistaa yhteyttä ja yhteen kuuluvuutta.
        Edelleen, me kaikki koemme maailmaa omista lähtökohdista ja kirjoitamme niistä, jotka itseä koskevat.
        Se mitä ja miten kirjoittaa on tällä palstalla olevan ylläpidon rajaamaa.
        Sovitaanko, että luetaan niitä mitkä itseä kiinnostavat ja lopetetaan se hel....n jankaaminen, jos itse ei samalla lailla maailmaa katso.
        Kaikki on kauniinpaa yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin lesbot olis joku oma rotu, jossa hyvin tarkat määritelmät, että millainen on oikea yksilö.
        Tuntuu oudolta, että sillä missä iässä ihminen ihastuu naiseen, on jotain merkitystä.
        Ihminen on ihminen ja enemmän, kun eroavaisuuksia, pitäisi meidän etsiä ja vahvistaa yhteyttä ja yhteen kuuluvuutta.
        Edelleen, me kaikki koemme maailmaa omista lähtökohdista ja kirjoitamme niistä, jotka itseä koskevat.
        Se mitä ja miten kirjoittaa on tällä palstalla olevan ylläpidon rajaamaa.
        Sovitaanko, että luetaan niitä mitkä itseä kiinnostavat ja lopetetaan se hel....n jankaaminen, jos itse ei samalla lailla maailmaa katso.
        Kaikki on kauniinpaa yhdessä.

        Samaa mieltä. Nuo trollit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Tai sitten on jonkun erittäin huonosti voivan ihmisen kirjoituksia. Joka tapauksessa, ei niistä kannata provosoitua. Asia on juuri niin kuin kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin lesbot olis joku oma rotu, jossa hyvin tarkat määritelmät, että millainen on oikea yksilö.
        Tuntuu oudolta, että sillä missä iässä ihminen ihastuu naiseen, on jotain merkitystä.
        Ihminen on ihminen ja enemmän, kun eroavaisuuksia, pitäisi meidän etsiä ja vahvistaa yhteyttä ja yhteen kuuluvuutta.
        Edelleen, me kaikki koemme maailmaa omista lähtökohdista ja kirjoitamme niistä, jotka itseä koskevat.
        Se mitä ja miten kirjoittaa on tällä palstalla olevan ylläpidon rajaamaa.
        Sovitaanko, että luetaan niitä mitkä itseä kiinnostavat ja lopetetaan se hel....n jankaaminen, jos itse ei samalla lailla maailmaa katso.
        Kaikki on kauniinpaa yhdessä.

        Teille myöhäänheränneille sais olla kyllä oma palsta. Tarinat on ihan eri planeetalta kuin meidän lesbojen. Teidän kirjoituksista huomaan, että todellakin olette myöhäänheränneitä.

        Aina kaipaatte jotakin tai ruikutatte jonkun perään. Elätte haaveissanne. Kuvittelette harhaisesti, että ihastuksenne olisi täällä. Oikea elämä teiltä jää elämättä, se on vain fakta, vaikka tästä kommentista kuinka suuttuisitte.

        Lisäksi arvostelette miehiänne ja hylkäätte ne lopulta, jonkun turhanpäiväisen haavemaailman takia. On teilläkin elämä. Toivottavasti suunta löytyy ennen kuin on liian myöhäistä.

        Kaikki te lopulta otatte uudede miehen, kun olette aikanne leikkineet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teille myöhäänheränneille sais olla kyllä oma palsta. Tarinat on ihan eri planeetalta kuin meidän lesbojen. Teidän kirjoituksista huomaan, että todellakin olette myöhäänheränneitä.

        Aina kaipaatte jotakin tai ruikutatte jonkun perään. Elätte haaveissanne. Kuvittelette harhaisesti, että ihastuksenne olisi täällä. Oikea elämä teiltä jää elämättä, se on vain fakta, vaikka tästä kommentista kuinka suuttuisitte.

        Lisäksi arvostelette miehiänne ja hylkäätte ne lopulta, jonkun turhanpäiväisen haavemaailman takia. On teilläkin elämä. Toivottavasti suunta löytyy ennen kuin on liian myöhäistä.

        Kaikki te lopulta otatte uudede miehen, kun olette aikanne leikkineet.

        Eikös nuo sano, jotta koskaan ei ole liian myöhästä (ainaka ennen ku kuolema korjaa). Pitäs varmaan olla omat palstat, ne oikiat ja sitte nämä muut, jos ollaan nii eri planeetalta 😄 Ootko siis sitä mieltä, että oikiat lesbot ei kaipaile mittään, eivät elä haaveissaan, eivätkä kuvittele ihastuksensa olevan täällä? Että nuo ovat semmosia pitkään nukkuneiden syntejä. Eiköhän me kaikki eletä myös sitä oikeeta elämää, vaikka myönnän kyllä omalla kohdalla, että liikaa tullee täällä vietettyä aikaa. Mistä tuo sun katkeruus, joka sun kirjotuksesta paistaa ku heinäkuun aurinko, oikein lähtee ja lähtiskö se jollakin pois?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös nuo sano, jotta koskaan ei ole liian myöhästä (ainaka ennen ku kuolema korjaa). Pitäs varmaan olla omat palstat, ne oikiat ja sitte nämä muut, jos ollaan nii eri planeetalta 😄 Ootko siis sitä mieltä, että oikiat lesbot ei kaipaile mittään, eivät elä haaveissaan, eivätkä kuvittele ihastuksensa olevan täällä? Että nuo ovat semmosia pitkään nukkuneiden syntejä. Eiköhän me kaikki eletä myös sitä oikeeta elämää, vaikka myönnän kyllä omalla kohdalla, että liikaa tullee täällä vietettyä aikaa. Mistä tuo sun katkeruus, joka sun kirjotuksesta paistaa ku heinäkuun aurinko, oikein lähtee ja lähtiskö se jollakin pois?

        Siinä vastauksia kysymyksiisi:

        https://www.youtube.com/watch?v=fJTf2z3FxoM


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vastauksia kysymyksiisi:

        https://www.youtube.com/watch?v=fJTf2z3FxoM

        Huomaatkos, jotta me puhutaan myös sammaa kieltä, vaikka et sitä myönnäkään kun ollaan eri "leireissä" 😉 Kiitos tästä, tykkään Mariskasta ja taisinkin kommentoida asiaa jossaki päin palstaa, tosin hieman väärällä tavalla, kuuleman mukkaan 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja katkeruus ei sammu.

        Ei mullakaan kaikki asiat sammu ja oon itekin ollu tän elämän aikana monta kertaa katkera. Mutta eikö senkin kanssa ole sitten vähän niin, että kun sen kanssa vaan koko aika mennee eikä muuta huomaa, nii siinähän se elämä vähän niinku sivussa meni.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Huomaatkos, jotta me puhutaan myös sammaa kieltä, vaikka et sitä myönnäkään kun ollaan eri "leireissä" 😉 Kiitos tästä, tykkään Mariskasta ja taisinkin kommentoida asiaa jossaki päin palstaa, tosin hieman väärällä tavalla, kuuleman mukkaan 😅

        Teennäistä tuo sinun ystävällisyys. Anna tulla vaan...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei mullakaan kaikki asiat sammu ja oon itekin ollu tän elämän aikana monta kertaa katkera. Mutta eikö senkin kanssa ole sitten vähän niin, että kun sen kanssa vaan koko aika mennee eikä muuta huomaa, nii siinähän se elämä vähän niinku sivussa meni.

        Kasvattaa vaan vahvemmaksi katkeruus. En aio siitä luopua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teennäistä tuo sinun ystävällisyys. Anna tulla vaan...

        Siepä se mut hyvin tunnet 😉 Mulla on kyllä tapana olla ihan ystävällinen jos ei anneta isompaa aihetta muuhun, myös livenä. Mitäs sä nyt sitte tahtosit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kasvattaa vaan vahvemmaksi katkeruus. En aio siitä luopua.

        Tuosta voi olla montaa mieltä ja mä en samaa mieltä sun kanssa. Ei tartte luopua jos ei taho.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siepä se mut hyvin tunnet 😉 Mulla on kyllä tapana olla ihan ystävällinen jos ei anneta isompaa aihetta muuhun, myös livenä. Mitäs sä nyt sitte tahtosit?

        En minä mitään halua. Kaikkia ei vaan tarvii miellyttää. Eli antaa tulla!
        Osaatko riidellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään halua. Kaikkia ei vaan tarvii miellyttää. Eli antaa tulla!
        Osaatko riidellä?

        Osaan, mutta miks alkasin sun kanssas? Jos välttämättä tahot nii voithan sie vaikka alottaa haukkumalla mua nössöksi, niinku hetki sitten jossain ketjussa tehtiin 😁 Mä voin sitte kuulostella, jotta viittinkö jatkaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Osaan, mutta miks alkasin sun kanssas? Jos välttämättä tahot nii voithan sie vaikka alottaa haukkumalla mua nössöksi, niinku hetki sitten jossain ketjussa tehtiin 😁 Mä voin sitte kuulostella, jotta viittinkö jatkaa.

        Yritän vaan opettaa sinulle, että naisten kanssa ei aina ole niin helppoa kuin sen sohvalla makaavan miehen kanssa, joka ei vaadi sinulta mitään.
        Jos sotkeennut joskus naiseen niin sinulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta siitä, että naiset on vaativampia, sinun pitää osata käsitellä naista. Ei riitä, että olet kaiken kuvitellut ja unelmoinut valmiiksi päässäsi, kuvitelmat on vaan yleensä liian kauniita ollakseen totta. Sitten sinä petyt siihen kuviteltuun elämääsi ja otat sen "helpon" miehesi takaisin. Minä en vaan luota enää teidänkaltaisiin.

        Liika ihmisten miellyttäminen ja aina samaa mieltä oleminenkin ärsyttää toisinaan. Onko sinulla ollut suhdetta naisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän vaan opettaa sinulle, että naisten kanssa ei aina ole niin helppoa kuin sen sohvalla makaavan miehen kanssa, joka ei vaadi sinulta mitään.
        Jos sotkeennut joskus naiseen niin sinulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta siitä, että naiset on vaativampia, sinun pitää osata käsitellä naista. Ei riitä, että olet kaiken kuvitellut ja unelmoinut valmiiksi päässäsi, kuvitelmat on vaan yleensä liian kauniita ollakseen totta. Sitten sinä petyt siihen kuviteltuun elämääsi ja otat sen "helpon" miehesi takaisin. Minä en vaan luota enää teidänkaltaisiin.

        Liika ihmisten miellyttäminen ja aina samaa mieltä oleminenkin ärsyttää toisinaan. Onko sinulla ollut suhdetta naisen kanssa?

        Meillä kyllä maataan sohvalla aika tasapuolisesti 😉 Mä oon ollu aika monenlaisissakin suhteissa naisten kanssa ja pääsääntöisesti ilman isompia ongelmia. Naisissa ja miehissä on kyllä tietyt eronsa. En tietenkään voi sanoa, jotta ei ennää koskaan miestä jos ja kun joskus eroan, mutta entä sitten. Mä oon aika usein ihmisten kanssa myös eri mieltä ja yleensä myös sanon sen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meillä kyllä maataan sohvalla aika tasapuolisesti 😉 Mä oon ollu aika monenlaisissakin suhteissa naisten kanssa ja pääsääntöisesti ilman isompia ongelmia. Naisissa ja miehissä on kyllä tietyt eronsa. En tietenkään voi sanoa, jotta ei ennää koskaan miestä jos ja kun joskus eroan, mutta entä sitten. Mä oon aika usein ihmisten kanssa myös eri mieltä ja yleensä myös sanon sen.

        No vastasihan se vässykkä. Luulin jo, että karkuun luikit. Vähän sentään luonnetta.

        Tuo sinun vastaus kertoo jo sen, että et hae mitään elämän pituista suhdetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vastasihan se vässykkä. Luulin jo, että karkuun luikit. Vähän sentään luonnetta.

        Tuo sinun vastaus kertoo jo sen, että et hae mitään elämän pituista suhdetta.

        Mä harvemmin keskityn yhteen hommaan kerrallaan, poikkeuksiakin on, mutta ei niistä tässä enempää 😅 Nyt sompasin tän lesbopuolen ja bi-puolen väliä ja katon samalla Sinkkuillallista. Elämän pituista ei enää saa. Yks pitkä, yli 10 v on meneillään ja muutama lyhyempi historiassa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä harvemmin keskityn yhteen hommaan kerrallaan, poikkeuksiakin on, mutta ei niistä tässä enempää 😅 Nyt sompasin tän lesbopuolen ja bi-puolen väliä ja katon samalla Sinkkuillallista. Elämän pituista ei enää saa. Yks pitkä, yli 10 v on meneillään ja muutama lyhyempi historiassa.

        Niinpä, keskityt miehiin ja naisiin sekä samalla haaveilet vielä Sinkkuillallisesta.
        Seilaat ilmeisesti oikeassa elämässäkin bi-puolen ja lesbopuolen väliä? Onko transtaipumuksia myös? Mitä oikeasti haluat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, keskityt miehiin ja naisiin sekä samalla haaveilet vielä Sinkkuillallisesta.
        Seilaat ilmeisesti oikeassa elämässäkin bi-puolen ja lesbopuolen väliä? Onko transtaipumuksia myös? Mitä oikeasti haluat?

        Haaveiletko sä esim. pääseväs Kymppiuutisten loppukevennykseen jos semmosta katot 😁😉No sanotaanko näin, jotta mie olen bi, joka kallistelee vahvasti naisten suuntaan. Haaveissa on tulevaisuudessa oikea suhde erään tietyn naisen kanssa johon lätkässä olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, keskityt miehiin ja naisiin sekä samalla haaveilet vielä Sinkkuillallisesta.
        Seilaat ilmeisesti oikeassa elämässäkin bi-puolen ja lesbopuolen väliä? Onko transtaipumuksia myös? Mitä oikeasti haluat?

        Nyt pitää painua petiin, että jaksaa huomen aamulla hommata oikeassa elämässä 😉 Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Haaveiletko sä esim. pääseväs Kymppiuutisten loppukevennykseen jos semmosta katot 😁😉No sanotaanko näin, jotta mie olen bi, joka kallistelee vahvasti naisten suuntaan. Haaveissa on tulevaisuudessa oikea suhde erään tietyn naisen kanssa johon lätkässä olen.

        Kunhan testailin vähän ja puolileikilläni kiusasin. Hyvin läpäisty. Ei sinua kyllä suuttumaan saa mistään. Saat minun siunauksen olla tällä palstalla, vaikka et sitä varmasti sitä kaipaa tai edes tarvitse. Kirjoitellaan jatkossakin.

        Hyviä unia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan testailin vähän ja puolileikilläni kiusasin. Hyvin läpäisty. Ei sinua kyllä suuttumaan saa mistään. Saat minun siunauksen olla tällä palstalla, vaikka et sitä varmasti sitä kaipaa tai edes tarvitse. Kirjoitellaan jatkossakin.

        Hyviä unia!

        Niin, ja mistäs tiedät, vaikka olisin jo ollut kymppiuutisten kevennyksessä Tommolan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin lesbot olis joku oma rotu, jossa hyvin tarkat määritelmät, että millainen on oikea yksilö.
        Tuntuu oudolta, että sillä missä iässä ihminen ihastuu naiseen, on jotain merkitystä.
        Ihminen on ihminen ja enemmän, kun eroavaisuuksia, pitäisi meidän etsiä ja vahvistaa yhteyttä ja yhteen kuuluvuutta.
        Edelleen, me kaikki koemme maailmaa omista lähtökohdista ja kirjoitamme niistä, jotka itseä koskevat.
        Se mitä ja miten kirjoittaa on tällä palstalla olevan ylläpidon rajaamaa.
        Sovitaanko, että luetaan niitä mitkä itseä kiinnostavat ja lopetetaan se hel....n jankaaminen, jos itse ei samalla lailla maailmaa katso.
        Kaikki on kauniinpaa yhdessä.

        Mikä siinä on ettei palstalla saa enää sanoa tosiasioita eikä keskustella mistään. Ei tätä jaksa kukaan enää seurata, kun ainoastaan myöhäänheränneet saa kommentoida, kaikki muu on vääriä mielipiteitä ja jankkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nuo trollit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Tai sitten on jonkun erittäin huonosti voivan ihmisen kirjoituksia. Joka tapauksessa, ei niistä kannata provosoitua. Asia on juuri niin kuin kirjoitat.

        Kukakohan täällä on trolli. Antaa olla pitäkää koko palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastasihan se vässykkä. Luulin jo, että karkuun luikit. Vähän sentään luonnetta.

        Tuo sinun vastaus kertoo jo sen, että et hae mitään elämän pituista suhdetta.

        Se ei ole totta. Innostuin hetkessä. Kaipuu on elämän mittaiseen. Mutta haluan hyväksyä sinut kaikkine puolinesi. Mietin itse tuota trans asiaa kun homopor on kiinnostanut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja mistäs tiedät, vaikka olisin jo ollut kymppiuutisten kevennyksessä Tommolan kanssa.

        No enhän mä tiijäkään, mutta äkkiä laskin päässä todennäkösyyvet ja eppäilin ettet oo. Ethän siekään voi tietää oonko mä ollu tuossa toisessa ohjelmassa ja jos oon nii kummalla puolella pöytää 😁 No en ole, enkä mee, koska mulla on tavoitteet vähän korkeemmalla ja jos sinkuksi alan, niin haen suoraan Carrien tai Mirandan paikalle 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellin sormin tuntuis paremmalta. Hennot sormet on jotenkin epävarman kuuloiset.

        Tuliko mieleen, että ehkäpä tämä kuvaa sellaisia käsiä, ja tarkoitettu tunnisteeksi ;) Jotkut ovat toisia kevytrakenteisempia, eivätkä sille voi mitään, vaikka voimaa saattaisikin välistä löytyä. T: Viuluksi ja rimppakintuksi haukuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille myöhäänheränneille sais olla kyllä oma palsta. Tarinat on ihan eri planeetalta kuin meidän lesbojen. Teidän kirjoituksista huomaan, että todellakin olette myöhäänheränneitä.

        Aina kaipaatte jotakin tai ruikutatte jonkun perään. Elätte haaveissanne. Kuvittelette harhaisesti, että ihastuksenne olisi täällä. Oikea elämä teiltä jää elämättä, se on vain fakta, vaikka tästä kommentista kuinka suuttuisitte.

        Lisäksi arvostelette miehiänne ja hylkäätte ne lopulta, jonkun turhanpäiväisen haavemaailman takia. On teilläkin elämä. Toivottavasti suunta löytyy ennen kuin on liian myöhäistä.

        Kaikki te lopulta otatte uudede miehen, kun olette aikanne leikkineet.

        Ei ole kyse haavemaailmasta, vaan siitä että lähtee vihdoin vuosien kieltämisen jälkeen elämään oman näköistään elämää. Tekee valinnan toimia omien tunteiden, halujen ja mielensä mukaisesti. Sellaisessa tilanteessa, niin kuin nuoremmillakin elämänsä kynnyksellä, on vielä vain haaveita, mutta niin niitä pitääkin olla! Toisin kuin nuoret, myöhäisheränneet ovat jo elämää nähneitä, ja tietävät kyllä että ihmiset ja ihmissuhteet ovat kompleksisia. Heillä on jo elämänkokemusta ihmissuhteista, olipa ne olleet sitten hyviä tai huonoja. He tiedostavat myös omia kehityskohteita omassa vuorovaikutuksessansa, perustuen kokemukseen millaista eivät ainakaan enää halua toteuttaa. Loppujen lopuksi kyse on mielestäni kuitenkin yksilöistä, sillä hehän siinä vuorovaikutuksessa ovat, eivät lesbot, bit, naiset tai miehet, joitakin nyt mainitakseni. Entäpä jos jätettäisiin stereotypiat oman elämän ulkopuolelle ja liikutaan niin kuin omasta itsestä hyvältä tuntuu toisten rajoja kunnioittaen? Sen suuntaista itsenäistä elämää olen etsimässä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Haaveiletko sä esim. pääseväs Kymppiuutisten loppukevennykseen jos semmosta katot 😁😉No sanotaanko näin, jotta mie olen bi, joka kallistelee vahvasti naisten suuntaan. Haaveissa on tulevaisuudessa oikea suhde erään tietyn naisen kanssa johon lätkässä olen.

        Olisinpa sun naises.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa sun naises.

        Vapaitakin naisia on niin miksi haikailet varattua naista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vastauksia kysymyksiisi:

        https://www.youtube.com/watch?v=fJTf2z3FxoM

        Katkeruus, mitä tunnet? Olen ihan pihalla nyt kaikesta. Sydän paukkaa aivan hulluna. Mitä nyt tapahtuu? Rauhoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse haavemaailmasta, vaan siitä että lähtee vihdoin vuosien kieltämisen jälkeen elämään oman näköistään elämää. Tekee valinnan toimia omien tunteiden, halujen ja mielensä mukaisesti. Sellaisessa tilanteessa, niin kuin nuoremmillakin elämänsä kynnyksellä, on vielä vain haaveita, mutta niin niitä pitääkin olla! Toisin kuin nuoret, myöhäisheränneet ovat jo elämää nähneitä, ja tietävät kyllä että ihmiset ja ihmissuhteet ovat kompleksisia. Heillä on jo elämänkokemusta ihmissuhteista, olipa ne olleet sitten hyviä tai huonoja. He tiedostavat myös omia kehityskohteita omassa vuorovaikutuksessansa, perustuen kokemukseen millaista eivät ainakaan enää halua toteuttaa. Loppujen lopuksi kyse on mielestäni kuitenkin yksilöistä, sillä hehän siinä vuorovaikutuksessa ovat, eivät lesbot, bit, naiset tai miehet, joitakin nyt mainitakseni. Entäpä jos jätettäisiin stereotypiat oman elämän ulkopuolelle ja liikutaan niin kuin omasta itsestä hyvältä tuntuu toisten rajoja kunnioittaen? Sen suuntaista itsenäistä elämää olen etsimässä.

        Elämää rakkaan kanssa kanssa etsin oikeasti. Mutta itsenäni. Siksi kirjoitin sen näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa sun naises.

        Ihan kaikkee ei kannata ääneen sanoa, lähtee vielä huonossa tapauksessa toteutummaan 😄😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko mieleen, että ehkäpä tämä kuvaa sellaisia käsiä, ja tarkoitettu tunnisteeksi ;) Jotkut ovat toisia kevytrakenteisempia, eivätkä sille voi mitään, vaikka voimaa saattaisikin välistä löytyä. T: Viuluksi ja rimppakintuksi haukuttu

        No sitten😃, kiva tunniste! Vähän oma haaveellisuus taas herää uudelleen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten😃, kiva tunniste! Vähän oma haaveellisuus taas herää uudelleen😊

        Vain hellästi rakastani koskettaisin, kuin arvokkainta aarrettani pitäisin. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vastauksia kysymyksiisi:

        https://www.youtube.com/watch?v=fJTf2z3FxoM

        Nyt älysin. Sellaista on ollut. Näin joskus valitsin. Veren. Nyt en enää. En anna hänen estää matkaani omaan elämääni.


    • Anonyymi

      Mä edelleen Ihailen sinua.
      Vaikka annoinkin ihmisten käyttää itseäni omien elämien selvittelyn välineenä.
      Mä olen edelleen se sama joka olin ennen kaikkea sitä.
      Ehkä viisaampi ja ymmärrän omat rajani paremmin.
      Häpeä on kuin varjo, välillä se jää muutan askeleen päähän,
      Ja välillä se saa kiinni
      Silloin kun se on matkassa, on oma elämä mustaa ja raskasta.
      Häpeä voitaa kehon oman tahdon ja vääristäen
      Ilmeet ja sanat.
      Mut mä olen edelleen se nainen jonka sisällä kuplii ilo ja hyvyys.
      Ei yksi viikonloppu muuta ketään lopullisesti.
      Ei toisten ihmisten kertomat jutut ole koskaan, juuri niin kuin ne oikeasti oli.
      Häpeä on pikkuhiljaa jäänyt taakseni.
      Hymy palannut kasvoille ja hyväksyn tapahtumat.
      Aluksi olin vain vihainen itselleni, mutta enemmin olen vihainen ystävälleni, joka hyötyi minusta, pilaten niin paljon kaunista.
      Onneksi sun katse on kaunis ja lempeä,
      nyt kun pystyt taas katsomaan minua.
      Sussa on valo,
      jolla varjot haalenee
      Pelkkä ajatus sinusta,
      Tuntuu koko kehossa

    • Anonyymi

      On tultu Sodoman aikaan.

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Kaunis päivä ja ihania hetkiä eilen hänen kanssaan. Osaisinpa olla rohkeampi. Toivoisin näkeväni hänet vielä tänään, vaikka tiedän että niin ei tapahdu.

    • Anonyymi

      Vietimmi aikaa paikassa, jossa emme ole ennen niin tehneet. :)

      • Anonyymi

        Missä paikassa vietettiin yhdessä aikaa? Mä tiedän yhden paikan ainakin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä paikassa vietettiin yhdessä aikaa? Mä tiedän yhden paikan ainakin 😊

        Mäkin, seinää vasten ja lattialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä paikassa vietettiin yhdessä aikaa? Mä tiedän yhden paikan ainakin 😊

        Olimmeko yhdessä siellä? Vai kumpikin omilla tahoillaan jotain samaa tekemässä?


      • Anonyymi

        Hmmm, tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm, tänään?

        Vaikka heti 😉😍😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä paikassa vietettiin yhdessä aikaa? Mä tiedän yhden paikan ainakin 😊

        No... Sisällä ja kahdestaan. :)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe