General way pub & jokilaakson jelppi

Anonyymi

Kiinteistöhuoltoyrityksellä on nyt hommia pubin kanssa, joten konilannotkonperällä olevat sohvat ja sänkykalusteet jätekatoksella odottaa kuljetusta. Edellinen huoltoyhtiö hoiti poiskuljetukset parin päivän viiveellä. Jelpin kanssa samat rojut ovat olleet jo kuukauden paikoillaan.
Miksi vaihdettiin huoltoyhtiötä? Ei ole lehtipuhallin laulanut ja roskasäkki asuinkiinteistön kulmalla on ollut jo toista kuukautta. Haisee siinä ja linnut levittää roskat ympäriinsä.

56

4601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluuko pihalle hylätyt huonekalut ym romut kiinteistöhuoltoyhtiölle? Nehän pitäisi ite viedä kaatopaikalle.

    • Anonyymi

      Ja jelppi vie ne ja tekee kaikki mitä sopimuksessa lukee eli taloyhtiö tai kaupunki ei ole halunnut maksaa kaikista palveluista niin ei kai kukaan ilmaiseksi mitään tee ja ne kalusteet pitää itse kyllä viedä tuota ongelmaa on joka puolella vaikka tiedetään että salminen ei kyytiin niitä ota ja tuon takia kustannukset nousee muille asukkaille niin puuttukaa heti jos joku niitä rahjaa katoksiin esim poismuuton yhteydessä jolloin jättää muille laskun niistä romuistaan!!

      • Anonyymi

        Jokainen vähänkin järjellä oleva ymmärtää et sulla on joku
        ongelma mitä me ei voida auttaa..


      • Anonyymi

        Edellinen isännöinnistä vastannut Raija Aurakallio jyväskylästä on siirtynyt/siirretty muihin tehtäviin. En ihmettele. Totta, että tehdään se mistä maksetaan, mutta oma järki kannattaa pitää mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen vähänkin järjellä oleva ymmärtää et sulla on joku
        ongelma mitä me ei voida auttaa..

        Voitko eritellä, oi liehuletti


      • Anonyymi

        Öisin niitä tuodaan, joten vaikea itse puuttua. Miksei ole kameroita???? Tätäkin olen suositellut ex.isännöitsijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öisin niitä tuodaan, joten vaikea itse puuttua. Miksei ole kameroita???? Tätäkin olen suositellut ex.isännöitsijälle.

        Ihan päivällä sen sohvan sinne vein:D mutta sängystä en tiiä


      • Anonyymi

        Miten pitää puuttua. Syöksyä roskakatokseen heristämään sormea, saa pian kuonoonsa itse. Soittaa isännöitsijälle? Soittaa huoltoyhtiölle? Entäs yöaika? Olisiko ne valvontakamerat joita olen pyytänyt ja pyytänyt pidemmän aikaa oikea ratkaisu. Kyllähän ongelma saadaan ratkaistua, kyse on vaan siitä halutaanko sitä ratkaisua oikeasti.


    • Anonyymi

      Mites se General pub tuohon asiaan liittyy?

      • Anonyymi

        Roska roskan löytää


    • Anonyymi

      Tuskin pubia nyt ihan asiakkaita varten restauroidaan pelkästään. Eiköhän siinä ole kyseessä enemmänkin paremman hinnan saaminen markkinoilta ja asiakkailta.

      • Anonyymi

        Jos on vesivahinko niin on pakko korjata.


    • Anonyymi

      mutta siinäpä oli hyvä sauma myös remontoida muuta ja saada korvaus vakuutusyhtiöltä kiinni olevilta päiviltä!

      • Anonyymi

        Vakuutusyhtiöiltä on turha odotella korvauksia mistään ylimääräisistä.


    • Anonyymi

      eipä tuo taida kovin laillista olla että baarissa saa pelata korttia rahasta!? muutamana viime päivänä asian ainakin huomannut

      • Anonyymi

        Katot liikaa salkkareita. Salkkarit eivät ole todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katot liikaa salkkareita. Salkkarit eivät ole todellisuutta.

        hyvä tili tulee parhaimmillaan 6 nuppia ringissä mukana 2e / pelaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä tili tulee parhaimmillaan 6 nuppia ringissä mukana 2e / pelaaja.

        Joku olettanut suuria. Kellä on täällä varaa noin suurella panoksella pelata korttia, kun voi ilmaiseksikin pelata.


      • Anonyymi

        Jos ei ole rahaa pelata niin ei tarvi myöskään itkeä. Olisit voinut tulla nykäsemään hihasta niin varmasti joku olisi voinut vipata muutaman euron muutamaan kierrokseen. Kyse oli kaveri porukan keskenään sopimasta pelaamisesta hetken mielijohteesta eikä millään tavalla generaalin järjestämä. On se kumma kun ei saa omia rahoja (2e) tuhlata ajan viettämiseen. Luulen että tunnistan sinut ensikerralla joko kukka- taikka foliohatusta


    • Anonyymi

      kyllä asia on niin että on rahaa tai ei niin tuollainen ei ole laillista! kolikoita vaihdetaan tiskiltä ja pelit jatkuu, mutta kuinka kauan?

      • Anonyymi

        ei ne enää jatku, kun mielensäpahoittajat vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ne enää jatku, kun mielensäpahoittajat vauhdissa.

        Jatkakaa kalja panoksella👍


      • Anonyymi

        Ei taida jatkua, kun joku elämäänsä kyllästynyt kavereita vailla oleva ei keksinyt muuta sisältöä elämäänsä kun pilata muiden ajanvietteet. Ei taida tälle ihmiselle suotu hupia elämään niin haluaa, että kukaan muukaan ei saa pitää hauskaa.


      • Anonyymi

        Ei muuta ku lukemaan lakia uudestaan.

        Arpajaislain ydinkysymykseksi muodostuu onko pelaaminen järjestettyä vai onko se on hetken mielijohteesta syntynyttä ja spontaania. Spontaani pelaaminen ilman järjestäjää ja vastikkeita on näet laillista vaikka pelattaisiinkin rahapanoksista.

        Ymmärrän kyllä huolesi koska Jämsänkosken kyläpoliisin virka on hyvin vaativaa työtä ja luultavasti yksinäistä.


    • Anonyymi

      Tiedä tosta pelaamisesta muuta kuin että onhan se suunniteltua jos jatkuvasti tapahtuu.
      Oletteko huomanneet sitä että baarissa on vain vanhoja miehiä ja yksi nuori. Saattaa olla jopa joskus kaksikin nuorta naista. Mikähän heidän tarkoitus perä on pyöriä baarissa aamusta iltaan? Eikö tuon ikäisten pitäisi hommata ammatti, eikä kitata olutta mitä miehet tarjoo? Mitähän miehet siitä hyötyy kun tarjoaa olutta?

      • Anonyymi

        saman olen huomannut ja toinen tytöistä tuntuu asuvan siellä! mutta jos vanhat miehet tarjoo ja tytöt myöhemmin hyvittää ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saman olen huomannut ja toinen tytöistä tuntuu asuvan siellä! mutta jos vanhat miehet tarjoo ja tytöt myöhemmin hyvittää ;)

        Baaritko on vaan vanhoille ihmisille tarkoitettu? Empä usko. Antaa tyttöjen viettää aikaa ja keskittykää omiin ongelmiinne. :)


      • Anonyymi

        Onko sulla tekemisen puute, kun seuraat näin tarkkaan mun tekemisiä. Mitä se sitten vaikka persettäni niille siitä antaisin, kun joku sattuu oluen tai vaikka kymmenen tarjoomaan. Oletko kateellinen, kun sulle ei oo koskaan tarjottu vai? Tule tänne baarille niin voin sulle tuopin kanssa tarjoo niin ei tarvii täällä huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tekemisen puute, kun seuraat näin tarkkaan mun tekemisiä. Mitä se sitten vaikka persettäni niille siitä antaisin, kun joku sattuu oluen tai vaikka kymmenen tarjoomaan. Oletko kateellinen, kun sulle ei oo koskaan tarjottu vai? Tule tänne baarille niin voin sulle tuopin kanssa tarjoo niin ei tarvii täällä huudella.

        Plus kuulostaa tämä kirjoittaja itse kuuluvan myös kanta-asiakkaisiin, mikäli näin hyvin on perillä sun ajanvietoista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus kuulostaa tämä kirjoittaja itse kuuluvan myös kanta-asiakkaisiin, mikäli näin hyvin on perillä sun ajanvietoista :)

        Samaa meinasin kirjoittaa kun kerta noin hyvin baarin asiat on tiedossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus kuulostaa tämä kirjoittaja itse kuuluvan myös kanta-asiakkaisiin, mikäli näin hyvin on perillä sun ajanvietoista :)

        Kanta-asiakkailta on havaittavissa katkokirjoitusta. Kyllä kyseessä on ehta kyläpoliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus kuulostaa tämä kirjoittaja itse kuuluvan myös kanta-asiakkaisiin, mikäli näin hyvin on perillä sun ajanvietoista :)

        Niin oonkin. Nyt vain arvuuttelemaan kuka on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oonkin. Nyt vain arvuuttelemaan kuka on kyseessä.

        Haha, kehtaat vielä myöntää kuuluvansa kanta-asiakkaisiin. Toivottavasti selviää kuka oot niin et kehtaa enää näyttää naamaasi siellä, jos sit vaikka keksit muutakin tekemistä kuin muiden tekemisen arvuuttelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tekemisen puute, kun seuraat näin tarkkaan mun tekemisiä. Mitä se sitten vaikka persettäni niille siitä antaisin, kun joku sattuu oluen tai vaikka kymmenen tarjoomaan. Oletko kateellinen, kun sulle ei oo koskaan tarjottu vai? Tule tänne baarille niin voin sulle tuopin kanssa tarjoo niin ei tarvii täällä huudella.

        Toivottavasti saat nainen asiasi kuntoon ja keskityt olennaiseen mistä elämässä on kyse! Ymmärrän kyllä viestisi perusteella, että olen noin 20 - vuotias ja etsit vielä itseäsi ja muiden hyväksyntää. Minkä takia ? Meinaatko asua loppuelämäsi jämsän seudulla. Kerää itsesi ja laita asiat tärkeysjärjestykseen, koska kukaan muu ei sitä puolestasi tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat nainen asiasi kuntoon ja keskityt olennaiseen mistä elämässä on kyse! Ymmärrän kyllä viestisi perusteella, että olen noin 20 - vuotias ja etsit vielä itseäsi ja muiden hyväksyntää. Minkä takia ? Meinaatko asua loppuelämäsi jämsän seudulla. Kerää itsesi ja laita asiat tärkeysjärjestykseen, koska kukaan muu ei sitä puolestasi tee.

        Nyt nousen ylös ja laitan shortsit jalkaan.


      • Anonyymi

        Mites tää nyt jelppiin ja niihin luvattomasti vietyihin huonekaluihin liittyy? 🤔 Perusta oma ketju omille ajatuksilles...


    • Anonyymi

      Mutta miten toi baari ja Jelppi liittyy toisiinsa? Sitä varmaan moni muukin on tässä miettinyt. Sohvat Konilasta viemättä, kun Jelppi puuhailee baarilla vai miten?

      • Anonyymi

        Sohvat on edelleen viime kesän jäljiltä A-rapun takapihalla, ei hirveästi vakuuta huoltoyhtiön toiminta ja autoja parkissa yläpihalla 4-5. Halvalla ei saa hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvat on edelleen viime kesän jäljiltä A-rapun takapihalla, ei hirveästi vakuuta huoltoyhtiön toiminta ja autoja parkissa yläpihalla 4-5. Halvalla ei saa hyvää.

        Eipä taida olla Jelpin hommia roskien kuljetus eikä autojen pysäköintivalvonta.


    • Anonyymi

      Toi luuseri mikä tänne kirjoittelee ,ehkä se on jo selvitetty kuka on ,jos oma elämä pyörii toisten tekemisien kanssa niin on aika ankeaa elämäsi,mutta toisaalta annetaan armoa koska ko.henkilö on vähän jälkeen jäänyt elämän matkasta .

      • Anonyymi

        Tämäpä. Muista, että ollaan koskella täällä selviää aika nopee tämmöset kirjoittajat.


      • Anonyymi

        Tyypit alkaa skitsoilee ihan täysillä! Koronan syytä kaiketi? Eipä ole ei vaan kontekstin muokkaama epänormaali luulo jostain minkä ihminen luulee olevansa mahdollinen, muttei kuitenkaan yksittäistapauksessa pysty kompensoimaan mitä tai mikä on stabiili lähestymistapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä. Muista, että ollaan koskella täällä selviää aika nopee tämmöset kirjoittajat.

        Ihan sama. vietän suurimman osan ajastani joko Espanjassa tai mökillä. Poikkeilen vain koskella.


    • Anonyymi

      Mikä keskustelu tämäkin taas on? Jos Generaalissa jotain laitonta tapahtuu, eiköhän asiaan olisi puututtu. Ja miten joitain voi asiakaskunta hiertää noin paljon? Hyvä että asiakkaita käy laidasta laitaan.

      • Anonyymi

        Varmasti olisi puututtu. Taitaa kyseinen asiakas kenestä täällä puhutaan niin aiheuttanut jotain muutakin kärhämää kyseisten hänen elämäänsä seuraavien ihmisten kanssa. En uskoisi, että pelkän baari asiakkuuden takia nostettaisiin esille näin vahvasti. Mutta olen kyllä samaa mieltä, että onhan se pelkästään positiivista että baarissa käy kaiken ikäisiä.


    • Anonyymi

      Tämä on erikoinen ketju. Joku nuori tyttö on baarissa ja Jelppikin mukana.

      • Anonyymi

        Jelpparit vaikuttaa epäluotettavilta.
        Uhoojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jelpparit vaikuttaa epäluotettavilta.
        Uhoojia.

        Et taida siis tuntea heitä?


      • Anonyymi

        Vain Jämsänkoski ketjussa voi olla tämmöisiä juttuja.


    • Anonyymi

      parturoiko yksi kosken partureista baarissa asiakkaita kun tuntuu viihtyvän ?

      • Anonyymi

        Oletko nähny että siellä leikkaa ym siellä asiakkaitten hiuksia? Ite et käy mutta tarkasti luulet että tiijät ketä siellä käy ja mitä ne tekee? Hanki elämä!


      • Anonyymi

        enpähän enää sitten ihmettele yhtään kun aina mukamas täyttä kalenteri, jos puolet päivästä menee juottolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enpähän enää sitten ihmettele yhtään kun aina mukamas täyttä kalenteri, jos puolet päivästä menee juottolassa.

        Onko tämä se paikka missä pitää maksaa aina käteisellä?


    • Anonyymi

      Jokilaaksonkepit ja tää baari voi pojat ku tietäsitte joo on epäluotettavia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe