Koettuun aitoon totuuteen perustuva tieto Toyotaasta riittää

Anonyymi

Jopa Toyotan luotettavuuden todistavat katsastustilastot voi jättää omaan arvoonsa. Syy on se, että jos tehdään kattava ja tilastollisen tutkimuksen kriteerit täyttämä gallup siitä, mikä auto oikeasti ihmisten mielestä on kestävä teknisesti ja myös pelleiltään ja luotettava, niin aivan varmasti Toyota on kärjessä. Toki joku mainitsee Volvon ja Mersun, mutta ne ovat eri hintaluokan merkkejä ja paljon ajettuina taksiautoina antavat väärän kuvan laadusta ja luotettavuudesta.

Sen sijaan on äärettömän vaikea kuvitella kenenkään vähääkään asioista perillä olevan mainitsevan ranskalaisia, Fiatia tai Opelia, Fordia tai VW Groupin tuotteita kestäviksi, vähän ruostuviksi ja luotettaviksi.

Kansan syvien rivien tietämys Toyotan luotettavuudesta ja ruostumattomuudesta on todella aitoa ja varteenotettavaa tietoa, koska se perustuu täysin omaan tai lähipiirin kokemukseen ja on tilastollisesti täysin validia, mikäli otos on tarpeeksi iso.

Siksi Toyota perustaakin mainontansa ja nettisivunsa tietoon eikä mielikuviin.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on kyllä suurinta tuubaa mitä Toyotan omapojalta voi odottaa.
      Muista ne sijat 19. ja seuraavana vuonna sija 20. minkä Toyota on saanut ehkä suurimmassa ja kattavimmassa tutkimuksessa Euroopassa luotettavuudesta.

      • Anonyymi

        Tutustupas tarkemmin siihen luotettavuustutkimukseesi.


      • Anonyymi

        Toyotan omistajan ei tarvitse selitellä mitään vaan ajaa omia polkujaan. Vokkelon rupaleella ei ajeta kun se vaan savuttaa ja kolisee.


    • Anonyymi

      Aloituksessa olevan tutkimuksen otanta on 371.000 eli yhtä monta kuin Toyotan omistajaa Suomessa. Sinulla on vain oma mielipiteesi tutkimusotantana ja se patee sinun mielestäsi.

      • Anonyymi

        371.000 Toyotan omistajaa ei tilaa eikä lue Tuulilasi-lehteä eikä Tekniikan Maailmaa.


    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Katsastustilastot ei kerro kuinka paljon autoa on korjattu katsastusten välillä, joten se ei vaikuta kuin mielikuviin.

      • Anonyymi

        Oletko Tyhmä vai idiootti, vai molempia? Tottakai korjauksilla on merkitystä mutta koskee tietenkin kaikkia merkkejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe