Moro oon 166cm poika 15v voinko vielä kasvaa pituutta haluaisin edes tulla 170cm? Murrosikä alkanu aikoja sit. Vanhemmat ei niin pitkiä.
15v poika 166cm
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Se menee lähes aina sinun vanhempien mittojen mukaan. Jos he eivät ole pitkiä niin ei sinustakaan välttis paljoa pidempi tule. Mutta monta tarinaa olen kuullut, että ihan fyysistä pituutta on kasvettu lisää vielä armeijassa/armeijaikäisenä. Ihan varma siis ei voi olla asiasta, mutta vanhemmista ja suvusta saa jonkun keskiarvon.
Se keskiarvo on usein osuvampi kuin mitä lääkärit lupailee.
Terveelliset elämäntavat auttaa pituuskasvuun. Jos poltat tupakkaa niin ei ole toivoakaan siitä, että kasvaisit pidemmäksi.- Anonyymi
Fyysista pituutta tosiaan armeijassa voi muutamia senttejä tulla syystä kun lihasmassa kehittyy niin selkäranka 'pitenee' hieman lihasten nostaessa nikamia.
- Anonyymi
Mäki oon 15v poika ja 167 cm pitkä ja isä on 166cm ja äiti pidempi kuin isä. En tiedä kasvanko vielä.
- Anonyymi
useimmat kyllä kasvaa 15v jälkeenkin
- Anonyymi
Mä oon 159.5cm tai 160cm ja joulukuus 15
- Anonyymi
Usein sanotaan, että pojat voi kasvaa vielä armeijassakin. Eiköhän siis vielä tule 15v. jälkeen pituutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799