Kaupoissa käydessäni huomasin että maskit on naisilla käytössä,mutta miehet ei käytä ja ne omiaan turpakäräjiään pitää joka kulmalla.Vissiin ovat immuuneita koronalle.
Maskit naamalla
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Saman ilmiön näet kyllä muuallakin Suomessa, ei tämä ole vain täkäläisten ominaisuus.
- Anonyymi
En pidä maskia, sillä uskoakseni sen tuomat haitat tämän "pandemian" kannalta suhteessa riskien todennäköisyyksiin ja minulta vaadittuun vaivaan eivät täsmää. On olemassa teoreettinen piste, jossa naamio päällä ympäriinsä kulkeminen on mielekästä, mutta en yksinkertaisesti usko että olemme sen pisteen oikealla puolella. Perusterveille ihmisille joita päivittäin näen koulussa ja töissä, tekisi muutenkin varmaan ihan hyvää sairastaa tämä virus jo pois alta, että laumaimmuniteetin kautta voisimme siirtyä koko sirkuksesta jo ylitse.
Moni ihminen näkee esim. ruokakaupassa "vastuullisen" ja "vastuuttoman" osan väestöstä, itse taas näen hyveellisyyttään tai naiiviuttaan muille esitteleviä lampaita ja aikuisia ihmisiä. Ja vielä kaikista kulmikkaimpana näkökulmana tähän asiaan: jos kuuluu riskiryhmään tai muuten vain on niin vainoharhainen/pihalla, että kuvittelee itse olevansa vaarassa, niin saa kyllä luvan järjestää sen steriilin safespacen itse itselleen sen sijaan että olettaa muun yhteiskunnan jossain kommunisminkatkuisessa yhteishengessä vetävän samaa köyttä. Olisihan se kaunis ajatus, mutta ei millään tavalla liity todellisuuteen ja mitä harvempi yksilö edes elättelee tällaisia fantasioita, sen paremmassa jamassa yhteiskunta kokonaisuutena on. - Anonyymi
Ne ukot on niitä JUNTTI-einareita, joille on tärkeää vain oma perse.
Näille valio yksilöille ei ole muiden terveydellä mitään merkitystä, kunhan ei tarvii itse mennä yhtään epämukavuusalueelle.
Osa noita sankareista niin pihejä ettei muutaman sentin maskia raski ostaa, jää silleen kaljaan enemmän rahaa.
Tosin nuo alkoholisoituneet päärynävyötäröiset saa pahimmat oireet koronasta, niin eiköhän se sitten siperia opeta tavoille.- Anonyymi
yllättävän usein nämä junttieinarit ovat juntti-eevoja. Ovat tietävinään, mutta trumppiaisuuteen kuuluu tällainen minäminä ensin, mitä väliä muista. Matkustetaan entiseen malliin ja odotellaan että annetaan sitten pakkolaki, joka määrää. Näille se omien aivojen käyttö on ulkoistettu ja lapset toistelee vänhempiensa älyttömyyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yllättävän usein nämä junttieinarit ovat juntti-eevoja. Ovat tietävinään, mutta trumppiaisuuteen kuuluu tällainen minäminä ensin, mitä väliä muista. Matkustetaan entiseen malliin ja odotellaan että annetaan sitten pakkolaki, joka määrää. Näille se omien aivojen käyttö on ulkoistettu ja lapset toistelee vänhempiensa älyttömyyksiä
Kaikista tyhmimpiä ovat junantuomat suvaitsevaiset öyhöttäjät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832