, eikä länmaat asettaneet pakotteita vaan lähetti EU:kin varojaa aseisiin, yllyttäjänä !? Tasan ei käy oonenlahjat V:Venäjän ja Syyyrian osalta !?
Venäjä lähetti avustuksia itä-Ukrainaan ainakin 500 relallista, lännen vain vinoillessa !?
Ukrainan armeija hyökkäsi Poroshenkon määräyksestä Itäosaan kansalaisiaan vastaan
5
782
Vastaukset
- Anonyymi
No pitihän arvata ,että Suomi pelkurit ei ole rehellisiä, mieluummin hiljaa !?
- Anonyymi
Näin se muuttu lännen imisoikeuspolitiikka yhä enemmän Natmieleiseski
Israeilikin on puhda uusnatsimaa, niin sanoissa kuin teoissaan muitakohtaan, ydinpommimaana !? - Anonyymi
"Venäjä lähetti avustuksia itä-Ukrainaan ainakin 500 relallista, lännen vain vinoillessa !?"
-Ja avustukset tulivat suoraan Venäjän armeijan varikoilta bränikkä-uusilla maastokuorma-autoilla. Autojen uutuudenkiiltävyys kerta kaikkiaan hyppi silmille uutiskuvista.
Kuvissa kun oli "Itä-Ukrainan kapinallisia" ja yleensä kapinalliset mielletään rähjäisenä rysyläisarmeijana mitä.sattuu-löytymään aseistuksella varustettuna. Tälä kertaa heillä oli pakaste vedetyt tunnuksettomat maastovaatteet ja ensi linja Venäjän aseistusta.
Totta puhut, saivat apua viitisensataa kuorma-autollista ja valtaosa avusta oli ehtaa ase-apua! - Anonyymi
Googleta "arms aid to eastern Ukrainian rebels from Russia"
- Anonyymi
Olikohan aloitukseni syy,että Google lähetti pitkän sähpostin,mutta täysin goodikielellä !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086