, eikä länmaat asettaneet pakotteita vaan lähetti EU:kin varojaa aseisiin, yllyttäjänä !? Tasan ei käy oonenlahjat V:Venäjän ja Syyyrian osalta !?
Venäjä lähetti avustuksia itä-Ukrainaan ainakin 500 relallista, lännen vain vinoillessa !?
Ukrainan armeija hyökkäsi Poroshenkon määräyksestä Itäosaan kansalaisiaan vastaan
5
764
Vastaukset
- Anonyymi
No pitihän arvata ,että Suomi pelkurit ei ole rehellisiä, mieluummin hiljaa !?
- Anonyymi
Näin se muuttu lännen imisoikeuspolitiikka yhä enemmän Natmieleiseski
Israeilikin on puhda uusnatsimaa, niin sanoissa kuin teoissaan muitakohtaan, ydinpommimaana !? - Anonyymi
"Venäjä lähetti avustuksia itä-Ukrainaan ainakin 500 relallista, lännen vain vinoillessa !?"
-Ja avustukset tulivat suoraan Venäjän armeijan varikoilta bränikkä-uusilla maastokuorma-autoilla. Autojen uutuudenkiiltävyys kerta kaikkiaan hyppi silmille uutiskuvista.
Kuvissa kun oli "Itä-Ukrainan kapinallisia" ja yleensä kapinalliset mielletään rähjäisenä rysyläisarmeijana mitä.sattuu-löytymään aseistuksella varustettuna. Tälä kertaa heillä oli pakaste vedetyt tunnuksettomat maastovaatteet ja ensi linja Venäjän aseistusta.
Totta puhut, saivat apua viitisensataa kuorma-autollista ja valtaosa avusta oli ehtaa ase-apua! - Anonyymi
Googleta "arms aid to eastern Ukrainian rebels from Russia"
- Anonyymi
Olikohan aloitukseni syy,että Google lähetti pitkän sähpostin,mutta täysin goodikielellä !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606824- 1003502
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262840- 212518
- 272093
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251750
- 111622
- 321618
- 511546