Philips tekninen tuki pelkkä vitsi?

Anonyymi

Kyselin Philipsin tv:n tekniseltä tuelta apua virhekoodille Cl plus Key failed netin tuotetuen kautta.
Sain seuraavan laisen vastauksen sähköpostiini Eetulle, joka en ole, eikä yhteyden ottoa puhelimella.
Muutaman vuoden vanha ns laadukas tv... se siitä. Ei enää Philipsin roskaa koskaan.
Olisi kiva tietää mitä koodi cl plus Key failed tarkoittaa? Telkkariin ei tämän koodin takia enää löydy kanavia, eikä muutakaan.

Hei Eetu,

Kiitos soitostanne ja yhteydenotostanne Philipsin tekniseen TV Tukeen!

Laadukkaiden tuotteiden ja palveluiden tarjoaminen on keskeinen huolemme. Valitettavasti ponnistuksistamme huolimatta joskus takuun ulkopuolisia korjauksia ei voida välttää. Tässä tapauksessa pyydämme sinua ottamaan yhteyttä valtuutettuun huoltokumppaniin. Osoite ja yhteystiedot löytyvät täältä:
https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi

Emme voi olla vastuussa taloudellisesti itsenäisistä yrityksistä, esim. Työpajat, ei tilausten toteuttamisen eikä palvelukustannusten osalta.

Ystävällisin terveisin,

Philips TV Tekninen Tuki

8

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän väärällä palstalla tuo vuodatuksesi on, mutta tuollaistahan se nykyään on ettei asiakaspalvelu toimi oikein muillakaan maahantuojilla tai valmistajilla.
      Philips oli vielä -70 luvulla laatutuote. Esim. Isot 10" kelamankat oli ja on mahtavia pelejä edelleen. Ja C-kasetin keksijä oli myös.
      Nyt voisi sanoa että täyttä paskaa työntää tuo firma tehtaistaan.
      -70 luvulla Philipsillä oli vielä tuotekehitystäkin, mm. kääntökasetti videonauhurit oli kuvanlaadullisesti paljon parempia kuin VHS laitteet ja Cd-soittimet taisi olla Philipsin kehittämiä jonka valmistuslisenssit se kaukonäköisesti jakoi muillekin valmistajille.

• Anonyymi

Philips ei taida olla ainoa merkki jolla tekninen tuki on pelkkä tyhjä mainoslause. Oma ensimmäinen pettymys Philipsin tukeen ja takuuhuoltoon on kun ostin Philipsin ensimmäisiä DVDR laitteita..malli taisi olla joku DVDR 1000...maksoin laitteesta 1700€ ! Kun se ei suostunutensimmäisissä kokeilussa hyväksymään Philipsin omia DVR..eikä DVRW levyjä vaan ilmoitti errorkoodin....
      Laite lähti kahdn kuukauden Belgianmatkalle takuuhuoltoon josta se palasi aivan samojen ongelmien kanssa.
      Olin kuitenkin saanut korvaavan laitteen liikkeestä josta tämän kaikkien ongelmien äidin ostin. Pidin sen korvaavan laitteen joka oli mallisarjan seuraava malli karvalakki suuntaan. Minulle annettiin molemmat laitteet tämä viallinen DVDR 1000 ja se varalaite DVDR 980 hyvityksenä siitä mitä minulle oli tästä kaupasta ollut....Rahojani en saanut takaisin enkä mitään rahallista korvausta koska kyseinen liike meni konkurssiin.
      Philips ei ottanut mitään vastuuta laitteiden korjaamisen tai vaihtamisen suhteen.
      Omistan yhä tuon DVDR 1000 laitteen ja olen vittuuksussani ostnut 30€´lla toisen toimivan DVDR 1000 laitteen . Eli minulla on näitä 10kg painavia DVD-laitteiita kaksin kappalein muistuttamassa..mistä Philips laitteissa on kysymys...amen

• Anonyymi

Mulla on nyt elektroniikasta yli viidenkymmenen vuoden komemus ja siihenkin mahtuu muutama "hilppanen". En voi sanoa että nuo Philipsin laitteet olisivat olleet tuolta kalleimasta päästä mutta ne jotka sain korjattavakseni olivat kyllä "kehumisen" arvoisia. Firma tuotti aikanaan transistoreja BC- ja BF-sarjaan, joiden kotelo oli laatikon muotoinen viistetyillä kulmilla. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun törmäsin radioon tai vahvistinosioon, jossa näitä ihme vempaimia oli. Niiden läpi menevä signaali saattoi milloin tahansa katkoa ja palautua takaisin jostain jännitepiikistä tai viimeistään vehje rupesi toimimaa kun antoi sille "mainresetin": virrat pois- virrat päälle. Toinen tapaus tuli mieleen kun vaihdoin hilppasen TV:stä viallista signaalitransistoria. Tinojen poistamisen jälkeen vedin varovasti transistorin pois ja jäin suu auki ihmettelemään kuparifolioita , jotka olivat vielä kiinni trankussa ja PCB:ssä. Kyseessä ei ollut voimankäyttö vaan liimanpuute. Oli mulla kin aikoinaan Philipsin iso kelanauhuri, jossa kaikki ohjaus tapahtui releiden ja solenoidien kanssa.
      Jälkeenpäin ihmettelin miksi kaikki kytkimet oli kuitenkin sellaisia että noita releitä eikä solenoideja olisi tarvittu. Ilmeisesti tehtaalla ei oltu koskaan kuultukaan painokytkimistä. Poikani ystävä osti Philipsin laajakuva TV:n ja hänen rahapulan takia se tuli sitten minulle. Minä myin sen sitten naapurilleni ja kas kummaa se ei ollut kuin juuri takuajan ohittanu kun siitä hajosi kuvaputki. Hyppyhullu, josta se oli ostettu kieltäytyi mistään takuujutusta sen tv:n kanssa mutta maahantuojan kanssa pääsin sopimukseen uudesta putkesta. Laadun tuntien maksoin kiltisti huoltofirmalle putkenvaihdon.
      Kaiken kokemani jälkeen tulin siihen tulokseen ettei minun enää tarvitse koskea kyseiseen merkkiin. Saa muut tapella niiden kanssa.

Elekroonikko

• Anonyymi

Kyllä ekat ph telkat olivat hyviä, niitä oli helppo korjata ja kuvalaatu siihenaikaan ihan hyvä. Sitten radiot ja levarit, ja tietenkin c-kasetti, mutta sitten on laatu hävinnyt. Senajan trakut olivat lähes kaikki vain sinnepäin ohan 3055 legendaadinen maailman eniten väärenetty trakku, ja vasta mikropiirrien tulon jälkeen laatu taas parani, mutta myöhemmmin laatu on jotain massatuoteita ja menekki varmistetaan, että lämpiivien trakkujen päällä on konkat ja kesto on sitä sun tätä.

• Anonyymi

Mulla on philips merkillä neljä vuotta vanha 43 tuumainen äly-tv. Ledien tuikut paistoivat ikävästi kuvasta läpi. Otin paneelin auki, kun se rapisi känneltäessä. Yli puolet kuudestakymmenestä linssistä oli varissut paneelin pohjalle. Loputkin irtosivat, kun vähän sormella tönäisi. Tällaista se on philips laatu.

• Anonyymi

Linssien tehtävänä on siis hajoittaa ledin valopiste paneelin sisällä, ettei ledin valoteho osu kaikki yhteen pisteeseen. Milläs noita sitten kannattaisi kiinnitellä? Kuumaliimallako? Tuntuu, ettei niissä alkuaan liimaa ole ollutkaan.

• Anonyymi

Aloittajalla on varmaan kapulan p plus- näppäin jäänyt pohjaan tai hiilikontakti oikosulussa painikkeen alla. Tuoko pariston irroittaminen lohtua?

• Anonyymi

Ei Philips ole ollut korkealaatuinen sen jälkeen kun siinä ei ole ollut pääteputkina EL84 , silloin sen laatu ja kotelon muotoilu olivat huippua . AM ja SW vastaanottoherkkyydessäkin philipsin (putki) kotiradiot päihittivät selkeästi liikennevastaanottimiakin kuten Trio , Drake , RCA ja sellaisia muita .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2258
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1863
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1510
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1497
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1224
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      178
      1157
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      22
      1104
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1074
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      929
    Aihe