Eikö kaupunki voisi jotain tehdä tuolle Turuntien ja Murronkadun risteykselle,Turuntiellä tosi kovaliikenne,eikä jalankulkija vaikka heijasteliivi päällä,e,i näkyä pitäisi meinaa päästä kadun yli tänäänkin k,o 16:15 meinasi koiran kanssa jäädä auton alle katua suojatiellä yliäessä.Liikenneva,ot risteyksessä paras ratkaisu,Mut köyhä kaupunki ,ei raaski laittaa.Halpa turvallnen ratkaisu nopeusrajoitus 30 km tunnissa.ja Turuntie turvallinen katua ylittäville jalankulkijoille.Ne hidaste töyssyt kanssa kanssa hyvät jarru autojen nopeutta kadulla hidastamaan.Toivottavasti Turuntien ja Murronkadun risteykseen jotain jotain tulee enenkun joku jää auton alle suojatiellä.
Vitsi resteys
18
125
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti jalankulkijana Turuntien/Murronkadun kohdalla vitsit vähissä,kun koittaa suojatiellä päästä kadun yli .
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi kaikki katujen uudistukset tehdään kauhean pieniksi ja ahtaiksi? On mutkaa ja pysköintitaskun kulmaa monessa paikassa. Aika kurjaa ajella esim. Koskisillalla nykyään, jos on pimeää ja sataa tihkuttaa, näkyvyys on muutenkin huono silloin. Jos
niillä konsteilla yritetään hidastaa nopeuksia, niin mielestäni kaduista ja risteyksistä on tehty vaarallisia. Paljon keskellä teitä on korokkeita, joita pitää väistellä ja pujotella. En käsitä tätä nyky-maailmaa muutenkaan. Olisikohan siellä Kukkapään katuvalojen paikkeilla vielä vapaita asuntoja? :) MURR!- Anonyymi
Ne korokkeet1 ja töyssyt kaduilla tuo turvaa kevyelle on liikenteelle, tai vaikka lähellä olevan koulun koululaisille.Ja mitä lujempaa autosi kulkee sinulle äkkirilanteessa jää aikaa vaikka huomioida ja väistää vaikka katua suojatiellä ylittävä jalankulkija -vähemmän.Eikai siellä kukkapäässäkin saa hulluna kaasu pohjassa ajaa,pitää huomioida kaduilla muutkin kulkijat onne sit kevyttä liikennettä ,tai kukkapään reaktoreita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne korokkeet1 ja töyssyt kaduilla tuo turvaa kevyelle on liikenteelle, tai vaikka lähellä olevan koulun koululaisille.Ja mitä lujempaa autosi kulkee sinulle äkkirilanteessa jää aikaa vaikka huomioida ja väistää vaikka katua suojatiellä ylittävä jalankulkija -vähemmän.Eikai siellä kukkapäässäkin saa hulluna kaasu pohjassa ajaa,pitää huomioida kaduilla muutkin kulkijat onne sit kevyttä liikennettä ,tai kukkapään reaktoreita.
Raktoreia
- Anonyymi
"...........tehdään kauhean pieniksi ja ahtaiksi?"
"Aika kurjaa ajella esim. Koskisillalla nykyään, jos on pimeää ja sataa tihkuttaa, näkyvyys on muutenkin huono silloin. "
Koskisillalla ja Kauppakadulla pääsee rekkakin aivan hyvin.
Kyllä sinulla on suuria puutteita omissa ajotaidossa. - Anonyymi
kevyen liikenteen turvallisuudellahan tällaisia perustellaan, mutta tosiasiassa tilanne on päinvastoin. varsinkin vanhemmilla ihmisillä menee ahtaassa se kaikki huomio siihen ajoneuvon pitämiseen ajoradalla ja sitten jää kaikki muu huomiotta.
oon itsekin huomannut, että mitä rennommin sitä pystyy ajamaan, sitä enemmän aikaa jää kaiken tärkeän, kuten jalankulkijoiden, huomioimiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kevyen liikenteen turvallisuudellahan tällaisia perustellaan, mutta tosiasiassa tilanne on päinvastoin. varsinkin vanhemmilla ihmisillä menee ahtaassa se kaikki huomio siihen ajoneuvon pitämiseen ajoradalla ja sitten jää kaikki muu huomiotta.
oon itsekin huomannut, että mitä rennommin sitä pystyy ajamaan, sitä enemmän aikaa jää kaiken tärkeän, kuten jalankulkijoiden, huomioimiseen."kevyen liikenteen turvallisuudellahan tällaisia perustellaan, mutta tosiasiassa tilanne on päinvastoin. varsinkin vanhemmilla ihmisillä menee ahtaassa se kaikki huomio siihen ajoneuvon pitämiseen ajoradalla ja sitten jää kaikki muu huomiotta."
---------
Samaa mieltä. Kapeat ja ahtaat välit, mutkat, kulmat ym. Ovat mielestäni vaaraksi kaikelle liikenteelle. Kovat rangaistukset voimaan ylinopeuksista ja kortti hyllylle. No, eihän sekään kaikkiin tehoa, mutta luulisi jotain kuitenkin vaikuttavan? :/
- Anonyymi
Koskisillalla ja Kauppakadulla pääsee rekkakin aivan hyvin.
Kyllä sinulla on suuria puutteita omissa ajotaidossa.
-----
Joo, puutteita on, myönnetään. Mutta olisiko vaikea ymmärtää esim. vaikka 3- kympin nopeusrajoitusta korokkeiden ja kulmien tilalle? Kuuliainen kuski noudattaa yleensä sääntöjä. Tottakai hyvä kuljettaja voi pujotella ja väistellä kaikki esteet vaikka kuinka kovassa vauhdissa. Jollei rajoituksia noudattaisi, kortti pois ja tuntuvat sakot päälle. - Anonyymi
70-luvun alussa Kari "Pikku-Pina" L. ajoi japsipyärällä Turuntiellä 155 km/h. Repikää siitä. Hän on minua ainakin pari vuotta vanhempi, ja minä olen nyt eläkeläinen. Missähän mahtaa tuo vahva mies nykyään vaikuttaa. Siinä oli Turuntiehen liittyvä muistelu Forssan lyseon ajoilta.
- Anonyymi
Kyllähän ne japsi pyörät silloinkin kovaa kulki mut Onko tuollaisessa ajossa järkeä sanoisin ei ole ,ollut kai visiiri kypärässä liian kauan auki ja aivot jäätyneet .Mut aikuisenoikeesti kadut eivät ole paikkoja hurjastella.
- Anonyymi
Hah 70-luvulla joku kieroon kasvanut ajanu kovaa motsikalla. Ja vieläkin joku älykääpiö täällä jaksaa kehua moisella tyhmyydellä.
Forssa, tuo älykkäiden ihmisten kaupunki! VITSI VITSI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah 70-luvulla joku kieroon kasvanut ajanu kovaa motsikalla. Ja vieläkin joku älykääpiö täällä jaksaa kehua moisella tyhmyydellä.
Forssa, tuo älykkäiden ihmisten kaupunki! VITSI VITSI!Maalin oli vähällä saada aikoinaan Fopsissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah 70-luvulla joku kieroon kasvanut ajanu kovaa motsikalla. Ja vieläkin joku älykääpiö täällä jaksaa kehua moisella tyhmyydellä.
Forssa, tuo älykkäiden ihmisten kaupunki! VITSI VITSI!Oltiin lyseossa molemmat.
Nyt joku ehdottaa ennätysnopeutta ajetulle kadulle 30 km/h rajoitusta. Tuohan on yksi Forssan valtaväylistä, kuten Hämeentie ja Kartanonkatu.
Toinen tunnetumpi henkilö ajoi myös aika lujaa. Olisikohan hän nyt joku erikoislääkäri? Saattaa olla jo eläkkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin lyseossa molemmat.
Nyt joku ehdottaa ennätysnopeutta ajetulle kadulle 30 km/h rajoitusta. Tuohan on yksi Forssan valtaväylistä, kuten Hämeentie ja Kartanonkatu.
Toinen tunnetumpi henkilö ajoi myös aika lujaa. Olisikohan hän nyt joku erikoislääkäri? Saattaa olla jo eläkkeellä.Meille katuvaloihin pitäisi myös saada töyssyjä, Matkuun kiirehtivät ajavat usein satasta,tässä nähtävyyspaikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille katuvaloihin pitäisi myös saada töyssyjä, Matkuun kiirehtivät ajavat usein satasta,tässä nähtävyyspaikassa.
Kukkapään katuvalot tarvitsevat ehdottomasti liikennevalot tai vaihtoehtoisesti kiertoliittymä. Kreiviläntielle Matkuun, hidastetöyssyt ja keskiviivamerkinnät.
- Anonyymi
Kyllä, yksi tie Forssassa on pidettävä neljällä kaistalla, missä muualla voit pitää kiihdytyskilpailuja turvallisesti.
- Anonyymi
Ei Murrontien suojatiellä ole enään kulkijoita, kun lopettivat kaljakaupan risteyksestä.
- Anonyymi
Sehän se se vituttaakin kun lähin kaljakauppa on Sale tai lidll .Eikä enää ole lähikauppaa Murronkadun kulmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072705Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302375Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212270Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021846- 1141600
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1671324Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2771138- 711014
- 801004
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178930