Tädin mies vei neitsyyden

Anonyymi

Kymmenisen vuotta sitten olin menossa lukioon ja kävi tuuri kun pääsin erään isomman kaupungin kooderi-painotteiseen opetukseen. Rahan puutteeseen oli kaatua sillä olin niin myöhään liikkeellä että asuntoja oli jäljellä vain rikkaille. Kunnes äitini muisti että tätini ex-mies asui paikkakunnalla. Muutamaa puhelua myöhemmin olin jo matkalla katsomaan asuntoa. Otin mukaan kaikki tavarat sillä tiesin hyväksyväni luukun kuin luukun. Kunha sänky mahtuu ja tietokoneet sekä tuoli niin riittää.
Mies oli vastassa matkautuskeskuksessa ja kommetoi tavarapaljouttani johon totesin rehellisesti että halusin jäädä as saman tien. Mies vei talolleen joka oli kymmenisen kilsaa keksutasta, silti aivan metsässä. M ies kertoi että aamulla yksi bussi kaupunkiin ja illalla yksi takas, tie oli harvaanasuttu, vähän sivussa kaikesta. Mies kantoi osan tavaroistani huoneeseen, yläkerrassa oli yksi iso huone jossa oli kaksoissänky ja pöytä tuoleineen, tv ja sohva sekä keittonurkkaus ja jääkaappi. -Voi, tämä on täydellinen! Punastuin kun päästin heti luonteeni pintaan, moni piti minua ihan neitinä kun hehkutin ihanaa ja upeaa sitä ja tätä. Mies katso hetken ja hymyili, iski sitten ällistyksekseni silmää ja sanoi: - Sauna on lämmin tunnin päästä, huikaan vielä tuolta portaiden alapäästä. - Okei, sanoin hämmentyneenä ja tunsin kuinka kaluni värähti. Mies huusi luvatusti ja olin jo odottanut, pyyhe lanteilla menin ala. Mies opasti alakertaan ja pukkarissa riisui hausunsa, paljastean puolikovan elimen. Minulla alkoi heti seistä joten käännyin selin ja odotin miehen menevän saunaan. Mies tuli ja pysähtyi taakseni: -Sun erektio on hieno, sulla on kiihottavan pitkä ja ohut kulli. Mies hyväili pappuani ja painoi hetken keskisormenpäällä anusta. - Mennääs pesulle... hän sanoi. läpsäisten peppuani. Meni miehen peräsäsä lauteille ja kun mies istuutui, näin hänen ison elimensä! Se oi ainakin yli kakskyt senttiä ja puolivälistä lähtien juureen älytttömän paksu. Mies tarttui käteeni ja katsoi silmiin: - Haluatko runkata mun kyrpää? Nyökkäsin ja mies vei käteni kalulleen. puristi ja tunsin ison kullin kiiman ja tiesin että minut naitaisiin tänään puhki.
Mies painoi pääni syliinsä ja aloin imeä kaluaan. pian mies komensi minut suihkuun ja pesi meidät molemmat kintaalla. Mies otti minut syliinsä, ja kantoi takkahuoneen. Hän laski minut eteensä, käänsi ympäri ja käski polvistua pöydän ääreen. Mies laskutui taakseni ja tunsi terskan anuksellani. Mies painoi minut vasten pöytää ja työnsi hirmuelimensä sisääni. Huusin suoraa huutoa hetken, rukoilin miestä vetämään kyrvän ulos mutta mies vain liikutteli käsiään pitkin vartaloani. Vaikenin ja mies alkoi liikutella kyrpää sisälläni. Tuska viilsi peppua ja miehen alkaessa panemaan luulin kuolevani. Äkistään kipu katosi ja aloin kiihottua. Kyrpä sisäklläni liikehti rajummin ja sisäistin - minun pepussa, minun sisässä on miehen kyrpä....olen miehn piku narttuna...kiihtouin mielikuvistani ja tunsin kuinka mies lähestyi huippua. Lauetessaan mies örisi pitkään niskassani kunnes kalu lerpahti ulos. -Voi poju, meille tullee kiva talvi.... Punastuin ja olin samaa mieltä.

0

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        1709
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        20
        1604
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        70
        1468
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        59
        1452
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        51
        1349
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1308
      7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        84
        1245
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        11
        1168
      9. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1130
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        8
        1121
      Aihe