Hei oisko kellää tietoa että kun oon teini ikänen nuori jolla pitäisin menkkojen olla alkamassa kohta (siis ovat alkaneet mutta tuloillaan tässä kuussa) ja oon ollu tosi itkunen ja itkeny aika useaan otteeseen vaikken tiedä oikeastaan syytä kaikki vaan tuntuu huonolle ja tää tilanne tulee esim jos istun autossa hiljaa tai makaan sängyssä tai muuten olen tekemätyä mitään!? Jos oon jossan vaikka kavereidenkqa niin kaikki on aika normaalisti mut välillä sillonki saattaa tulla.
Johtuukomenkoista
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Huom! Ei oo ennen ollu tälläst menkkojen aikana eli eka kerta
- Anonyymi
Voi olla että liittyy kuukautisiin, mutta normaaliin murrosikään kuuluu myös mielialan vaihtelu ja itkettää usein ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831