Eli siis, sain nukuttua vasta kahden aikoihin yöllä. Olen perheeni ainut lapsi, mutta näin unta, että minulla oli aikuisia sisaruksia. En muista enää tarkalleen, että mitä unessa tapahtui, mutta sisarukseni kuolivat aina yksi kerrallaan. Heräsin sinä yönä aina kymmenen minuutin välein ja noiden heräämisten ja sen jälkeen uneen siirtymisen välillä uneni kuolleet sisarukset siirtyivät minun luokseni sinne huoneeseen. Sama uni toistui kerta toisensa jälkeen ja unessa aina seuraava sisarus kuoli. Se oli todella pelottavaa, enkä halunnut nukahtaa enää niiden heräämisten jälkeen, mutta nukahdin aina uudestaan ja näin samaa unta siitä kohti mihin se jäi. Aamulla kun vanhempani lähtivät töihin sain nukuttua paremmin, enkä nähnyt enää samaa unta. Voisiko joku minua viisaampi selittää, että miksi näin tapahtui ja miten sen saisi loppumaan. (Kyse ei siis voinut olla myöskään unihalvauksesta, koska sama toistui monta kertaa ja pystyin liikkumaan aina herättyäni.)
Näin todella outoa unta
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on unen ja valvetilan välinen häiriö joka ilmenee siten että unessa olevat ihmiset tai esineet saattaa herätessä olla näkyvillä huoneessa jossa herään. Kunnes sitten haihtuvat. Varsinkin kuolema aiheiset unet sisältää tätä. Se on todella pelottavaa.
Liian aktiivinen päivä (olen aistiherkkä) saa aikaan kuormittumisen ja aivot on jotenkin ylikierroksilla ja silloin mulla tulee noita. Eli useimmiten noiden välttely onnistuu kun ei kuormita itseä liikaa. Olen esiintymistä jännittävä joten jos lähipäivinä on tulossa joku esitelmän pito, olen levoton ja noita pelottavia sekoiluja saattaa ilmaantua yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897