Varatun naisen nuoleminen

Anonyymi

Olen päässyt toteuttamaan varatun naisen haaveen että hänen pillua nuollaan ja hän saa siitä orgasmin.
Ja nimenomaan niin että hän ei ollut parisuhteessaan saanut nuolentaa kokea.
Onko muita miehiä jotka päässeet toteuttamaan tuollaista rouvan haavetta?

12

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep.

• Anonyymi

Toiveessa että lähi päivänä pääsen eka kertaa nuolee nuoremman rouvan pillua. Tavannut hänet äskettäin rouva viestittänyt haluu vanhepaa en uskonut pääseväni sellaista namua nuoleksii ja nussimaan vielä eläke päivinä. Ukko 64v

• Anonyymi

Et ole ensimmäinen. Nykyään omassa kaveripiirissä on seurusteleva jota haluaisin mutta eipä se etene

• Anonyymi

Tänä iltana haave toteutuu sovittu tapaaminen nuoremman rva kanssa. Pillua nullut en kymmeniin vuosiin vaimo ei tykännyt ole koskaan😎 Ukko 64v

• Anonyymi

Pääset kokee jotain mahtavaa vielä vanhoilla päivillä näet pillun kostuvan ja miten vaitaa väriä kun kiima lisääntyy avautuu kuin ruusun nuppu täyteen loistoon✌T. Eläke mies Rautalammilta.

• Anonyymi

Ei ollut varattu, mutta olin edellisen naisystäväni ensimmäinen mies hänen pitkän avioliittonsa jälkeen, ja kun sitten ekaa kertaa seksiä harrastaessamme annoin hänelle suuseksiä, hän oli aivan yllättynyt ja kysyi huohottaen, että mitä ihmettä mä oikein teen siellä "alakerrassa" kun niin hyvältä tuntuu.
      Ei ollut raukka tainnut saada suuseksiä ennen.

Opetin minä sitten muutakin hänelle, mm fistaamisen ilot.

• Anonyymi

Nuori nainen oli kesäleski ja kutsui minut perjantaina illalla kotiinsa kahville. Alkoi itse juttelemaan seksistä ja sanoi ettei halua seksiä kanssani...

No. Asia eteni kuitenkin seksiin ja myös nuolemiseen. Hän ei koskaan ollut istunut miehensä kasvoille. No. Miestuli kotiinsa ja tyttökaveri yllätti miehen nuolettamalla istumalla kasvoille

• Anonyymi

Sama täällä, viime kesänä oli pikku bileet erään kaupunign vierassatamassa ja leikinlaskusta alkoi. Eräs rouva kihersi shampanjoissaan, ettei ole kielelle koskaan vielä lauennut...kajuutassa sitten kaverini kanssa yhdessä annettiin hänelle illan päätteeksi sellainenkin kokemus. Tyytyväisenä lähti omille teilleen :)

• Anonyymi

Upeeta nähdä ja tuntea suulla kun nainen alkaa tulla.

• Anonyymi

Aikas kummallinen päätelmä 😅

• Anonyymi

Olen päässyt toteuttamaan varatun vanhemman rouvan (58v) toiveen pillun nuolemisesta. Hän avautui minulle kerran humalapäissään, ettei ole koskaan saanut suuseksiä. Sain suostuteltua hänet siihen, että minä antaisin sitä hänelle. Rouva nautti suunnattomasti, kun nuolin hänen karvaista pilluaan. Imin klitorista ja runkkasin kielellä pillua. Pitkiä vetoja alhaalta ylös pitkin paksuja häpyhuulia leveällä kielellä ja välillä häpyhuuli kerrallaan. Rouva sai elämänsä ensimmäisen orgasminsa nuolemalla. Sittemmin olemme tavanneet vähintään kerran kuukaudessa suuseksin merkeissä.
      Kyseinen rouva on anoppini.

• Itse olen päässyt kans aikanaan erästä varattua itseäni nuorempaa rouvaa nuolemaan, koska hänen oma mies ei sitä tehnyt. Oli kyll äkiimaista ja joskus hieman jopa squirttasikin :). Olis kyllä mahtavaa taas pitkästä aikaa päästä nuolemaan joku varattu nainen orgasmiin asti :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe